Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 94 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Vreemd dat niemand gereageerd heeft in dit topic (wel in het Criterion blu-ray topic), maar er staan zo'n 60 criterion blu-rays voor hele aardige prijzen (€13 voor verzenden).

    Edit: neem de link van Coen.
    Laatst aangepast door rogue : 19-11-2010 om 22:10

  3. #3

    Standaard

    Gebruik deze link voor de extra 10% korting.

    Volgens mij werkt deze niet?

  4. #4

    Standaard

    Paths of Glory konden ze niet leveren (hebben ze later gecanceld).
    En bij één BD is de porto $ 4,98.
    Link is OK - banner in het midden klikken.

  5. #5
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Paths of Glory konden ze niet leveren (hebben ze later gecanceld).
    En bij één BD is de porto $ 4,98.
    Link is OK - banner in het midden klikken.
    Paths of Glory bestel je beter bij playusa.com in ponden, komt dan op 17,99 £ all-in

    Heb daar een paar bestellingen gedaan, niet alleen van Criterions, en altijd netjes.
    Verzending is niet bepaald snel maar dat hoeft voor mij ook niet, ga mijn kijkachterstand
    toch moeilijk ophalen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #7

    Standaard

    Bestellen jullie steeds 1 titel ivm douanekosten?

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Playtime hebben ze ook al gecanceld.
    Zo hoeft 't voor mij niet meer...

    Paths of Glory (bedankt StefaanD !) heb ik bij PlayUSA besteld en is al onderweg!

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Barend, geen probleem. Zou graag wat meer van die Criterions zien verschijnen
    bij playusa.com
    Heb er daar al een aantal besteld en nooit problemen gehad.

    Hunger en de Eclipse box Late Ozu hebben ze mij geannuleerd, maar het is bij
    deze 2 gebleven. Nu 'k moet zeggen dat 'k mezelf rustig heb gehouden de laatste
    dagen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bestellen jullie steeds 1 titel ivm douanekosten?
    Ik wel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Ik ben bezig een regiovrij Blu-Ray-speler op de kop te tikken, als dat lukt wil ik nog enkele Criterions Blu-Rays bestellen. De verzendkosten zijn aantrekkelijker per 2 items natuurlijk. Eeuwig dillema....ze mogen dat bedrag van de invoer van dvd's en Blu-Rays wel iets verhogen.

    Beetje snel de items binnen van B&N?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Paths of Glory konden ze niet leveren (hebben ze later gecanceld).
    En bij één BD is de porto $ 4,98.
    Link is OK - banner in het midden klikken.
    Hoe kom je op 4,98? Ik kom op 8,98.

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Beetje snel de items binnen van B&N?
    Mel, nee B&N staat niet meteen bekend als snel. Je mag toch rekenen op minimum 2
    weken na bericht van verzending vooraleer je het in de bus hebt. Bij de vorige sale van
    juli duurde het bij mij soms tot 3 weken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hoe kom je op 4,98? Ik kom op 8,98.
    Sorry, foutje...

  16. #16

    Standaard

    Bron: avforums

    This might prove useful yet. From Criterion's Facebook page:

    Quote:
    Hi all, if you're having any problems with cancelled items, we'll try our best to help out. Email mulvaney@criterion.com with your order number(s), or if you're on Twitter, direct message us @Criterion. Thanks!

  17. #17

    Standaard

    Ik heb 16 titels besteld, 11 zijn er onderweg, 2 door B&N gecancelled, 1 vroegen ze om evt nog extra geduld te hebben (wat ik niet had) en 2 titels heb ik zelf maar gecancelled en elders besteld. Al met al valt het mij nog mee. Nu nog hopen dat alles fatsoenlijk aankomt....

  18. #18

    Standaard

    Even geleend van avforums:

    A few Criterions have dropped in price making the current 3 fer 2 offer quite attractive (and at least comparable with the upcoming 50% off sale) - titles include Kiss Me Deadly, People On Sunday, Zazie dans le Metro and Black Moon. There's some nice coupons knocking around too; for instance, H3U4M7L gets you 10% off your whole order (valid until July 6).

    Met dank aan de OP.

  19. #19

    Standaard

    Opnieuw geleend van avforums:

    The 50% off Criterions B&N sale has been confirmed, starting July 12...

    Dus even je lijstje in orde maken welke je gaat kopen . Ik ga me in ieder geval wel inhouden, denk dat ik op 4 stuks uitkom.

  20. #20

    Standaard

    Wat ook handig is, om nu alvast de 'potentiele aankopen' in je shopping cart te doen (als je ingelogd ben).

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Allee hop daar gaan we weer

    Er staan er nog een paar in van vorige keer JP Dit weekend maar eens rustig
    kijken welke in aanmerking komen. Hoop dat het meevalt, heb de laatste tijd niet
    zo gek véél BD's gekocht, DVD's des te meer.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #22

    Standaard

    Misschien Sweetie voor mij, verder heb ik het meeste wel wat ik echt wil of al besteld via deepdiscount.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Summer hours, The Last Metro en Zazie dans le métro besteld.
    En nu maar hopen dat BN ze ook aadwerkelijk uitlevert: de vorige keren cancelden ze de een na de ander...
    Ze zijn bevestigd voor verzending op 14-7, en hopelijk laat Post NL ze door, ze zitten samen net rond de 50 Euro...
    Laatst aangepast door barend : 12-07-2011 om 12:29

  24. #24

    Standaard

    Voor degenen die nog gaan bestellen: er is een coupon 10% off J3M9D8K.

    Die kan meerdere keren gebruikt worden, alleen blijkbaar niet bij pre-orders!

    Edit: met dank aan avforums.

  25. #25

    Standaard

    Er zijn ook 15% kortingscoupons, maar die gelden maar voor 1 artikel, zie:
    http://forum.dvdtalk.com/dvd-bargain...-part-2-a.html
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •