Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.

Discussie: We Were Soldiers

  1. #51

    Standaard Re: COMMANDO

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny Frolich
    Weet iemand waar de Schwarzenegger classic "COMMANDO" het goedkoopst is,de meeste zaken bieden hem nog steeds aan voor rond de 30 Euro en dat vind ik te veel voor een DVD zonder Extra's. Ook hoor ik regelmatig over een special edition. maar nog nooit ergens gezien.Dus ? weten jullie het !

    LATERRRRR!!
    Ehhh dit is een thread voor We Were Soldiers, niet voor commando, dus ik zou eerst gaan zoeken of er al een thread is over deze dvd, anders een nieuwe thread openen.

    Gr Jaap

  2. #52
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Media Markt Zwolle € 17,99 (We Were Soldiers, dus)

  3. #53

    Standaard Re: COMMANDO

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny Frolich
    Weet iemand waar de Schwarzenegger classic "COMMANDO" het goedkoopst is,de meeste zaken bieden hem nog steeds aan voor rond de 30 Euro en dat vind ik te veel voor een DVD zonder Extra's. Ook hoor ik regelmatig over een special edition. maar nog nooit ergens gezien.Dus ? weten jullie het !

    LATERRRRR!!
    verplaatsen aub crew, offtopic !!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  4. #54

    Standaard

    Ik heb hem vandaag voor 24,99 bij de FRS gezien.

    -10% Discount Card, -4 Euro (Smiths Korting) en mn freebee's viel de prijs uiteindelijk best mee

  5. #55

  6. #56

    Standaard

    MM Groningen => 12,99 euro

  7. #57

    Standaard

    Bol.com: € 12,99
    Bruna: € 12,99
    BseenDVD: € 25,35
    CeeDeeVeeDee: € 13,02
    DVD Outlet: € 11,99
    Free Record Shop: € 14,99
    Proxis: € 13,78
    Van Leest: € 14,99
    Four-Star Trader (236)

  8. #58

    Standaard

    Kruidvat €9,98 (v.a. di 3 aug.)

  9. #59

    Standaard

    MM Utrecht €9,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    MM Utrecht €9,99
    FRs met kortingspas 9 euri. 8)
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    FRS €6,99
    nu ook in de 3 voor €15 actie op www.frs.nl
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  13. #63

    Standaard

    € 5,- Saturn Tilburg
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •