Pagina 39 van 59 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 1454 worden weergegeven.
  1. #951

    Standaard

    Jingle All The Way, UK BD heeft NL subs, In Bezit

  2. #952

    Standaard

    UK:

    Fantastic Voyage. Heeft NL ondertitels. In bezit. Regiovrij.
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  3. #953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CinéMan Bekijk bericht
    UK:

    Fantastic Voyage. Heeft NL ondertitels. In bezit. Regiovrij.
    Bedankt gelijk besteld, hoe is beeldkwaliteit en geluid?

  4. #954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Bedankt gelijk besteld, hoe is beeldkwaliteit en geluid?
    Wat mij betreft: "Prima" The Puma. Vergeleken met de dvd een hele stap voorwaarts. Hier & daar wat softe momenten maar dat is vooral aan het bronmateriaal te wijden.
    Geluidskwaliteit: niet zoals een hedendaagse SciFi DTS zou klinken, maar wel helder en duidelijk voor een film van deze leeftijd.
    Kocht overigens simultaan Voyage to the bottom of the sea en ook deze is excellent, maar deze heeft geen NL ondertiteling, wel Engelse SDH sub, maar deze zijn niet storend wat mij betreft. Veel kijkplezier!
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  5. #955
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    UK

    World War Z (in eigen bezit)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #956

    Standaard

    DE:

    Hitchcock (Bron: In bezit van member)
    Sophie's Choice (Sophie's Entscheidung) (Bron: In bezit van member)
    Team America: World Police (Bron: In bezit van member)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #957

    Standaard

    UK:

    Philadelphia
    (Bron: In bezit van member)
    Pearl Harbor (Bron: In bezit van member)
    Spider-Man Trilogy (2012 Uitgave) (Bron: In bezit van member)

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Jingle All The Way, UK BD heeft NL subs, In Bezit
    Welke extra's heeft deze Blu-ray? En bevat deze ook de langere versie van de film, zoals bij de Amerikaanse uitgave, of alleen de bioscoopversie?

  9. #959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Welke extra's heeft deze Blu-ray? En bevat deze ook de langere versie van de film, zoals bij de Amerikaanse uitgave, of alleen de bioscoopversie?
    Bevat enkel de TC, extra's zijn: extended & deleted scenes en 3 featurettes.

  10. #960

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bevat enkel de TC, extra's zijn: extended & deleted scenes en 3 featurettes.
    Bedankt.

  11. #961

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CinéMan Bekijk bericht
    UK:

    Fantastic Voyage. Heeft NL ondertitels. In bezit. Regiovrij.
    Op de cover staat alleen English for hearing

  12. #962
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je had hem toch zelf ook besteld ?

    Nu ik ga altijd van dit draadje uit als ik een BD wil importeren en graag zie dat er NL ondertitels op staan. Op dit draadje vertrouw ik véél meer dan op de info die eender welke webshops zelf geeft of over wat er op de cover staat vermeld.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #963

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Je had hem toch zelf ook besteld ?

    Nu ik ga altijd van dit draadje uit als ik een BD wil importeren en graag zie dat er NL ondertitels op staan. Op dit draadje vertrouw ik véél meer dan op de info die eender welke webshops zelf geeft of over wat er op de cover staat vermeld.
    vooral als de poster meldt dat hij de blu-ray in bezit heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #964

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Op de cover staat alleen English for hearing

    De cover is vaak onjuist en onvolledig en kan moeilijk als bron worden gebruikt.
    Men verwacht toch dat je het schijfje tenminste in je speler hebt gehad om de daadwerkelijk aanwezige subs en dubs hier te kunnen melden.
    Ik kan je enkele andere voorbeelden geven waarbij engels de enige taal is op de cover, maar waar er op de disc alle wereldtalen aanwezig zijn en zelfs NL.

  15. #965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De cover is vaak onjuist en onvolledig en kan moeilijk als bron worden gebruikt.
    Men verwacht toch dat je het schijfje tenminste in je speler hebt gehad om de daadwerkelijk aanwezige subs en dubs hier te kunnen melden.
    Ik kan je enkele andere voorbeelden geven waarbij engels de enige taal is op de cover, maar waar er op de disc alle wereldtalen aanwezig zijn en zelfs NL.
    Nee, hij zit nog in de seal.
    Als jullie zeker weten dat NL subs erop staan haal ik ik hem uit de seal

  16. #966

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Nee, hij zit nog in de seal.
    Als jullie zeker weten dat NL subs erop staan haal ik ik hem uit de seal
    Cine nog wat heeft hier gemeld dat de blu-ray nl ot heeft en dat hij hem in bezit heeft ( en hier betekent dat , dat hij de nl ot gecheckt heeft.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  17. #967

    Standaard

    UK - The Internship - heeft Nederlandse Ondertiteling (In bezit)

  18. #968

  19. #969

    Standaard

    UK

    Matilda (Bron: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...?ie=UTF8&psc=1)
    Mary Poppins (Bron: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...?ie=UTF8&psc=1)
    Lara Croft Tomb Raider 2: The Cradle Of Life (Bron: in bezit)
    Laatst aangepast door Werner : 11-12-2013 om 10:34
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #970

    Standaard

    US

    The Ghost and Mrs. Muir (Bron: www.dvdbeaver.com)
    Jesse James (Bron: www.dvdbeaver.com)

  21. #971
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    UK

    High Plains Drifter (in eigen bezit)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #972

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Kan ik inmiddels bevestigen uit mijn collectie. Ik heb 'm nog geen kwartier geleden gezien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #973

    Standaard

    UK:
    Volgens een post op Amazon UK hebben alle titels in the Steven Seagal Collection Nederlandse ondertitels.
    Ik kan bevestigen dat het alleen gaat om (en dus helaas niet Under Siege en Under Siege 2)
    Hard to Kill (Bron: In bezit van member)
    Executive Decision (Bron: In bezit van member)
    Nico: Above the Law (Bron: In bezit van member)

    De eerste twee hebben overigens ook nogeens een beroerde beeldkwaliteit.

  24. #974

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    UK:
    Volgens een post op Amazon UK hebben alle titels in the Steven Seagal Collection Nederlandse ondertitels.
    Ik kan bevestigen dat het alleen gaat om (en dus helaas niet Under Siege en Under Siege 2)
    Hard to Kill (Bron: In bezit van member)
    Executive Decision (Bron: In bezit van member)
    Nico: Above the Law (Bron: In bezit van member)

    De eerste twee hebben overigens ook nogeens een beroerde beeldkwaliteit.
    Vreemd je hebt gelijk. Waren de enigste 2 die ik nog niet had gezien van de box. Op de achterkant staat wel vermeldt dat ze NL ondertiteling hebben.

  25. #975

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De cover is vaak onjuist en onvolledig en kan moeilijk als bron worden gebruikt.
    Men verwacht toch dat je het schijfje tenminste in je speler hebt gehad om de daadwerkelijk aanwezige subs en dubs hier te kunnen melden.
    Ik kan je enkele andere voorbeelden geven waarbij engels de enige taal is op de cover, maar waar er op de disc alle wereldtalen aanwezig zijn en zelfs NL.
    Als ik op basis van een andere bron in het buitenland bestel, en het staat niet op de cover, dan bekijk ik de schijf alvorens het hier te melden. Maar als ik een Franse schijf koop en de Nederlandse ondertitels worden op de cover vermeld, dan heb ik ze tot nu toe niet noodzakelijk in de speller gehad alvorens te vermelden.

    Dus een vraag aan de eigenaar van dit topic: met ik ze allemaal nakijken?

    (Heeft er iemand al eens een buitenlandse schijf gehad met vermelding van Ndl. ondertitels op de cover zonder ze op de schijf terug te vinden?)

Pagina 39 van 59 EersteEerste ... 2935363738394041424349 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •