De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: eurekavideo.co.uk

  1. #1

    Standaard eurekavideo.co.uk

    bestel niet vaak direct bij Eureka maar is vroeger altijd goed gegaan: echter heb nu grote problemen met m'n laatste bestelling van 3 titels; 2 maanden geleden 1e bestelling gedaan maar is nooit aangekomen; mail gestuurd en prima geholpen, ze hebben de order opnieuw verstuurd maar ook deze (nu ruim 2 weken geleden) is nog niet gearriveerd.

    Heeft iemand van jullie de laatste tijd ook problemen met bestellingen die laat/niet arriveren ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de afgelopen maand 1 bestelling rechtstreeks besteld en die is zonder problemen binnengekomen.
    Normaliter bestel ik via amazon bij eureka en dat gaat ook prima.

  3. #3

    Standaard

    denk dat ik het probleem heb gevonden; eerdere bestellingen had ik betaald met paypal en deze keer via WorldPay's transaction en via deze methode worden de verzendgegevens gebruikt van de Eureka site en helaas was ik vergeten daar een huisnummer in te vullen (wel postcode, naam adres etc). eigen fout dus..... en blijkbaar komt een pakket zonder huisnummer niet aan
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    en blijkbaar komt een pakket zonder huisnummer niet aan
    Dat klopt. De post kijkt niet naar de naam, alleen naar postcode en huisnummer.

  5. #5

    Standaard

    Nou ja, het raadsel 'waarom' is in ieder geval opgelost. Komen die pakjes dan weer bij Eureka terecht als ze onbestelbaar zijn?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •