Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.

Discussie: Hitchcock (2013)

  1. #1

    Standaard Hitchcock (2013)

    Hitchcock, voorheen onder de werktitel [i]Alfred Hitchcock and the making of Psycho[/url], is in productie met een verwachte release-datum ergens in 2013. De film wordt geregisseerd door Sacha Gervasi, die als regisseur tot nogtoe alleen de documentaire Anvil! The story of Anvil (aanrader) op z'n cv heeft.

    De film behandelt -zoals de werktitel al doet vermoeden- Hitchcock's inspanningen om de film Psycho te maken. Hoofdrollen zijn voor Anthony Hopkins (Hitchcock zelf), Hellen Mirren (z'n vrouw), Scarlett Johansson (Janet Leigh), Jessica Biel (Vera Miles) en James D'Arcy (Anthony Perkins). Verdere bekende namen zijn Toni Collette, Dany Huston, Kurtwood Smith en Michael Wincott als seriemoordenaar Ed Gein, één van de 'inspiratiebronnen' voor het karakter van Norman Bates.

    Op diverse sites is een eerste foto van Hopkins in make up te zien. Onderstaande foto komt van de site van people.com:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Hier kijk ik enorm naar uit, Hopkins lijkt op de foto griezelig veel op de oude meester.

  3. #3

    Standaard

    Zeker interessant....hoop dit nu een interessante biopic wordt en niet zo'n debacle als J. Edgar. Hopkins vond ik ook erg sterk als Nixon, ben benieuwd wat hij hiervan maakt...

  4. #4

    Standaard

    Is dit echt Athony Hopkins??? Griezelig!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    had hopkins totaal niet herkend, ben erg benieuwd

  6. #6

    Standaard

    Hopkins in fat-suit:



    En Johansson als Janet Leigh:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Nice
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    De eerste poster (groter via de link):


    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Definitieve poster 'Hitchcock'

    Hieronder zie je de definitieve filmposter van Hitchcock, eerder bekend onder de titel Alfred Hitchock And The Making Of Psycho, van debuterend regisseur Sacha Gervarsi. Hitchcock speelt zich af tijdens de productie van Psycho (1960) en concentreert zich op de verhouding tussen de legendarische Alfred Hitchcock en zijn echtgenote Alma Reville. Het is gebaseerd op het boek "Alfred Hitchcock and the Making of Psycho" van Stephen Rebello.

    De titelrol is voor Sir Anthony Hopkins. Andere rollen zijn voor Scarlett Johansson (Janet Leigh), Jessica Biel (Vera Miles) en Helen Mirren als Alma Reville. In de Nederland verschijnt het op 7 februari.



    Bron : Filmtotaal.nl

    Poster straalt een heel nostalgisch gevoel uit, al trekt heel de beste man en zijn films me niet

  12. #12

    Standaard

    En de trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Q7vYhtfNM9U

    Ik moet zeggen, dit ziet er veelbelovend uit!

  13. #13

    Standaard

    Dat ziet er zeker veelbelovend uit!! heerlijke droge Engelse humor ook. Laat maar komen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

    Standaard

    Trailer doet me echt helemaal niets.

    Maar ik heb dan ook helemaal niets met Hitchcock.

  15. #15

    Standaard

    Trailer is wel oke.Alleen ik blijf het een onnodige serie vinden.

  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    ja idd...overbodige serie...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    ja idd...overbodige serie...
    vind jij 't nodig dan?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    vind jij 't nodig dan?
    Ik denk dat het over het woord serie gaat.
    Het is geen serie maar een film.

  20. #20

    Standaard

    Wel benieuwd nu door de trailer en deze geweldige transformatie van Hopkins naar Hitch.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ik denk dat het over het woord serie gaat.
    Het is geen serie maar een film.
    oh nou en.ik dacht dat het een HBO serie was.

  22. #22

    Standaard

    Serie of film, het is een prachtige ode aan de regisseur Hitchcock en de mate waarin hij - zelfs op de top van zijn carrière - het gewoon moeilijk had om zijn films geproduceerd te krijgen. Onnodig vind ik het dan ook absoluut niet.

  23. #23

    Standaard

    oke ieder z'n mening natuurlijk.ik vind het uitmelken.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    oke ieder z'n mening natuurlijk.ik vind het uitmelken.
    Kun je aangeven wat er uitgemolken wordt?
    Hoeveel films over Hitchcock zelf, die al uit zijn (dus behalve The Girl), ken jij nog meer?

    (Ik doe mijn best ).
    Laatst aangepast door rogue : 11-10-2012 om 19:44

  25. #25

    Standaard

    Zijn bekendheid wordt uitgemolken.
    Gaan ze meer bio films over bekende regiseurs maken?
    Wat heb je daar aan.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •