Pagina 27 van 46 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 651 tot 675 van 1137 worden weergegeven.

Discussie: Blu-ray USA,UK,AUS met NL subs. (Deel 2)

Standaard

FR:

Puss in Boots (bron: amazon.fr)
    Puss in Boots 3D (bron: amazon.fr)

DE:

Puss in Boots (bron: bluray-disc.de)
    Puss in Boots 3D (bron: bluray-disc.de)

Standaard

DE

Streetcar Named Desire, A (Endstation Sehnsucht) (Bron: in bezit van member)
    O Brother, Where Art Thou? (Bron: in bezit van member)
    DVDPROFILER

Panasonic P55VT50; Pioneer SC-LX56; Pioneer BDP450(regiovrij); Toshiba BDX3200(regiovrij); JBL L830/LC1/HLS410; BK Gemini II; Nexus 7 II MyAV Universal IP RC; PS3 60GB

Standaard

DE

FernGully: The Last Rainforest (Ook NL spraak) (staat niet op de cover) (Bron: in bezit van member)
    Televisie: LG 47LA6134 / Speakers: KEF KHT1005 / Reciever: Onkyo TX-SR508 \ Blu-ray Speler: Sony PlayStation 3 \ Aantal Blu-ray's: 520

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    DE

FernGully: The Last Rainforest (Ook NL spraak) (staat niet op de cover) (Bron: in bezit van member)
    De anders betrouwbare site dvd-forum.at meldt anders van niet:
    http://www.dvd-forum.at/medium-detai...r-im-regenwald

Maar dat wil niet zeggen dat ik je niet geloof hoor. Ik vraag me af wat ze met de Blu-ray van Thumbelina hebben gedaan. Volgens dvd-forum.at heeft die géén NL ondertiteling, maar van Ferngully zeggen ze dat dus ook en dat is dus fout. In elk geval goed nieuws voor de Don Bluth-fans.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De anders betrouwbare site dvd-forum.at meldt anders van niet:
    http://www.dvd-forum.at/medium-detai...r-im-regenwald

Maar dat wil niet zeggen dat ik je niet geloof hoor. Ik vraag me af wat ze met de Blu-ray van Thumbelina hebben gedaan. Volgens dvd-forum.at heeft die géén NL ondertiteling, maar van Ferngully zeggen ze dat dus ook en dat is dus fout. In elk geval goed nieuws voor de Don Bluth-fans.
    Ik heb zelf deze Blu-ray besteld naar aanleiding van een illigale bron waarop de NL audio en ondertiteling stond. Hier was ook een BDInfo scan te vinden.
    Nu is het in ieder geval 100 % zeker, want ik heb hem in de PS3 gehad. Mocht je nog graag overduidelijk bewijs willen hebben dan kan ik nog wel een foto maken.

De informatie van je link is gelijk aan die van bluray-disc.de en dat is ook wat er op de cover staat, alleen staat daar u.a. (unter anderem) achter.

Omtrent de Blu-ray van Thumbelina, zie hier: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...0&postcount=61

EDIT: Voor zover ik weet, heeft Don Bluth niets met FernGully te maken gehad.
    Laatst aangepast door HBx2000 : 25-04-2012 om 20:14
    Televisie: LG 47LA6134 / Speakers: KEF KHT1005 / Reciever: Onkyo TX-SR508 \ Blu-ray Speler: Sony PlayStation 3 \ Aantal Blu-ray's: 520

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Mocht je nog graag overduidelijk bewijs willen hebben dan kan ik nog wel een foto maken.
    Ik geloof je op je woord.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader

Standaard

Gremlins 2 bluray die uitkomt in US heeft dus geen NL subs zoals Gremlins 1 US... Weeral een set die incomplete zal zijn voor de Benelux markt.

Standaard

Warner Bros. denkt al jaren dat er geen Gremlins-liefhebbers in de Benelux wonen. De SE DVD van Gremlins is nooit uitgebracht, de Blu-ray van Gremlins ook niet (ondanks dat deze in het buitenland voorzien is van Nederlandse ondertitels) en nu dus Gremlins 2 ook niet. De bron daarvoor is trouwens www.blu-ray.com.

Glorious Member Avatar van StefaanD
    Registratie datum
    mei 2009

Standaard

Nu we toch over deze bezig zijn

FR

Gremlins (Bron: in bezit van member)
    Panasonic PX-P65VT60E • Marantz AV7005 • Marantz MM7055 • Marantz MM7025 • Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod • Apple TV 3 • Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V • BK XXLS 400FF

Heb je een buitenlandse blu-ray geïmporteerd en net gekeken, meld hier dan even of deze EN ondertitels bevat.

Standaard sherlock holmes

DE:

Sherlock holmes & Sherlock holmes 2 steelbook , nl ondertitels op allebei de films, is in mijn bezit

Standaard

Frankrijk:
    Rain Man
    In bezit

Standaard

Frankrijk:
    Predators
    In bezit

Standaard

UK:
    Sherlock Holmes: A Game of Shadows (Bron: in bezit van member)

Standaard

Uk the darkest hour 3d en 2d versie bevatten nl subs staan beide op 1 disc.
    Dvd bevat geen nl subs

UK the darkest hour 3d 2d(in bezit member)

Standaard

US: The Grapes of Wrath (Bron: www.dvdbeaver.com)

Standaard

US: Cobra (Bron: in bezit)

Standaard

DE

Manhattan (Bron: in bezit van member)
    DVDPROFILER

Panasonic P55VT50; Pioneer SC-LX56; Pioneer BDP450(regiovrij); Toshiba BDX3200(regiovrij); JBL L830/LC1/HLS410; BK Gemini II; Nexus 7 II MyAV Universal IP RC; PS3 60GB

Standaard

FR

Troll Hunter (Bron: in bezit van member)
    Big Lebowski, The
    (Bron: in bezit van member)
    Priest
    (Bron: in bezit van member)

Standaard

SP

Grapes of Wrath, The (uvas de la ira, Las) (Bron: in bezit van member)
    DVDPROFILER

Standaard

UK:

Treme; the Complete First Season (bron: in bezit member)

Standaard

UK:

Chronicle (in bezit)

Standaard

UK

Pillow Talk (Bron: in bezit van member)
    DVDPROFILER

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    UK:

Chronicle (in bezit)
    Daar kwam ik gisteren ook achter toen ik de Steelbook in huis kreeg!
    Op Play én op de kleine sleeve staan deze er niet bij vermeld. Ik vond het al gek dat ik mij de trailers waar de disc mee opstart meteen NL subs te zien waren. Toen ook het menu in het Nederlands bleek te zijn, was ik natuurlijk hélemaal in mijn nopjes

Standaard

DE

Fiddler on the Roof (Anatevka) (Bron: in bezit van member)
    DVDPROFILER

Standaard

uk
    in bezit journey 2 in 3d + dvd beiden nl subs

Pagina 27 van 46 EersteEerste ... 1723242526272829303137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten