Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 65 van 65 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gekkerdje Bekijk bericht
    en wat zijn nog meer mooie ridder series behalfe game of thrones ?
    Ik raad je Berserk aan, een anime serie (moet je van houden natuurlijk!) Maar die serie is super en verkies ik boven een Pillers of the Earth, Arn en ja zelfs boven Game of Thrones (alleen het eerste seizoen gezien nog natuurlijk)

    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=yjS6ViZRCkc




    Er komt binnenkort trouwens een reboot van Berserk met mooiere tekeningen / graphics enz.

  2. #52

    Standaard

    Heeft iemand deze al op bol.com of FRS zien staan? Ik kan hem nergens vinden en zou deze graag bestellen.


    EDIT: gevonden! staat onder "Crusaders" ipv "Arn: The Templar Knight"
    Laatst aangepast door jurgen42u : 14-05-2012 om 19:51

  3. #53

    Standaard

    Heeft iemand al de hele serie gezien, en of het echt de moeite waard is?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heeft iemand al de hele serie gezien, en of het echt de moeite waard is?
    Ik ben de serie nu aan het kijken. Wat is dit een goede serie! Prachtig verhaal en heel goed acteren. Je leeft met de karakters mee.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #55

    Standaard

    Dus deze serie is echt wel de moeite om aan te schaffen?

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Dus deze serie is echt wel de moeite om aan te schaffen?
    Over smaak kun je twisten, maar met een pauze van 3 uur heb ik deze serie gisteren in een ronde bekeken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #57

    Standaard

    Inderdaad super serie!

    Edit: Ben nu bij aflevering 3 (had film al gezien) en het word alleen maar beter :O
    Ben je fan van gladiator/kingdom of heaven etc dan is deze film/serie echt een must see!!!
    Laatst aangepast door theregiment : 31-05-2012 om 19:39

  8. #58

    Standaard

    Vanmorgend binnengekregen. Jammer dat er geen uitvoering is zoals Pillars of the Earth.
    Verder een heel mooie verpakking. Ik ga hem zo snel mogelijk bekijken.

  9. #59

    Standaard

    http://www.blu-ray.com/movies/Arn-Th.../40924/#Review

    US release van Arn door E-one.
    Zou vorige week ook uitgekomen zijn.
    De reeks staat daar op 2 schijfjes van 50 GB + de extra's die dezelfde zijn als op de NL release.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    + de extra's die dezelfde zijn als op de NL release.
    Neen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #61

    Standaard

    Een totale afstraffing voor het beeld en geluid in de review op dvdinfo.

    http://dvdinfo.be/bespreking.php?id=6600

    Ik heb er zelf geen erg in gehad bij het bekijken van de blu's.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Een totale afstraffing voor het beeld en geluid in de review op dvdinfo.

    http://dvdinfo.be/bespreking.php?id=6600

    Ik heb er zelf geen erg in gehad bij het bekijken van de blu's.
    Dan ben je niet de enige. Begrijp dat het beeld vooral negatief wordt beoordeeld vanwege het 'verkeerde' formaat. Daarbij wordt voorbijgegaan aan het feit dat het hier om de tv-serie ging en niet om de bioscoopfilm. Bij de beroordeling van o.a., MILLENNIUM 1 - MÄN SOM HATAR KVINNOR werd het beeld niet negatief beoordeeld, terwijl toch ook ander formaat dan in de bioscoop. Ook daar ging het om de tv-serie.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 25-06-2012 om 00:27
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Bij de beroordeling van o.a., MILLENNIUM 1 - MÄN SOM HATAR KVINNOR werd het beeld niet negatief beoordeeld, terwijl toch ook ander formaat dan in de bioscoop. Ook daar ging het om de tv-serie.
    Dan moet ik even wat opzoekwerk doen m.b.t. het beeldformaat van de televisieserie, en moet ik het cijfer misschien aanpassen... De opmerkingen over het geluid blijven echter staan.
    Laatst aangepast door Werner : 26-06-2012 om 12:53
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan moet ik even wat opzoekwerk doen m.b.t. het beeldformaat van de televisieserie, en moet ik het cijfer misschien aanpassen...
    Werner,

    Hier is de imdb link naar de serie:
    http://www.imdb.com/title/tt1392307/
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Werner,

    Hier is de imdb link naar de serie:
    http://www.imdb.com/title/tt1392307/
    Die had ik dus niet gevonden, had mijn technische gegevens gebaseerd op Arn Tempelriddaren en Riket vid vägens slut. Alleszins bedankt voor de feedback en ik ga de tekst aanpassen, het lage cijfer voor beeld was inderdaad gebaseerd op het formaat, maar met wat jij zegt staat dat natuurlijk in een ander daglicht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •