De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avatar Collector's Edition: vanaf 7 november verkrijgbaar

    Avatar Collector's Edition: vanaf 7 november verkrijgbaar



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat ze 3 versies op 1 schijfje (Blu-ray) gaan proppen, zo kom je helaas niet meer aan de bitrate van de eerste release (zelfs niet met seamless branching)...

  3. #3

    Standaard Avater

    Morning

    Gaaf zeg deze nieuwe uitgebreide versie.
    Hoop dat het geluid ook opgevijzeld wordt.

    Laat maar komen deze versie.

    Verdraagzaamheid is de sleutel van de mensheid en van onze samenleving.

  4. #4

    Standaard

    @ tylerdurden

    Dat is onvermijdelijk. Maar ik vraag mij af wie het verschil kan zien tussen 40 of 35mbps
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Jammer dat ze 3 versies op 1 schijfje (Blu-ray) gaan proppen, zo kom je helaas niet meer aan de bitrate van de eerste release (zelfs niet met seamless branching)...
    Daar ben ik ook benieuwd naar... Het bestand op de eerste versie was maar liefst 47GB groot. En dat voor de film met 1 audiospoor.

    Toch verwacht ik niet dat het verschil erg groot is. Al hoop ik niet dat ze ook andere audiosporen er bij proppen. Dan is de videobitrate nog lager...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  6. #6

    Standaard

    ik vind vooral de prijs fors... 40,-!
    Bij play.com staat ie voor 25,-, maar ik vrees dat deze geen NL subs zal hebben...
    Wel natuurlijk een prachtige uitgave die er zeer zeker in gaat komen (heb bewust de 1e versie ook niet aangeschaft).

  7. #7

    Standaard

    Het wachten daarna is op de extended extended director's cut gezien de shitload aan deleted scenes die erop staan.......dit wordt trouwens een zekere aanschaf

  8. #8

    Standaard

    Uitmelken.......
    Tot de uier tot bloedens toe schraal is.......
    :wallbash:
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Uitmelken.......
    Tot de uier tot bloedens toe schraal is.......
    :wallbash:
    Niet echt, aangezien het al voor het uitbrengen van de eerste Blu-ray bekend was dat er een SE uit zou komen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #10

    Standaard

    Wat een gedoe toch telkens van sommigen over dat zogenaamde uitmelken van films. Maar het is een goede ontwikkeling als sommigen zeuren dat er teveel versies op blu ray verschijnen... (Wordt het al aardig volwassen haha)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Ben ik blij dat ik de film nog steeds niet gekocht heb.

    Dus koop ik deze versie, er zal in de toekomst nog wel meer versies komen, kijk maar naar Terminator hoe veel DVD versies zijn er wel niet van....
    Daar heb ik van geleerd, ik koop 1 versie, en ga niet meer nieuwe versies kopen (The Ultimate Edition, 3D edition, the Ultimate Edition now with 3D, enz, enz...)

  12. #12

    Standaard

    Hoe zit het eigenlijk met de 3D versie? Ik dacht dat aangekondigd was dat met dit extended smulpakket van november ook de 3D versie uitgebracht zou worden.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Hoe zit het eigenlijk met de 3D versie? Ik dacht dat aangekondigd was dat met dit extended smulpakket van november ook de 3D versie uitgebracht zou worden.
    Voorlopig alleen exclusief bij Panasonic als ik het goed heb, maar ze gaan ook wat voor de huidige Panasonic 3D TV bezitters doen geloof ik.
    Staat wel ergens in het draadje in het Blu-ray gedeelte.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #14

    Standaard

    Afgaand op bovenstaande afbeelding, lijkt het of de bluray-hoes in een mooie hardcover hoes gestoken zit, net zoals de extended versies van de LOTR-trilogie (de boekversies).
    Maar kijk je bij play.com of frs.nl, dan lijkt het of het gewoon een simpel papieren wikkel is, waarbij je de hoes van boven of van onderen over de plastic hoes kan schuiven. Wat wel heel erg jammer zou zijn in dat geval. Geeft zo'n release een veel grotere meerwaarde.

    Leuk om te vermelden: op frs.nl staan de tijdsduren vermeld van de extra's. Op bluray disc 2 schijnt "Braving New Worlds: A Journey Beyond Avatar" 2,5 uur te duren bijv. en staan er 66 minuten aan geschrapte scenes op.

    Ik las bij een eerdere reactie dat de prijs van deze set niet mis is. Ik vind 40 euro (of 25 bij play zonders subs) zeker niet gek of overdreven duur. 3 discs, 3 versies van de film en een 4 uur durende 3e bluray disc. Ik denk dat je veel meer waar voor je geld krijg dan de kale versie van eerder dit jaar.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb deze film nog steeds niet gezien, dus dat wordt wel eens tijd. NL subs hoef ik niet per se dus maar in de pre-order gezet bij Play. Nu nog een maandje wachten...
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •