Pagina 22 van 59 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 1454 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Mijne is onderweg en hopelijk is hij er morgen. Ik ga daar niet echt vanuit, maar toch.

  2. #527

    Standaard

    Ik had ook graag geweten of de blu ray (lion king en/of trilogy) nederlands gesproken audio heeft... Heeft toch altijd iets nostalgisch

    Alvast bedankt!
    Woonkamer: Epson TW5000 ISF | Pioneer KRP500M ISF | Emotiva UMC-1 pre/pro | Emotiva XPA-3 | Emotiva UPA-2 | B&W CM series | Oppo BPD-93EU Blu-ray | Supra & Emotiva bekabeling | Logitech Harmony 900 |

  3. #528

    Standaard

    Heb ze hier liggen dus ja ze zijn ondertiteld en gesproken
    Laatst aangepast door freaky : 08-11-2011 om 21:30
    BD (1243) What i Watch

  4. #529

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    The Lion King 2D en 3D (UK) heeft nederlandse ondertiteling
    The Lion King II & III (UK) ook nederlandse ondertiteling

    Is dat nou die box van de trilogy of heb je ze los gekocht?
    ivm die 3d versie

  6. #531

    Standaard

    Je kan ze niet los kopen, wie de 3D versie wil én Lion King II & III is verplicht om Lion King 1 er ook nog eens bij te nemen in de trilogy box.

  7. #532

    Standaard

    Ah bedankt dan zal ik m los er ook maar bij nemen, want lijkt me zeker de moeite in 3d te hebben.

  8. #533

    Standaard

    Uk

    Honey en honey 2 (in bezit)
    10 things i hate about you (in bezit)
    12 rounds (in bezit)

  9. #534

    Standaard

    Kan de beginlijst weer aangepast worden? We zijn al weer 2 maanden verder. Alvst bedankt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #535

    Standaard

    Heb de lijst zojuist weer bijgewerkt. Sorry dat het even geduurt heeft.

    Mag ik toch nog eens vragen aan al diegene die titelst posten in dit topic dit te doen in de stijl van de lijst. Dus inclusief de nodige hoofdletters en in de juiste kleur. Dit maakt het updaten van de lijst wat eenvoudiger. Alvast bedankt aan diegene die dit nu al goed doen!

    Nog een tweede opmerking. Doordat de openingspost enorm groot aan het worden is is het bijwerken van de lijst totaal niet overzichtelijk meer in de editor van het forum. Het is voor elke titel enorm lang scrollen door de lijst om wijzigingen hierin aan te brengen. Ik denk dat het daarom stillaan beter is dat we het topic gaan opsplitsen in een aantal topics per land. Zo wordt het bijwerken van de openingspost wat eenvoudiger en worden de verschillende lijsten ook weer wat meer overzichtelijk. Eventueel kunnen we splitsen in de volgende topics: US, UK, DE en FR als losstaande topics omdat deze lijsten allen vrij groot zijn en het meest groeien. En eventueel dan nog een 5de topic voor de titels uit alle andere landen waarvan de lijst niet (meer) zo snel groeit. Eventueel kunnen we deze topics dan verdelen over enkele personen zodat ook het bijwerken wat vlotter verloopt.

    Wat denken jullie hiervan en zijn de mods hier eventueel mee akkoord?

  11. #536

    Standaard

    Goed idee om het te splitsen in de "hoofdlanden" kwa import met NL subs. Lijst wordt inderdaad lang.

  12. #537

    Standaard

    Het opsplitsen van dit topic is inderdaad een goed idee en ook noodzakelijk. Bart22, wellicht kun je hierover contact opnemen met de crew?

  13. #538

  14. #539

    Standaard

    UK
    The bounty hunter (Bron: in bezit van member)

    Stond al in lijst maar kan nu als in bezit veranderd worden

  15. #540

    Standaard

    DE: It's a Kind of a Funny Story (zelf in bezit)

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het opsplitsen van dit topic is inderdaad een goed idee en ook noodzakelijk. Bart22, wellicht kun je hierover contact opnemen met de crew?
    Ik heb deze morgen contact opgenomen met de crew hierover. Zodra ik iets meer weet laat ik het jullie weten.

  17. #542

    Standaard

    Vandaag ontvangen: UK Toy Story 3D en deze bevat zowel op de 2D als 3D NL ondertitels en Vlaams/Nederlands gesproken.

  18. #543

    Standaard Super 8

    UK Super 8 (preorder Dec 12)
    SF voor jong en oud met de kerst?
    bron: amazon.co.uk en zavvi en...
    Laatst aangepast door barend : 19-11-2011 om 07:50

  19. #544

    Standaard Voorstel

    Zou het een goed idee zijn deze thread op te splitsen per land in een rijtje stickies?
    Het zou de overzichtelijkheid ten goede komen, zowel voor de fans als voor de mod.
    Laatst aangepast door barend : 19-11-2011 om 07:51

  20. #545

    Standaard

    Voor mij hoeft dat niet zo, hoor. Ik kan prima scrollen met mijn muis en nu heb je wel alles op één plek. Ben bang dat we dan een wildgroei aan 'stickie-topics' krijgen, waardoor de 'echte' topics steeds meer naar onderen verdwijnen

  21. #546

    Standaard

    @ Marcel: zoals Bart22 al eerder heeft aangegeven wordt vooral het bijhouden van zo'n lange lijst in 1 post erg lastig.

    Maar heb daarvoor misschien wel een aardige oplossing....
    Zie nl. net dat Bart22 ook de eerste twee reacties heeft geplaats in dit topic.
    Dus Bart misschien is het een idee om die lijst in 3-en te delen en bij de twee reacties de originele tekst te verwijderen en deze te gebruiken voor twee delen van de lijst??

  22. #547

    Standaard

    UK Cars II (2D en 3D) nederlands ondertiteld.
    3D bevat trouwens ook een extra disc met extras.
    BD (1243) What i Watch

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    @ Marcel: zoals Bart22 al eerder heeft aangegeven wordt vooral het bijhouden van zo'n lange lijst in 1 post erg lastig.

    Maar heb daarvoor misschien wel een aardige oplossing....
    Zie nl. net dat Bart22 ook de eerste twee reacties heeft geplaats in dit topic.
    Dus Bart misschien is het een idee om die lijst in 3-en te delen en bij de twee reacties de originele tekst te verwijderen en deze te gebruiken voor twee delen van de lijst??
    Dat is idd ook een goed idee, maar het beste idee is dat de sitebeheerder een pagina opstelt in php of zelfs maar een simpele HTML pagina, die door een bepaalde groep betrouwbare members up to date gehouden kan worden.

  24. #549

  25. #550

    Standaard

    UK Rise of the Planet of the Apes volgens Amazon.co.uk

Pagina 22 van 59 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •