Pagina 101 van 102 EersteEerste ... 5191979899100101102 LaatsteLaatste
De resultaten 2.501 tot 2.525 van 2528 worden weergegeven.
  1. #2501

    Standaard

    Algemene voorwaarden van Mediamarkt. Bij 3.4, ik quote:

    3.4 Van prijzen met een schrijffout waarvan voor een ieder duidelijk is dat het niet de werkelijke prijs is, kan de consument geen nakoming eisen.
    The future is Blu

  2. #2502

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Hmmm, weet het niet hoor. Is er niet zoiets als een verkoopverplichting. Er is betaald, er is bevestigd (mail). Is dan de aankoop niet gewoon bevestigd en feitelijk rond? Iemand enig idee?
    Dit staat in de algemene voorwaarden op de mediamarkt website

    3.4 Van prijzen met een schrijffout waarvan voor een ieder duidelijk is dat het niet de werkelijke prijs is, kan de consument geen nakoming eise
    n.

    €19,99 kun je interpreteren als de werkelijke prijs voor dit product. Onwerkelijke prijs is iets als van 0 euro. Volgens mij heb je jurische gezien heb je gewoon een geldige koop gedaan.

  3. #2503

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Dit staat in de algemene voorwaarden op de mediamarkt website

    n.

    €19,99 kun je interpreteren als de werkelijke prijs voor dit product. Onwerkelijke prijs is iets als van 0 euro. Volgens mij heb je jurische gezien heb je gewoon een geldige koop gedaan.
    Ben benieuwd. Bedankt voor het uitzoeken overigens!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  4. #2504
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Voor net geen 20€ ga je daar geen rechtszaak van maken, en dat weet MM ook donders goed.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #2505

    Standaard

    We kunnen wel met z'n allen een petitie beginnen....mocht het zover komen.

    "Beste MM, hierbij willen wij als frequente klant bij jullie onderneming bla bla bla...".

    Spannend he?! Gaat het lukken of niet, hahaha
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  6. #2506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Ben benieuwd. Bedankt voor het uitzoeken overigens!

    Maar ik had het eerst uitgezocht!
    The future is Blu

  7. #2507

    Standaard

    Laten we even afwachten wat de Media Markt gaat doen. Mocht het echt komen tot een annulering van al deze orders, kunnen we alsnog Kassa, Radar of een dergelijk programma aanschrijven.

  8. #2508

    Standaard

    @ Wieba, ik ben zelf jurist en zou een opmerking als €19,99 is een 'werkelijke prijs' redelijk hard weglachen.

    Iedereen weet donders goed dat dit geen juiste prijs is voor een nieuw uit te brengen 6 disc!

    Het kan echter zijn dat MM aan klantenbinding doet en bestaande orders honoreert. Ze zijn hier in mijn optiek niet toe verplicht.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #2509

    Standaard

    ....als ze m'n euro's maar terugstorten wanneer ze annuleren

  10. #2510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    @ Wieba, ik ben zelf jurist en zou een opmerking als €19,99 is een 'werkelijke prijs' redelijk hard weglachen.

    Iedereen weet donders goed dat dit geen juiste prijs is voor een nieuw uit te brengen 6 disc!

    Het kan echter zijn dat MM aan klantenbinding doet en bestaande orders honoreert. Ze zijn hier in mijn optiek niet toe verplicht.
    hehe zal best, ik heb geen verstand hoe dit juridisch zit. Natuurlijk is de prijs niet werkelijk, maar er zijn genoeg van dit soort zaken in de media geweest ie gewonnen zijn door de consument. We zullen zien wat de mediamarkt gaat doen. Ik ga gewoon uit van een annulering van de order.

    Oh ja tis trouwens een 9 disc i.p.v een 6 disc.

  11. #2511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    ....als ze m'n euro's maar terugstorten wanneer ze annuleren
    Dat zijn ze wettelijk verplicht
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #2512

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ja de DE versie heeft ook NL subs zowel de Cut als de uncut versie. Alleen ik kon de BLack editie in DE nergens meer vinden. Naja ik ga er geen 30e voor betalen zal ik het zo zeggen

    EDIT: Maar je hebt hem toch al besteld kijk even hoelang hij duurt als het rond de 141min is hebben wij ook de uncut versie. Op bol.com stond namelijk dat de blu-ray 135min duurde maar dat is nu weg gehaald (dit duide op de gecutten versie)
    Volgens het nieuwsbericht op www.dvd.nl is de NLE versie 137 minuten. Dat zal dus een (ietwat) geknipte versie zijn?

    Het gaat hier overigens om I Saw the Devil...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #2513

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Volgens het nieuwsbericht op www.dvd.nl is de NLE versie 137 minuten. Dat zal dus een (ietwat) geknipte versie zijn?

    Het gaat hier overigens om I Saw the Devil...
    ai! En de echte uncut versie duurt 141min! mmm maar even afwachten wat we nu daadwerkelijk hebben in NL!

  14. #2514

    Standaard

    Heb de hoes nu in m'n handen en daarop staat 142 min.
    StarTrader

  15. #2515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave Bekijk bericht
    Heb de hoes nu in m'n handen en daarop staat 142 min.
    Klopt! Of de hoes echter klopt is niet vastgesteld, al schrijft Melvin in zijn review van de blu ray dat 'de film hem pas na 142 minuten losliet' dus dat zou goed nieuws zijn
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #2516

    Standaard

    Heb hem net in mijn PS3 gedaan en die geeft aan 2 uur 21 min en rond de 50 sec. bij de film.
    StarTrader

  17. #2517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave Bekijk bericht
    Heb hem net in mijn PS3 gedaan en die geeft aan 2 uur 21 min en rond de 50 sec. bij de film.
    dank je! Deze ga ik dus kopen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #2518

    Standaard

    Goed te horen dat we de Uncut versie hebben gekregen.

    Overigens heb ik hier de Koreaanse 3-DVD set liggen met op disc 1 de Theatrical version (144 mins maar daar zijn een paar scenes uitgehaald) en op disc2 de International Version (142 mins en is eigenlijk de "Directors Cut" ook al is hij wat korter.....).
    Blijkbaar hebben we dus de Dir Cut (als ik zo eens naar de lengte kijk) en dat is goed nieuws
    Op naar de MM dan maar

    PS: De Koreaanse box heeft wel een zeer uitgebreide making-of DVD (disc3...helaas niet subbed).

    Edit:
    Kan je nog zien of het een BD25 of BD50 is?
    Laatst aangepast door Loggie : 27-04-2011 om 12:32
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  19. #2519

    Standaard

    Op het hoesje van I Saw The Devil op DVDprofiler, zie ik een runtime van ca 135 min.
    Maar dat is dus fout? als ik hier lees over 141-2 minuten.

    En ik lees op IMDB fora dat er in zowel de Korea versie en Internationale versie nogal verschillen zitten die in de ene versie wel zit en de andere niet. (ik durf niet de spoilers niet te lezen, gezien ik de film nog niet heb gezien)

    Maar als ik het goed begrijp is de Internatioale versie de betere van de 2 volgens jullie?
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  20. #2520

  21. #2521

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Op het hoesje van I Saw The Devil op DVDprofiler, zie ik een runtime van ca 135 min.
    Maar dat is dus fout? als ik hier lees over 141-2 minuten.

    En ik lees op IMDB fora dat er in zowel de Korea versie en Internationale versie nogal verschillen zitten die in de ene versie wel zit en de andere niet. (ik durf niet de spoilers niet te lezen, gezien ik de film nog niet heb gezien)

    Maar als ik het goed begrijp is de Internatioale versie de betere van de 2 volgens jullie?
    De Koreaanse International Cut is eigenlijk de Directors Cut en de verise die de voorkeur heeft.
    Dus dat is ook de versie zoals die in Nederland nu te koop is
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  22. #2522

    Standaard

    Vandaag de blu-ray van I Saw the Devil ontvangen, het is idd de 142 minuten versie . (ben blij)
    Laatst aangepast door JT H. : 27-04-2011 om 14:51

  23. #2523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Laten we even afwachten wat de Media Markt gaat doen. Mocht het echt komen tot een annulering van al deze orders, kunnen we alsnog Kassa, Radar of een dergelijk programma aanschrijven.
    Je kunt hopen op coulance van de Mediamarkt, levering af proberen te dwingen is echter verspilde moeite.
    Als het voor een gemiddelde consument duidelijk is dat het om een vergissing gaat, is de verkoper niet tot leveren verplicht. In geval van twijfel wordt je als potentiële koper geacht eerst zelf te onderzoeken of de prijs wel reëel is.
    Zie uitspraak in hoger beroep in de zaak tegen postorderbedrijf Otto aangaande verkeerd geprijsde LCD-televisies: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BC2420

  24. #2524

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Staat hij er nog op aan die prijs ?
    Ach, ze leveren toch niet naar België anders had ik het ook gedaan. Over de prijsaanpassing nog dit: ik ben niet zo heel zeker dat 19,99 zomaar een tikfout is/was, dit zijn volgens mij bewuste loktechnieken die o.a. Aldi ook gebruikt met "buitenkansjes", die dan hopeloos out of stock blijken te zijn. Het lijkt me dat ze een beperkt aantal van die dingen daadwerkelijk leveren als reclamestunt. Hoe dan ook lijkt het me juridisch helemaal niet zo vanzelfsprekend dat die extreem lage prijs daarom ook fout moet zijn, het is nl. niet de eerste keer dat MM (of andere winkels tout court) met dergelijke guerilla-marketing uitpakken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #2525
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Maar ik had het eerst uitgezocht!
    Kijk jij dan maar eens op pagina 100
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 101 van 102 EersteEerste ... 5191979899100101102 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •