Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 94 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    die 10% coupon is super! Wat zijn de verwachtingen met de dollar de komende tijd?

  2. #27

    Standaard

    Er is ook nog 6% casback mogelijk via een cashback site uit de US(uitbetaling via paypal):

    http://www.ebates.com/rf.do?referrer...UUTwotWw%3D%3D


    Uiteraard krijg ik wat mee als je je via deze link registreert

    Edit:
    Ook nog o.a. 2,5% bij deepdiscount.com, 3% bij dvdplanet.com 5% bij cduniverse.com
    Laatst aangepast door peptalk : 16-07-2011 om 12:54
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #28

    Standaard

    Bedankt maar weer Pep! Heb me even ingeschreven via de link en ben even aan het uitzoeken welke criterions het gaan worden. Cashback is altijd mooi meegenomen.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Bedankt maar weer Pep! Heb me even ingeschreven via de link en ben even aan het uitzoeken welke criterions het gaan worden. Cashback is altijd mooi meegenomen.
    Zo is dat, heb trouwens m'n eerste 2 bevestigde CB's bij quidco(http://www.quidco.com/user/1198693/)
    Laatst aangepast door peptalk : 13-07-2011 om 12:13
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zo is dat, heb trouwens m'n eerste 2 bevestigde CB's bij quidco(http://www.quidco.com/user/1198693/)
    Yeah! ik ook ook 3 met de waarde van 0,73

  6. #31

    Standaard

    Ik ben in shock: mijn bestelling is al onderweg, zonder annuleringen .

    Natuurlijk weten we allemaal dat dat nog niets zegt over de datum van binnenkomst , maar het is een stap in de goede richting....

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Uiteraard krijg ik wat mee als je je via deze link registreert
    Me ook ingeschreven via je link. Is het minste wat 'k kan doen voor alles waar je
    mij al mee geholpen hebt

    Deze zijn alvast besteld;

    Zazie Dans Le Metro
    Smiles of a Summer Night
    Naked
    People on Sunday
    Leon Morin, Prêtre
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    De coupon code J3M9D8K lijkt me toch de beste te zijn die er momenteel te vinden is om de B&N Sale nog draaglijker te maken

    Coupon codes zijn immers voor zover 'k kan nagaan niet cumuleerbaar.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #34

    Standaard

    Kan iemand een link geven naar deze aanbieding? Kan het niet vinden op de site (nooit eerder besteld..). :P

  10. #35

  11. #36

    Standaard

    Ik blijf het een lastige keuze vinden. Als je echt onder de 23 euro wilt blijven ivm douane, ontkom je er niet aan maar 1 titel per keer te bestellen. In dat geval ben je steeds 8,50 dollar kwijt aan verzending. Het wordt pas aantrekkelijk als je meerdere titels in 1x kan bestellen....maar dan zit je weer met douane.

    Er is ook geen peil op te trekken wat ze voor waarde op de verpakking zetten. Bij de vorige sale was het soms 1 dollar maar soms ook niet....

  12. #37

    Standaard

    Hoe maak je een blu-ray speler regiovrij?

  13. #38
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen simpel en kort antwoord op te geven. Denk dat je beter ook een apart draadje hiervoor aanmaakt onder de DVD en Blu-ray Disc spelers en recorders rubriek. Misschien kan je daar reeds één en ander terugvinden.

    Zet er ook even merk en model bij, maakt het wat gemakkelijker om te antwoorden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Hoe maak je een blu-ray speler regiovrij?
    Hier staat per model of het kan en hoe het dan werkt:
    http://www.videohelp.com/

    Handig om voor aankoop te checken. Bij sommigen is het een simpele toetsencombinatie. Overigens kunnen de meeste BD spelers alleen voor DVD regiovrij worden gemaakt en nog niet voor BD.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Hier staat per model of het kan en hoe het dan werkt:
    http://www.videohelp.com/

    Handig om voor aankoop te checken. Bij sommigen is het een simpele toetsencombinatie. Overigens kunnen de meeste BD spelers alleen voor DVD regiovrij worden gemaakt en nog niet voor BD.
    Thanx, is inmiddels ook regiovrij voor dvd's..

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Voor degenen die nog gaan bestellen: er is een [B]coupon 10% off J3M9D8K.
    En is blijkbaar al verlopen. Dan maar E7E4K8K gebruikt voor 7% korting, bij First Films of Samuel Fuller komt dat neer op 1,58$ ah alle beetjes helpen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #42

    Standaard

    Nieuwe 15% op duurste item kortingscode: K4D8U4X (expires at 2:59 a.m. Eastern Time July 26, 2011)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Blijkbaar een nieuwe 10% kortingscode (weer net dank aan avforums): R8R8E3Y

    Zelf niet getest trouwens, dus hopen dat het werkt.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik blijf het een lastige keuze vinden. Als je echt onder de 23 euro wilt blijven ivm douane, ontkom je er niet aan maar 1 titel per keer te bestellen. In dat geval ben je steeds 8,50 dollar kwijt aan verzending. Het wordt pas aantrekkelijk als je meerdere titels in 1x kan bestellen....maar dan zit je weer met douane.

    Er is ook geen peil op te trekken wat ze voor waarde op de verpakking zetten. Bij de vorige sale was het soms 1 dollar maar soms ook niet....
    B&N markeert DVD zendingen als "Books". Tot nu toe 4 bestellingen daar gedaan, die allen zonder problemen (lees: douaneleed) zijn aangekomen, ik bestel normaal 3 DVD's per keer. Dit keer zelfs binnen 7 werkdagen

    Uiteraard is dit geen garantie...

  20. #45

    Standaard

    Zijn blu-ray's van B&N afspeelbaar op PS3's die in Nederland (Regio B) zijn gekocht? Of hebben jullie allemaal een regiovrije blu-ray speler?

  21. #46

    Standaard

    De Criterion's zijn allemaal Regio A helaas.

  22. #47

    Standaard

    Mijn eerste pakketje van de sale is al binnen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Mijn eerste pakketje van de sale is al binnen
    Heb mijn 7 blu-rays ook gisteren ontvangen, en zonder douanekosten!

  24. #49
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En wanneer gaf B&N aan dat deze verzonden werden ? Mijn eerste werden op 19/07 verzonden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #50

    Standaard

    Het pakketje wat ik gisteren heb binnen gehad is op 14-7 verzonden, dus jij mag nu nog 4 dagen wachten
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •