Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.

Discussie: Brave (Pixar)

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Brave is een heel ander soort film dan Finding Nemo of The Incredibles, dat kun je toch niet vergelijken met elkaar...???
    Finding Nemo en The Incredibles kan je anderzijds toch ook niet met elkaar vergelijken? Al hun tittels bevatten nochtans de gewoonlijke Disney-clichés, ze gaan er gewoon veel slimmer mee om. Dát is volgens mij de kracht van Pixar, niet persé wát ze brengen, maar hoe. Dat is in Brave niet anders, dit is opnieuw zoveel meer dan de doordeweekse animatiefilm.

  2. #52

    Standaard

    Pixar laat met hun films zien, dat je met animatie alle kanten op kan. Er is dus niets onmogelijk..!!!

    Dat vind ik dus als animatie liefhebber...!!!

  3. #53

    Standaard

    Daar ben ik het met je eens, alleen in verhalen vertellen kunnen ze nog wel wat leren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Daar ben ik het met je eens, alleen in verhalen vertellen kunnen ze nog wel wat leren..
    Bedenk wel dat het toch luchtig moet zijn voor ook kinderen.

  5. #55

    Standaard

    Dat klopt, voor de jongere doelgroep zijn het prima films..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Finding Nemo en The Incredibles kan je anderzijds toch ook niet met elkaar vergelijken? Al hun tittels bevatten nochtans de gewoonlijke Disney-clichés, ze gaan er gewoon veel slimmer mee om. Dát is volgens mij de kracht van Pixar, niet persé wát ze brengen, maar hoe. Dat is in Brave niet anders, dit is opnieuw zoveel meer dan de doordeweekse animatiefilm.
    Kun je uitleggen waarom Brave zoveel meer is dan de doordeweekse animatiefilm ?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Kun je uitleggen waarom Brave zoveel meer is dan de doordeweekse animatiefilm ?
    Dan moet je die maar eens gaan kijken.

    Deze steekt daar toch net wel boven uit.Brave is luchtig maar niet te kinderachtig zoals wat er doordeweeks komt.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dan moet je die maar eens gaan kijken.

    Deze steekt daar toch net wel boven uit.Brave is luchtig maar niet te kinderachtig zoals wat er doordeweeks komt.
    Ik heb ém gezien en ik vond het juist zo'n standaard film. Ziet er mooi uit, meer niet.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik heb ém gezien en ik vond het juist zo'n standaard film. Ziet er mooi uit, meer niet.
    Zeker niet de beste pixar,maar beter als cars 2.

    Ik kijk ook uit naar Disney's Wreck-it-Ralph,die 3D trailer is echt leuk.[zit bij Brave]

  10. #60

    Standaard

    Mulan + Brother Bear = Brave

    Visueel vind ik hem trouwens ook nog eens verwarrend veel op Tangled lijken. Ook weer een Disney prinsessen-film waarin haar een opvallende rol speelt. Ik zie toch wel een bepaald patroon.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik kijk ook uit naar Disney's Wreck-it-Ralph,die 3D trailer is echt leuk.[zit bij Brave]
    Daar kijk ik ook wel naar uit. Ik moet wel zeggen dat ik in trailer wel weer wat gelijkenissen met Monsters Inc zie.

  11. #61

    Standaard

    Monsters University lijkt me ook heel tof, ook al is het met karakters uit één van de bestaande Pixars.

    Brave lijkt misschien wat meer een Disney en Wreck-it ralph een Pixar, maar dan toch anders
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #62

    Standaard

    Tja, Disney en Pixar is tegenwoordig natuurlijk feitelijk hetzelfde. Geen wonder dus dat de films die ze maken op elkaar beginnen te lijken. Ik vind sowieso dat hedendaagse Amerikaanse animatiefilms enorm veel onderling lenen en kopiëren. Niet alleen bij Disney/Pixar maar ook bij andere maatschappijen.

  13. #63

    Standaard

    Ja, en die andere maatschappijen o.a. Dreamworks waar Jeffrey Katzenberg 1 van de oprichters is, is afkomstig van een jarenlange carriere bij Disney, dus geen toeval...!!!

  14. #64

    Standaard

    Ik had gehoopt dat er een 3D trailer van Oz:The great and powerful op disc stond,een Disney project waar ik op dit moment het
    meest naar uitkijk.visueel lijkt deze film veel op Alice in wonderland[2010] die ik in dat opzicht heel sterk vond,Leuk dat Raimi de
    regie doet.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-11-2012 om 08:36

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Daar ben ik het met je eens, alleen in verhalen vertellen kunnen ze nog wel wat leren..
    Laat de manier waarop ze verhalen vertellen nu net hun grootste troef zijn, waarvoor ze wereldwijd geprezen worden.
    Laatst aangepast door Esteban : 28-11-2012 om 23:47

  16. #66

    Standaard

    Ik dacht meer om hun animaties

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Ik dacht meer om hun animaties
    Dat zou je denken, maar het zijn toch echt de verhalen. De verhalen van bijv Assepoester ed zijn nog altijd tijdloos en hebben niet in kracht ingeboet, niettegenstaande de kwaliteit van de animaties....

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat zou je denken, maar het zijn toch echt de verhalen. De verhalen van bijv Assepoester ed zijn nog altijd tijdloos en hebben niet in kracht ingeboet, niettegenstaande de kwaliteit van de animaties....
    Klopt.vind Pixar qua animatie wel verder als Dreamworks Animation.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dat zou je denken, maar het zijn toch echt de verhalen. De verhalen van bijv Assepoester ed zijn nog altijd tijdloos en hebben niet in kracht ingeboet, niettegenstaande de kwaliteit van de animaties....
    Valt Assepoester dan onder Pixar? (ik duidde meer op PIXAR films verhaalbasis/annimatie kwaliteit). Ik moet zeggen ben een grote liefhebber van Aladdin, verhaalbasis harstikke leuk als kind..en ook op gebiedt van annimaties hedendaags nog steeds mooi. Fiding Nemo is op verhaalbasis heel goed, maar op gebiedt van annimaties echt vooruitstrevend. Pas Rapunzel gezien, een hele mooie film om te zien maar op verhaalbasis grappig, leuk en vlot verteld. Toen ik Brave zag, ziet er allemaal mooi uit, de vliegende rode haren echter de film kon mij niet vasthouden. Nu kan ik niet oordelen voor het jongere publiek, maar ik zelf ben liefhebber van annimatiefilms/tekenfilms en sommige weten je wel echt vast te houden als volwassenfilms en anderen zijn echter iets teleurstellender.
    Laatst aangepast door RobinB : 30-11-2012 om 10:49

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •