Pagina 11 van 30 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 728 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Wat ik ook niet begrijp is waar mensen die enorme hoeveelheden minutes vandaan halen. Er lopen nu bijv. twee veiligen voor 3 BR's per stuk waar op dit moment al resp. 800 en 850 MM voor worden geboden

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M-EX(treem) Bekijk bericht
    Nieuw in de shop (of beter gezegd: terug in de shop):

    Chronicles of Narnia, The - The Lion, the Witch and the Wardrobe (2-disc) Blu-ray 120MM
    Chronicles of Narnia, The - The Lion, the Witch and the Wardrobe (1-disc) DVD 90MM

    Déjà vu Blu-ray 120MM
    Déjà vu DVD 90MM

    Brothers & Sisters - Season 3 (6-disc) 240MM
    Wat een ***update alweer! En daar wacht je dan zolang op.

  3. #253

    Standaard

    Ze hadden toch pas een mooie aanbieding met POTC?
    En dan toch weer klagen...het is al eerder gezegd: dan doe je toch simpelweg niet mee met deze actie.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ze hadden toch pas een mooie aanbieding met POTC?
    En dan toch weer klagen...het is al eerder gezegd: dan doe je toch simpelweg niet mee met deze actie.
    Diegenen die al vanaf het begin MovieMinutes volgen hebben reden tot klagen. Je ziet zeer duidelijk een daling in kwaliteit op gebied van hun acties! Maar laten we deze discussie niet voeren.

  5. #255

    Standaard

    Ja, die aanbieding van POTC TRIPACK is pas leuk als deze op je deurmat ligt, anders hebt je daar zo weinig aan....!!!

  6. #256

    Standaard

    die Pirates actie was eigenlijk ook een herhaling, alle delen hebben ze al een keer gehad in de shop.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  7. #257

    Standaard

    maakt niet uit, maar 240 movieminutes + 3,75 voor 3 films...??? goedkoper kan niet,toch...???
    anders kosten deze 3 films in de winkel toch weer bijna 30,00 euro.

  8. #258

    Standaard

    heden weer een actie?

  9. #259

    Standaard

    Facebook account aanmaken .

    Movie Minutes
    Movie Minutes Monday - Wil jij jouw Blu-ray collectie uitbreiden met de super spannende film I Am Number Four? Reageer dan op deze update en wie weet ben jij vrijdag 1 van de 5 winnaars!

  10. #260

    Standaard

    dat wil ik niet. Wordt tijd voor eens een topactie..

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gandalf the funny Bekijk bericht
    dat wil ik niet. Wordt tijd voor eens een topactie..
    Die POTC box was toch een topactie?

  12. #262

    Standaard

    Ja, dat zeker, maar waar blijft die Pirates Tripack, is toch alweer 2 weken geleden...???
    Nog steeds niet binnengekregen...

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Ja, dat zeker, maar waar blijft die Pirates Tripack, is toch alweer 2 weken geleden...???
    Nog steeds niet binnengekregen...
    Het voor de derde keer hier posten helpt in ieder geval niet . Misschien moet je ze mailen.

  14. #264

    Standaard

    Hier is de Pirates Trilogy box inmiddels geleverd (vanochtend). Jammer dat het maar enkel disc versies van de films zijn met weinig extra's (de 2e dics zitten er dus niet bij), maar voor €3,75 mogen we natuurlijk niet klagen!

    Ook zaten er geen 120MM punten op. Begreep ik nou dat ik dit eventueel nog zou kunnen aanvragen door een mailtje te sturen?!?

  15. #265

    Standaard

    Van Facebook:

    Movie Minutes Monday - Vanaf vanavond 20:00 uur krijg je de hele week de kans om een complete box van één van de populairste series te bemachtigen in een veiling! Heb jij genoeg punten gespaard?

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Van Facebook:

    Movie Minutes Monday - Vanaf vanavond 20:00 uur krijg je de hele week de kans om een complete box van één van de populairste series te bemachtigen in een veiling! Heb jij genoeg punten gespaard?
    Het is de complete box van Lost.

  17. #267

    Standaard

    Hahaha, ze hadden 2 DVD boxen, en 2 blu-ray boxen van Lost.

    En de blu-ray boxen zijn voor 1500 en 1100 mm weggegaan...... 1500 mm, dat zijn 50 DVD's met mm als ik mij niet vergis. Het kan wel, maar ik heb toch heel sterk het gevoel dat die punten niet verdiend zijn door de DVD's te kopen.

    Edit: ik zet even de namen erbij van degenene die zo hoog geboden hebben, kunnen we met de volgende veiling even vergelijken .

    Abdel 1100 Movie Minutes 18-07-2011 19:59:16
    Werner 990 Movie Minutes 18-07-2011 19:58:13
    Driekus 900 Movie Minutes 18-07-2011 19:57:41


    kerel 1500 Movie Minutes 18-07-2011 19:59:57
    Dimitri 1200 Movie Minutes 18-07-2011 19:59:52
    Driekus 1150 Movie Minutes 18-07-2011 19:59:47
    Max 1100 Movie Minutes 18-07-2011 19:59:31
    Laatst aangepast door rogue : 18-07-2011 om 20:11

  18. #268

    Standaard

    Deze acties zijn ook niet echt eerlijk te noemen t.o.v. mensen die minder movieminutes hebben.

    Trouwens, wie koopt er vandaag de dag nog DVD'S als je al BLU RAY'S hebt...???

    Je gaat toch voor betere beeldkwaliteit...???

  19. #269

    Standaard

    Dat is ter vergelijking gedaan omdat het gros van de mensen in Nederland DVD's koopt, en geen blu-ray's.

  20. #270

    Standaard

    Trouwens, mijn buitenhoes van Pirates TRIPACK was helemaal gekreukt vanwege de simpele verzending in een enveloppe, slechte zaak movieminutes.

  21. #271

    Standaard

    Maar klopt het dat iedere avond dezelfde veiling begint? Omdat er in het bericht staat: je krijgt de hele week de kans?

  22. #272

    Standaard

    Waarschijnlijk wel Johnn-y, maar vanavond weet je het zeker
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Trouwens, mijn buitenhoes van Pirates TRIPACK was helemaal gekreukt vanwege de simpele verzending in een enveloppe, slechte zaak movieminutes.
    Had ik ook met de sleeve van Prince of Persia ...

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johnn-y Bekijk bericht
    Maar klopt het dat iedere avond dezelfde veiling begint? Omdat er in het bericht staat: je krijgt de hele week de kans?
    Blijkbaar dus niet, er staat nog steeds niets op de website...

  25. #275

    Standaard

    ik denk dat je de hele week kans hebt om de hoogste bieder te zijn ipv dat je met de meeste acties maar een paar uur kans maakt

Pagina 11 van 30 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •