Pagina 25 van 59 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 1454 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Staat nog niet in het lijstje blijkbaar
    UK
    In Time
    In bezit.

    Deze disk haalt met 29 ondertitelingssporen volgens mij het record.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #602

    Standaard

    Star Wars the Clone wars season two:
    Ned gesproken en ned subs.
    In bezit

  3. #603

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olaf van der Kroon Bekijk bericht
    Star Wars the Clone wars season two:
    Ned gesproken en ned subs.
    In bezit
    En de herkomst??

  4. #604
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    UK

    Stand By Me bron in bezit member
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #605

    Standaard

    Voglende titels kan ik bevestigen:

    UK

    Perfect Storm, The (Bron: in bezit van member)
    Mars Attacks! (Bron: in bezit van member)
    Long Kiss Goodnight, The (Bron: in bezit van member)
    Point Break (Bron: in bezit van member)
    Mortal Kombat (Bron: in bezit van member)

    FR

    Scott Pilgrim VS the World (Bron: in bezit van member)
    Legend (Bron: in bezit van member)
    Wall Street (Bron: in bezit van member)
    Wall Street 2 : Money Never Sleeps (Bron: in bezit van member)
    Cape Fear (Bron: in bezit van member)

  6. #606

    Standaard

    Nu moeten we wel nog steeds het probleem met de openingspost kunnen oplossen. Als iemand daar suggesties voor heeft? Ofwel moeten we 1 sticky topic maken met daarin de links naar 4 of 5 subtopics met dan een topic voor de US, UK, FR, DE en als laatste een topic met alle overige landen die minder snel hier voorbij komen. Dan staat er van boven nog steeds maar 1 topic als sticky maar van daaruit kan je dan navigeren naar de subtopics. Wat vinden jullie van dit idee en zijn de mods hier eventueel mee akkoord?

  7. #607

    Standaard

    UK

    Game Of Thrones seizoen 1 in bezit

    USA

    Game Of Thrones seizoen 1 is volgens blu-ray.com exact hetzelfde als de UK.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Nu moeten we wel nog steeds het probleem met de openingspost kunnen oplossen. Als iemand daar suggesties voor heeft? Ofwel moeten we 1 sticky topic maken met daarin de links naar 4 of 5 subtopics met dan een topic voor de US, UK, FR, DE en als laatste een topic met alle overige landen die minder snel hier voorbij komen. Dan staat er van boven nog steeds maar 1 topic als sticky maar van daaruit kan je dan navigeren naar de subtopics. Wat vinden jullie van dit idee en zijn de mods hier eventueel mee akkoord?
    Kan één van de moderatoren hierbij niet helpen/assisteren/adviseren? Want als de openingspost niet bijgewerkt kan worden, dan schiet dit topic zijn doel een beetje voorbij.

  9. #609
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bart, al contact gehad met moderator ? Vind je voorstel overigens wel goed, heeft
    als voordeel dat je niet eerst een halve pagina moet 'scrollen' om voorbij de stickies
    te komen.

    En een moderator moet hierbij helpen Laat ons wel wezen, om het eens met
    marketing taal te zeggen dit draadje is één van de unique selling points van dvd.nl
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #610

  11. #611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    UK

    Game Of Thrones seizoen 1 in bezit

    USA

    Game Of Thrones seizoen 1 is volgens blu-ray.com exact hetzelfde als de UK.


    Op mijn Pana kan ik de US-versie afspelen, mijn Marantz UD500 (laatste firmware update) blijft gewoon op 0.00:00 hangen.

    Iemand meer info?

  12. #612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Op mijn Pana kan ik de US-versie afspelen, mijn Marantz UD500 (laatste firmware update) blijft gewoon op 0.00:00 hangen.

    Iemand meer info?
    Zal het aan je speler liggen want de US versie is gewoon regio vrij!

  13. #613

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Zal het aan je speler liggen want de US versie is gewoon regio vrij!
    Dan weet ik het ook niet meer. Heeft laatste updates en speelt sindsdien alles probleemloos af.

    Getest op m'n Pana en daar deed hij het perfect.

    Nadien nogmaals op de Pana bij m'n vader (nog nooit ge-update) en daar deed hij het ook perfect.

  14. #614

    Standaard

    USA

    Game Of Thrones seizoen 1 in bezit
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #615

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Bart, al contact gehad met moderator ? Vind je voorstel overigens wel goed, heeft
    als voordeel dat je niet eerst een halve pagina moet 'scrollen' om voorbij de stickies
    te komen.

    En een moderator moet hierbij helpen Laat ons wel wezen, om het eens met
    marketing taal te zeggen dit draadje is één van de unique selling points van dvd.nl
    Heb zojuist hiervoor een PB verzonden naar een 5-tal mods. Hopelijk krijgen we hierop snel een antwoord.

  16. #616

    Standaard Breaking Bad s01 en 02 Duitsland

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    De
    Breaking bad, seizoenen 1 en 2 bron:http://www.bluray-disc.de (en onze nl-blu-ray's hebben ook o.a.Duitse soundtrack.
    Inmiddels binnen, met nl-ot.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #617

    Standaard

    UK
    Walk hard the dewey cox story(in bezit member)
    eat prey love (in bezit member)
    lock up (in bezit member)

  18. #618

    Standaard

    UK

    Supernatural Seizoen 6 (Bron: in bezit van member)

  19. #619

    Standaard

    Iemand een idee of "The Bodyguard" US versie NL subs heeft & regiovrij is? Volgens http://www.blu-ray.com/movies/The-Bo...Blu-ray/35122/ heeft ie NL subs maar zou dit graag bevestigd zien...

  20. #620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Iemand een idee of "The Bodyguard" US versie NL subs heeft & regiovrij is? Volgens http://www.blu-ray.com/movies/The-Bo...Blu-ray/35122/ heeft ie NL subs maar zou dit graag bevestigd zien...
    Bij deze bevestig ik 'The Bodyguard' US BD regiovrij en NL subs (in bezit ondertussen).
    Laatst aangepast door Kev : 22-04-2012 om 20:03

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Heb zojuist hiervoor een PB verzonden naar een 5-tal mods. Hopelijk krijgen we hierop snel een antwoord.
    Bart, al enige hulp van de moderatoren in het vooruitzicht? Of neem anders zelf het initiatief en maak een aantal nieuwe topics aan die zij dan even 'sticky' moeten maken. Dat kost wel even wat werk, dat begrijp ik, maar zoals het nu gaat is het ook geen oplossing. Als de beginpost niet meer bijgewerkt kan worden, om wat voor technische reden dan ook, dan verliest dit topic veel van zijn waarde, want dan moet je alle posts gaan doorspitten voor informatie. Ik begrijp dat jij daar niet veel aan kan doen, maar de inactieve houding van de moderatoren vind ik enigszins zorgwekkend, al weet ik niet of men achter de schermen hiermee al bezig is. Ik zie echter nog steeds geen vooruitgang. Hoe staat het er nu mee?

  22. #622

    Standaard

    En reserveer gelijk de 1e paar post's van zo'n topic, als je ook op alfabet moet gaan splitsen of een aantal post's met verschillende landen in 1 topic.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #623

    Standaard

    Heb de info nu verdeeld over de eerste 3 posts, kun je even bekijken of je het dan wel weer bij kunt werken?

    @Marcel; het is niet bepaald een inactieve houding, ik ben simpelweg vergeten na de PM hier naar te kijken.

  24. #624

    Standaard

    Allen Amazon de.
    Breaking bad seizoen 1 (Bron: in bezit van member)
    Breaking bad seizoen 2(Bron: in bezit van member)
    Bodyguard(Bron: in bezit van member)
    Hangover 2(Bron: in bezit van member)
    The Thing steelbook (Bron: in bezit van member)2011 versie
    Laatst aangepast door chev : 04-04-2012 om 13:17

  25. #625

    Standaard

    UK

    Quadrophenia (Bron: in bezit van member)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 25 van 59 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •