De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Speakerkabels

  1. #1

    Standaard Speakerkabels

    Wie kan mij advies geven, ik heb de Pioneer BCS-FS505 2.1 home cinemaset gekocht alleen nu ruist de radio dus denk ik dat ik andere speakerdraden nodig heb.

    wie kan mij vertellen wat ik het beste kan kopen?

    heb er echt geen verstand van.

    andere tips zijn ook welkom.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tagara Bekijk bericht
    Wie kan mij advies geven, ik heb de Pioneer BCS-FS505 2.1 home cinemaset gekocht alleen nu ruist de radio dus denk ik dat ik andere speakerdraden nodig heb.

    wie kan mij vertellen wat ik het beste kan kopen?

    heb er echt geen verstand van.

    andere tips zijn ook welkom.
    Ruis bij de radio zal niet van de speakerdraden komen. Ruisen de speakers ook bij andere bronnen? Zo nee, dan is daar zowiezo niets mee aan de hand. Het zal vermoedelijk gewoon in het receivergedeelte zitten wat de ruis veroorzaakt.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    dank voor je reactie, als het geluid van de tv over de speakers gaat ruisen de speakers niet.

    alleen als de radio speelt

    kan ik daar iets aan doen?

    alle tips zijn wederom welkom
    gr carina

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tagara Bekijk bericht
    dank voor je reactie, als het geluid van de tv over de speakers gaat ruisen de speakers niet.

    alleen als de radio speelt

    kan ik daar iets aan doen?

    alle tips zijn wederom welkom
    gr carina
    Goede antennekabel gebruiken
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    luister je via de kabel of via de ether? In het geval van kabel, gebruik dan een goede kabel moet goed afgeschermde pluggen. Dit geldt overigens ook voor tv. In het geval van ether: daar is denk ik niets aan te veranderen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    luister je via de kabel of via de ether? In het geval van kabel, gebruik dan een goede kabel moet goed afgeschermde pluggen. Dit geldt overigens ook voor tv. In het geval van ether: daar is denk ik niets aan te veranderen...
    Als je de zenders zelf uit de lucht moet plukken(ether) dan kun je een paar soorten antennes overwegen, je hebt ze in alle soorten en maten, voor zowel binnen als buiten.
    Met een goede buitenantenne zijn er ook nog meer zenders te ontvangen....... oh ja.... wel de antenne in de goede richting draaien
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •