Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 39 van 39 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    hier heb ik echt geen zin in, had bij deel 1 moeten blijven...

  2. #27

    Standaard

    poster


    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #28

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #29

    Standaard

    Episch! deze film ga ik zeker zien.

  5. #30

    Standaard

    Erg sterke trailer !
    StarTrader

  6. #31

    Standaard

    Gister het eerste deel herkeken en deel twee in de bios gezien. Het eerste deel was een tweede kijkbeurt toch wel wat minder, je weet wat er gaat gebeuren, maar toch blijft het een vermakelijke film. Deel twee is eigenlijk een exacte kopie op alle fronten, gaat alleen nog een stapje verder. Heb denk ik nog nooit een sequel gezien die zo trouw was aan het origineel, toch is het geeneens een echt minpunt. Ook de foto's aan het eind zijn de overtreffende trap van het eerste deel.

    The Hangover (Todd Phillips, 2009) :: 7.6
    The Hangover Part II (Todd Phillips, 2011) :: 7.2

  7. #32

    Standaard

    Afgelopen zaterdag gezien, meer van hetzelfde van deel 1, alleen had Chow nu wat meer screentime, was wel geinig.
    Laatst aangepast door John Sital : 30-05-2011 om 22:58
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdga gezien, meer van hetzelfde van deel 1, alleen had Chow nu wat meer screentime, was wel geinig.
    Ik heb mij ook vermaakt. Alleen had ik graag meer tieten gezien i.p.v. penissen. Jeetje mina dat was behoorlijk vies. Niet gedacht dat men dat stukje in beeld zou brengen.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ik heb mij ook vermaakt. Alleen had ik graag meer tieten gezien i.p.v. penissen. Jeetje mina dat was behoorlijk vies. Niet gedacht dat men dat stukje in beeld zou brengen.
    haha, borsten van die she male waren super, rest zullen we maar niet over hebben
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave Bekijk bericht
    Erg sterke trailer !
    Vond je?

  11. #36

    Standaard

    Gister gezien....hoe snel kan je een vervolg in elkaar timmeren door het script van deel 1 te pakken en alleen de locatie, het dier en de baby te vervangen en een paar pies-en-poep grappen er extra bij te gooien....snelle cash-in maar absoluut niet zo verfrissend of met een overduidelijke lol gemaakt als deel 1.... Deel 1 kan je nog wel zien als je topfit bent; deel 2 moet je écht alleen kijken als je al wat op hebt of als je een superkater hebt...

  12. #37

    Standaard

    Tja, exact hetzelfde recept alleen met een aantal vervangende ingrediënten.
    Op zich niks mis mee zolang de uitwerking in orde is en dat was wel het geval.
    Aantal leuke grappen met wederom een verknipte Galifianakis.
    Waar ik in deel 1 met tranen in de bios heb gelegen, was het ditmaal goed voor een aantal smiles.

    "I wish that monkeys could Skype..."
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  13. #38

    Standaard

    Ik heb mij ook vermaakt. Alleen had ik graag meer tieten gezien i.p.v. penissen. Jeetje mina dat was behoorlijk vies. Niet gedacht dat men dat stukje in beeld zou brengen
    Ik ook, maar volgens mij is er in het prostitutie in Bangkok ook een grote gedeelte dat man is ipv vrouw, wat ik wel eens in een documentaire heb gezien.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #39

    Standaard

    Vandaag beide films voor het eerst gezien. Bij deel 1 lag ik meerdere malen in een deuk op de bank en bij het tweede deel moest ik af en toe glimlachen. Dat kwam vooral omdat deel 2 domweg een kopie is van de eerste alleen op een andere locatie. Neen, geen geslaagd vervolg helaas. Ik had echt goede hoop dat het 2e deel net zo leuk zou zijn als de eerste.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •