De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1
    vitalic
    Guest

    Standaard adres voor reparatie receiver (haarlem/leiden)

    Hallo allemaal,

    Ik vroeg mij af of iemand een adres weet om een versterker te repareren bij iemand die daar verstand van heeft. Het liefst iemand in de buurt van Haarlem of Leiden.

    Ik zit al iets van een maand zonder versterker omdat de 'normale' winkels het blijkbaar niet kunnen repareren. Ik blijf heen en weer lopen met dat ding en niemand snapt wat het probleem.

    Dus mijn vraag of iemand een betrouwbaar adres heeft met mensen die verstand hebben van dit soort apparaten.

    Alvast bedankt,
    Roeland

  2. #2

    Standaard

    Als je antwoord geeft op de volgende vragen, zal het probleem een stuk duidelijker zijn. Misschien is er wel een member die het probleem kent en er een oplossing voor heeft.

    Wat is het defect?
    Hou oud is die versterker en om welk model gaat het?
    Valt de reparatie onder de garantie?
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zie ook dit draadje Gerco. Je bent met teveel dingen m'n beste
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Bedankt Stefaan.

    Dit is weer zo'n topic die gestart is door een TS die moeite heeft om zijn huidige voort te zetten of op een andere manier zijn gelijk probeert te halen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    2 draadjes openen en beide in Versterker en recievers..... dan kan deze natuurlijk wel dicht.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6
    vitalic
    Guest

    Standaard

    Ooh, dat was niet mijn bedoeling. Het onderwerp van dit topic is heel anders, dus graag laten staan. Ik heb expres een duidelijke titel gebruikt met de hoop dat iemand een adres weet.

  7. #7

    Standaard

    Dit is geen excuus om een ander topic te starten als het om dezelfde receiver gaat. Gaat het om een andere receiver, dan kun je het beste ook het merk en type van de receiver posten en daarbij een omschrijving van het defect, zodat wij weten dat het niet om dezelfde receiver gaat als in het andere topic.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  8. #8
    vitalic
    Guest

    Standaard

    Ik kan woensdag mn receiver ophalen dus wat mij betreft mag je dit topic verwijderen. Ik zal in dat oude topic nog ff erbij zetten wat het probleem was. misschien dat jullie daar nog wat aan hebben.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •