De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard storing Samsung HDD HR770 recorder

    Hoi Ben nieuw hier, en heb gelijk een probleem,

    Heb een samsung HR770 harddiskrecorder met dvd brander, de dvd brander werpt nu ineens alle dvd's er uit na een tijdje op LOAD te hebben gestaan. wat kan dit zijn. De laser is brandschoon en zit niet vast. Is er ook een mogelijkheid om dit apparaat te ressetten, aan uit aan heb ik al gedaan

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roal Bekijk bericht
    Hoi Ben nieuw hier, en heb gelijk een probleem,

    Heb een samsung HR770 harddiskrecorder met dvd brander, de dvd brander werpt nu ineens alle dvd's er uit na een tijdje op LOAD te hebben gestaan. wat kan dit zijn. De laser is brandschoon en zit niet vast. Is er ook een mogelijkheid om dit apparaat te ressetten, aan uit aan heb ik al gedaan
    Resetten kan vaak door even(minstens een minuut) de stekker uit het stopcontact te halen.

    Als alle schijfjes eruit geworpen worden lijkt het erop dat hij ze niet kan lezen. Betreft dat ook voorbespeelde(schijfje met film gekocht in de winkel) schijfjes of enkel lege en gebrande schijfjes? Hoor je het mechaniek ook lopen....?, ik bedoel daarmee of je kan horen dat hij aan het zoeken is. Er zou mechanisch ook iets aan de hand kunnen zijn.
    Je geeft geen info over de leeftijd en de mate waarin het apparaat is gebruikt, maar als hij intensief is gebruikt dan kan de lens ook op zijn, schoon zijn wil nog niet zeggen dat hij ook goed is.....

    Het is niet makkelijk om op afstand even te zeggen wat er aan de hand zou kunnen zijn.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •