Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.

Discussie: Brave (Pixar)

  1. #26
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zit er zeker goed uit, het verhaal lijkt me ook wat donkerder!
    Ben benieuwd!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ondanks 't feit dat het in de grote lijnen niet meteen aan Pixar doet denken, ruikt het wel naar kwaliteit. Pixar-kwaliteit, dus dat cirkeltje is ook weer rond. Ook fijn dat het een échte teaser is in de puurste zin van het woord. Dat einde alvorens de titel verschijnt, in tijden waarin trailers overheersen die films stap voor stap adhv sleutelscènes van A tot Z uit de doeken doen (liefst chronologisch dan nog) is dit echt een verademing. Het gaat idd om 'The Bear and the Bow', maar je hebt nog geen flauw idee hoe dat zal uitdraaien.
    Ben juist blij dat het niet meteen aan Pixar doet denken

  3. #28

    Standaard

    Ik dacht eerst dat het een monster was, totdat ik de HD trailer zag en duidelijk een beer was..& het doet mij ook inderdaad niet gelijk aan Pixar denken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #29

    Standaard

    Ziet er erg mooi uit. Leuk paard ook

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    Gaaf zeg! Dat rode haar is bijna hypnotiserend!

  7. #32

    Standaard

    Aint-it-cool-news heeft een nieuwe poster en een nieuwe clip.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #33

    Standaard

    En collider heeft een aantal nieuwe wallpapers.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #34
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #35

    Standaard

    Ziet er prachtig uit, gaan we zeker zien!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    BRAVE

    Geweldige Disney-Pixar, niet de beste dat geef ik meteen toe maar de sfeer, muziek, het haar allemaal prachtig weergegeven en net zoals in iedere disney film mag de boodschap richting de mensheid niet ontbreken.

    Misschien niet de beste Disney-Pixar maar toch een dikke 4 uit 5.

  12. #37

    Standaard

    Ik vond m zeker leuk, vooral lekker snel, nergens werd t echt saai....wel voorspelbaar, en ook zeker erg mooi, vooral het haar en dergelijke.
    **** me gently with a chainsaw.

  13. #38

    Standaard

    Afgelopen donderdag in New York gezien. Zeer goed te volgen zonder subs. Leuke, redelijk afwijkende film ook (Schotse accenten) maar je ontkomt niet aan de plotgaten en het moraal vh verhaal.
    3,5/5

  14. #39

    Standaard

    Deze komt er op 3d bluray zeker in.
    vreemd genoeg wordt hier weinig over geschreven.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deze komt er op 3d bluray zeker in.
    vreemd genoeg wordt hier weinig over geschreven.
    Hier in Hoogeveen draait alleen de 3d nl-versie en die hoef ik niet te zien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hier in Hoogeveen draait alleen de 3d nl-versie en die hoef ik niet te zien.
    Een pixar film leent zich toch perfect voor 3d.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Een pixar film leent zich toch perfect voor 3d.
    Ja, maar ik wil de originele Engelstalige versie zien.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ja, maar ik wil de originele Engelstalige versie zien.
    Ik vind dat die optie er altijd in elke bios moet zijn.

  19. #44

    Standaard

    gezien, vermakelijke film. aanrader
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  20. #45

    Standaard

    Vandaag gezien. Visueel mooi maar extreem voorspelbaar en behoudend. Pixar is enorm aan het inkakken met hun producties. Brave lijkt vooral gemaakt te zijn voor Disney om meer princessen-merchandise op de markt te kunnen zetten. Geen aanrader.

  21. #46

    Standaard

    Net gezien.weer een leuke pixar,en zoals altijd hoge productie waarden.
    Misschien iets te voorspelbaar maar er is zat te genieten zoals de mooie soundtrack.

    8/10

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Vandaag gezien. Visueel mooi maar extreem voorspelbaar en behoudend. Pixar is enorm aan het inkakken met hun producties. Brave lijkt vooral gemaakt te zijn voor Disney om meer princessen-merchandise op de markt te kunnen zetten. Geen aanrader.
    Pixar is echt aan het inkakken. Ontzettend jammer maar films als Finding Nemo en The Incredibles maken ze gewoon niet meer.

    Brave was wel leuk maar inderdaad zo volgens het boekje gemaakt.

  23. #48

    Standaard

    Brave is een heel ander soort film dan Finding Nemo of The Incredibles, dat kun je toch niet vergelijken met elkaar...???

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Brave is een heel ander soort film dan Finding Nemo of The Incredibles, dat kun je toch niet vergelijken met elkaar...???
    Waarom niet ? Zijn allemaal animatiefilms van Pixar.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Pixar is echt aan het inkakken. Ontzettend jammer maar films als Finding Nemo en The Incredibles maken ze gewoon niet meer.

    Brave was wel leuk maar inderdaad zo volgens het boekje gemaakt.
    Na Cars 2 zitten ze toch wel weer op de goede rit.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •