Pagina 15 van 30 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 728 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Ik kan me toch niet ontdoen van de indruk dat we vooral wat oversschotjes voorgeschoteld krijgen dezer dagen. Ik zit met een hoop punten, maar zit nog steeds te wachten op een interessante lijst om uit te kiezen ...

    Uiteraard is mijn kritiek wat dubbel, het is tenslotte een luxe-initiatief.

  2. #352

    Standaard

    Niet helemaal natuurlijk. Ik neem aan dat als ze eens een actie houden met meer punten op bepaalde titels, of drie codes plus één gratis, dat ze daarmee mensen willen aanzetten om iets te kopen om er voordeel uit te halen.

    In dat opzicht is hun huidige aanbod gewoonweg triestig en is een movieminutes code op een film geen enkele incentive meer om een titel te kopen bij twijfel van aanschaf.

  3. #353

    Standaard

    Movie Minutes Monday – Houd vanavond vanaf 20:00 uur de shop in de gaten want er staat je weer een geweldige aanbieding te wachten! Twee uur lang een seizoen van een populaire serie met flinke korting! Hierna zal dit seizoen voor het volledige aantal Movie Minutes in de shop verschijnen. Wees er dus snel bij!

  4. #354

    Standaard

    Lost S5:

    DVD: 160 MM
    BD: 195 MM

  5. #355

    Standaard

    Goh, Lost S5 staat nog steeds in de shop
    BR: 260 MM
    DVD: 210 MM

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    Goh, Lost S5 staat nog steeds in de shop
    BR: 260 MM
    DVD: 210 MM
    Staat er toch ook:
    Movie Minutes Monday – Houd vanavond vanaf 20:00 uur de shop in de gaten want er staat je weer een geweldige aanbieding te wachten! Twee uur lang een seizoen van een populaire serie met flinke korting! Hierna zal dit seizoen voor het volledige aantal Movie Minutes in de shop verschijnen. Wees er dus snel bij!

  7. #357

    Standaard

    ah dan had ik dat over het hoofd gezien.

  8. #358

    Standaard

    Eens een goede actie:

    Movie Minutes Monday – Vanavond een tijdelijke actie met de top film Tron - Legacy! Van 18:00 tot 24:00 is deze film te verkrijgen voor slechts 150 Movie Minutes voor de DVD en 210 Movie Minutes voor de Blu-ray. Mis dit niet

  9. #359

    Standaard

    heb ik weer. Had ik 2 weken geleden de blurays van Lost seizoen 5 besteld voor 195 mm, krijg ik vandaag mijn bestelling binnen, zit er de dvd versie in ipv bluray. Ik heb net een mailtje gestuurd of deze omgeruild kan worden, dus ik ben benieuwd wat ik als antwoord terug krijg

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    heb ik weer. Had ik 2 weken geleden de blurays van Lost seizoen 5 besteld voor 195 mm, krijg ik vandaag mijn bestelling binnen, zit er de dvd versie in ipv bluray. Ik heb net een mailtje gestuurd of deze omgeruild kan worden, dus ik ben benieuwd wat ik als antwoord terug krijg
    Je bent niet de enige, mijn moeder had het zelfde.
    Ook maar een mail gestuurd.
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #361

    Standaard

    ik heb ook al een mailtje terug gehad
    Bedankt voor uw e-mail.
    Er was blijkbaar een fout opgetreden in de website, waardoor de verkeerde bestelling is doorgevoerd.

    Onze oprechte excuses voor dit ongemak!

    Wij willen u vragen de DVD van Lost - Seizoen 5 (ongeopend) kosteloos naar ons retour te zenden via onderstaand antwoordnummer:

    Movie Minutes
    Antwoordnummer 2105
    2990 WD Barendrecht

    Graag een briefje toe te voegen met reden van retourzending en uw adresgegevens. Of een kopie van de pakbon die bij de levering zat bijgesloten is ook voldoende.

    Zodra de DVD bij ons binnen is, zullen wij ervoor zorgen dat u alsnog de Blu-ray van Lost - Seizoen 5 krijgt toegestuurd.

    Alvast bedankt!
    vind ik wel mooi

  12. #362

    Standaard

    Nieuw in de shop:

    Criminal Minds Season 4 DVD 210MM
    Ghost Whisperer - Season 5 DVD 210MM
    Beverly Hills Chihuahua 2 DVD 150MM
    Beverly Hills Chihuahua 2 Blu-ray 180MM

    Niks voor mij dit keer...
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Nieuw in de shop:

    Criminal Minds Season 4 DVD 210MM
    Ghost Whisperer - Season 5 DVD 210MM
    Beverly Hills Chihuahua 2 DVD 150MM
    Beverly Hills Chihuahua 2 Blu-ray 180MM

    Niks voor mij dit keer...
    Zeg maar 'nooit'.

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Nieuw in de shop:

    Criminal Minds Season 4 DVD 210MM
    Ghost Whisperer - Season 5 DVD 210MM
    Beverly Hills Chihuahua 2 DVD 150MM
    Beverly Hills Chihuahua 2 Blu-ray 180MM

    Niks voor mij dit keer...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Zeg maar 'nooit'.
    Vorige maand Castle seizoen 1 & 2 nog besteld. Ik ben zeer tevreden met Movie Minutes. Meer filmmaatschappijen zouden zulke acties moeten doen.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  15. #365

    Standaard

    Ik wil graag ghost wishperer deel 5 bestellen, heb helaas maar 40 movieminutes. Iemand die van zijn punten af wilt? Ik wil ook wel evt wat ruilen uit mijn dvd lijst: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=80465


    Ik heb er minstens 170 nodig!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #366

    Standaard

    iemand?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #367

    Standaard

    Iemand een idee hoelang de levertijd van Movieminutes tegenwoordig is? Een aantal weken (toen de blu ray van Tron Legacy in de selectie zat) geleden heb ik een aantal blu rays inclusief Tron besteld. Ondertussen zie ik dat het bedrag wel al van mij creditcard is afgegaan maar heb tot op heden nog niets ontvangen van mijn bestelling.

  18. #368

    Standaard

    ik heb vandaag een mail ontvangen dat het onderweg is. Tron Bluray.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  19. #369

    Standaard

    Ja klopt heb ondertussen ook vandaag de mail ontvangen met de factuur. Dus normaal is de bestelling onderweg.

  20. #370

  21. #371

    Standaard

    en zojuist de BD binnen gehad van Tron, met slipcover !!
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  22. #372

  23. #373

    Standaard

    heb hem maandag ontvangen! Iemand die van zijn minutes afwil? Ik heb er nu nog maar 70 nodig!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #374

    Standaard

    Volgens mij kun je beter wat in "te ruil" neerzetten.....ik kijk nu elke keer voor niets in dit topic .

  25. #375

    Standaard

    Movie Minutes
    Movie Minutes Monday – Ook helemaal fan van Real Steel? Beantwoord dan de volgende vraag en win een echte Real Steel cap!

    Met welke naam zou jij jouw robot de boksring in sturen?

Pagina 15 van 30 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •