Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik weet voorlopig wel genoeg. Ik ga mij eens nader orienteren.
    Dank voor alle info.

    Hopelijk rekenen jullie mij de, soms pittige, discussie niet aan.
    Zoveel mensen zoveel smaken.
    Iedereen riep heel positief over de Samsung Full HD 650, nou, ik heb hem, mag van mij zo het raam uit.
    Ach, het kan verkeren.

  2. #27

    Standaard

    Voor blu-ray. Niet voor het upscalen van een dvd...

    En dat was nu net de vraag.Zoals ik al aangaf wordt mkv weergave niet door Sony als weer te geven systeem aangegeven. ga maar eens een file van 8 Gb afspelen, kijken hoe goed dit gaat.

    heb ik van meer kanten gehoord .............
    Zo kun je iedere stelling poneren, over Sony is ook allerlei narigheid te vinden.

    En ik snap dat gejank over Sony niet.
    Ik dat ongefundeerde bewieroken niet, aan je pet te zien sta je sowieso al met 10-0 achter.

  3. #28

    Standaard

    Wat een knurften reactie, erg stoer van iemand die zichzelf in ieder geval niet laat zien.
    Als dat je blij maakt joh, prima....

    Misschien handig dat je de topic titel een keertje leest en de vraag van Jank zelf.
    Heeft allemaal niets met bewieroken te maken, slecht het beantwoorden van een vraag van een mede forummer.
    Valt me wel op dat iemand die geen Sony speler in huis heeft (en er de schijn van ophoudt er een grondige hekel aan te hebben) ontzettend veel weet van de werking van deze range van spelers....wonderlijk.....
    Laatst aangepast door reusla : 17-11-2010 om 09:41
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  4. #29

    Standaard

    de rede dat ik de sony gekocht heb was 1. de 3d ondersteuning aangezien ik een 3d tv heb

    en 2. de belangrijkste voor dat ik al een tijdlang zelf zag dat die toshiba beter beeld gaf. en de xe1 is nog steeds wel de beste toshiba.

    er kwam een vriend bij me die zei is hd dvd een verbeterde blu ray ofzo omdat zelfs hij die toshiba scherper vond dan de lg en dat is toch niet zo een zeurpiet wat betreft kwaliteit als ik.

    de lg is geen slechte speler maar zeker niet beter dan de sony. ik ben het met je eens dat sommigen die een nieuw product kopen verschil willen zien maar bij mij was de rede een nieuw product te kopen juist dat de lg minder was dan me andere speler ernaast.

    maar wil nu binnekort de oppo bd93 gaan kopen als die uitkomt want die heeft twin hdmi zodat ik hd geluid heb als ik 3d kijk
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #30

    Unhappy

    [QUOTE=reusla;1752650]
    Misschien handig dat je de topic titel een keertje leest en de vraag van Jank zelf.
    Heeft allemaal niets met bewieroken te maken, slecht het beantwoorden van een vraag van een mede forummer.
    QUOTE]
    Precies Reusla, ik voelde mij al bezwaard.
    Ondertussen een PS3 uitgeprobeerd, ontdekte de mogelijkheid, om te upscalen. Het beeld was nog net zo beroerd, dus ik betwijfel het, of ik met de aanschaf van een BR speler wel een beter beeld ga krijgen, zoals ok dat nu wel heb, sinds ik een mediabox heb met HDMI aansluiting.
    Ga binnenkort bij een kennis e.e.a. uitproberen, heeft dezelfde Samsung als ik heb. Alleen een ½ jaar jonger. Kijken, of de TV toch niet de boosdoener is.

  6. #31

    Standaard

    [QUOTE=jank;1752761]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Misschien handig dat je de topic titel een keertje leest en de vraag van Jank zelf.
    Heeft allemaal niets met bewieroken te maken, slecht het beantwoorden van een vraag van een mede forummer.
    QUOTE]
    Precies Reusla, ik voelde mij al bezwaard.
    Ondertussen een PS3 uitgeprobeerd, ontdekte de mogelijkheid, om te upscalen. Het beeld was nog net zo beroerd, dus ik betwijfel het, of ik met de aanschaf van een BR speler wel een beter beeld ga krijgen, zoals ok dat nu wel heb, sinds ik een mediabox heb met HDMI aansluiting.
    Ga binnenkort bij een kennis e.e.a. uitproberen, heeft dezelfde Samsung als ik heb. Alleen een ½ jaar jonger. Kijken, of de TV toch niet de boosdoener is.
    TV met dvd niet op standaard stand en zeker niet op die demo stand zetten, met de film stand zul je met een dvd het mooiste beeld hebben.

    Met een film als bijvoorbeeld Avatar kun je gerust op demo gaan staan, dat spettert van het scherm af.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Diverse instellingen al geprobeerd. Zelfs Samsung erbij gehad. Ja, met een HD generator, mooi beeld, dus aan de tv ligt het niet. Maar gewoon antennesignaal slecht beeld. Volgens Samsung ligt het aan het antennesignaal, bandbreedte, maar met DVD dezelfde klacht. Ga mij ook maar eens orienteren op een ander scherm, maar gezien de kosten heeft dit momenteel niet mijn prioriteit.

  8. #33

    Standaard

    Het blijft toch moeilijk inhoudelijk te reageren en goed te lezen.....


    Valt me wel op dat iemand die geen Sony speler in huis heeft........

    "In tegenstelling tot jou heb ik de beschikking over een Sony 760 (niet in de budgetprijsklasse) en de nieuwe 770."

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vontrapp Bekijk bericht

    ... aan je pet te zien sta je sowieso al met 10-0 achter.
    Belachelijke reactie! Nog dommer dan jouw bewering dat de 470 geen MKV zou spelen. Nou ik heb bnieuws voor je... Dat doet hij wel. Ook die van 12G. Wellicht heb jij niet in de gaten waar het hier over gaat? Niet over de Sony Walkman met cassettebandjes hoor.

    Enne reusla... Gave pet. Nog gekeken gisteravond? LOL

  10. #35

    Standaard

    Tsja de vergelijkging met een hooligan die teveel klappen heeft gehad en lijdt aan een ernstige vorm van hersenbeschadiging met als chronische eigenschap ongenuanceerd brabbelen zou erg makkelijk zijn.

    Ik raad je aan de vorige teksten eens te lezen, daarin heb ik duidelijk gesteld dat MKV niet door Sony als bedrijf wordt ondersteund. Dat er files zijn die toch werken is te wijten aan het feit dat MKV geen standaard is als zodanig.
    Een prettige voortzetting in je ongetwijfeld erg sfeervolle parterreflat.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jank Bekijk bericht
    Iedereen riep heel positief over de Samsung Full HD 650, nou, ik heb hem, mag van mij zo het raam uit.
    Ach, het kan verkeren.
    Met de huidige C versie roepen ze nog steeds positief (Laatste Consumentenbondtest)

    32 inch..... jank jank jank jank

    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •