De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Columbia Classics 4K Ultra HD Collection Volume 4

    Volume 4 is aangekondigd: https://www.blu-ray.com/news/?id=33570

  2. #2

    Standaard

    Ben op het eerste gezicht niet echt enthousiast over de filmkeuze. "Kramer vs. Kramer" is natuurlijk een topper, net als "Guess Who's Coming to Dinner", maar "Sleepless in Seattle" vind ik al minder geslaagd, om over de rest nog maar te zwijgen. Alleen als deze box extreem goedkoop wordt aangeboden, wil ik een aanschaf nog wel overwegen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Ik moet eigenlijk alleen Starman hebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    3 films heb ik al op blu-ray (HIS GIRL FRIDAY, GUESS WHO'S COMING TO DINNER, STARMAN) en die hoef ik niet te upgraden. En de andere 3 hoef ik niet.
    Dat blijft het probleem van deze boxen, het komt zelden voor dat alle films je aanstaan.

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad. Zo zat ik gister te twijfelen om vol. 3 aan te schaffen (want in een leuke aanbieding), maar toch besloten om het niet te doen. Het ging me om slechts twee of drie films, waarvan er één zojuist een mooie Criterion uitgave heeft gekregen, namelijk The Last Picture Show. Bleef er voor mij slechts één of twee films over waar ik interesse in heb. De rest geloof ik wel. Dan is zelfs een aanbiedingsprijsje niet voldoende om overstag te gaan. En dat geldt eigenlijk voor al die boxen. Jammer dat tot nu toe niet alle titels een losse release hebben gekregen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  6. #6

    Standaard

    Wie is er eigenlijk nog geïnteresseerd in losse films uit deze box? Misschien kunnen we die samen aankopen of zo en de kosten delen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •