Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ARN: The Knight Templar (Internationale BD 2010 release)

    ARN: The Knight Templar is de internationale release van de duurste zweedse film ooit.

    Helaas is er in deze film flink geknipt want de internationale release is opgebouwd uit 2 films namelijk:

    Arn: The Knight Templar 140min en
    Arn: Kingdom at road's end 140min

    En hierdoor missen we ruim 2 uur film Maar ondanks het samenvoegen van de 2 delen is het echt een goede film geworden! Hopelijk komt er ooit nog een release van alle 2 de delen. Of een release van de tv serie die er ook nog is met 2x100min en 6x45min aan afleveringen!



    Trailer internationale release *Klik*

    Het is echt een super film met actie, romantiek, geloof en passie! Het is echt een must see als je fan bent van het genre met films als kingdom of heaven, gladiator of braveheart. Deze film doet er zeker niet voor onder
    Laatst aangepast door theregiment : 22-09-2010 om 18:14

  2. #2

    Standaard

    Sh*t, ik zat eigenlijk best wel te wachten op Arn, maar dan niet op de geknipte versie. Misschien is er met de Scandinavië-hausse wel hoop dat Lumière die nog wel eens uitbrengt op BR.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Sh*t, ik zat eigenlijk best wel te wachten op Arn, maar dan niet op de geknipte versie. Misschien is er met de Scandinavië-hausse wel hoop dat Lumière die nog wel eens uitbrengt op BR.
    Ik zat er ook al 1,5jaar op te wachten en nu dacht ik eindelijk YES deel 1 blijkt het z'n knip versie te zijn Maar ondanks het knippen is het nog steeds een super film!

    Met prachtig beeld en goed geluid (jammerlijk geen HD)

    In zweden is de film wel als 2 delen uitgebracht op blu-ray, alleen geen EN subs dus ja kijkt zo moeilijk
    Laatst aangepast door theregiment : 22-09-2010 om 17:07

  4. #4

    Standaard

    Ik had gelezen dat deze film onder de titel 'The Crusader' zou worden uitgebracht op 27-12-2011 maar op tal van sites zie ik hem intussen als 'niet meer leverbaar' of 'niet meer beschikbaar' staan. Hoogst eigenaardig. Iemand die iets meer weet over deze release toevallig?

  5. #5

    Standaard

    Bij Amazon.de zijn er verschillende BD's te koop. Tik maar eens Arn - der Kreuzritter als zoekopdracht in, zowel dvd's als bd's. Zelfs een 3D uitgave. Echter alleen duitse en zweedse audio en alleen duitse subs.

    Zelfs een australische uitgave (engels audio) verkrijgbaar bij andere aanbieders dan Amazon.de.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Bij Amazon.de zijn er verschillende BD's te koop. Tik maar eens Arn - der Kreuzritter als zoekopdracht in, zowel dvd's als bd's. Zelfs een 3D uitgave. Echter alleen duitse en zweedse audio en alleen duitse subs.

    Zelfs een australische uitgave (engels audio) verkrijgbaar bij andere aanbieders dan Amazon.de.
    Ik heb al de versie met Engelse subs maar zou graag deze versie hebben met Nederlandstalige subs, vandaar....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Bij Amazon.de zijn er verschillende BD's te koop. Tik maar eens Arn - der Kreuzritter als zoekopdracht in, zowel dvd's als bd's. Zelfs een 3D uitgave. Echter alleen duitse en zweedse audio en alleen duitse subs.

    Zelfs een australische uitgave (engels audio) verkrijgbaar bij andere aanbieders dan Amazon.de.
    op amazon.co.uk is hij gewoon te krijgen hoor Hij zou ook ergens rond deze tijd in NL moeten komen!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    op amazon.co.uk is hij gewoon te krijgen hoor Hij zou ook ergens rond deze tijd in NL moeten komen!
    Dat is het hem nou net... De film zou onder de naam 'The Crusader' met Nederlandse subs moeten verschenen zijn op 27 december 2011, zo'n kleine 3 weken geleden dus. Ik zag hem hier en daar al te koop staan. Het rare is dat de blu ray nu alweer op tal van sites verdwenen is...Is hij misschien toch nog niet uitgebracht en klopt die releasedatum niet?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aorsongmachine Bekijk bericht
    Dat is het hem nou net... De film zou onder de naam 'The Crusader' met Nederlandse subs moeten verschenen zijn op 27 december 2011, zo'n kleine 3 weken geleden dus. Ik zag hem hier en daar al te koop staan. Het rare is dat de blu ray nu alweer op tal van sites verdwenen is...Is hij misschien toch nog niet uitgebracht en klopt die releasedatum niet?
    Een van de 2 zal het wel zijn ja! Had hem bij bol zien staan maar kan hem er ook niet meer terug vinden :S
    maar de Uk uitgave met EN subs is goed te volgen hoor vooral omdat zweeds en deens nogal veel "Nederlandse" klanken hebben

  10. #10

    Standaard

    Huurversie is 27 december uitgekomen, is de 180 minuten versie. DVD staat op 2 disc's en de BD heeft 2 ringen met cijfers en zou dus een BD50 moeten zijn. DFW doet steeds meer zijn best op nieuwe uitgaven lijkt het.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Huurversie is 27 december uitgekomen, is de 180 minuten versie. DVD staat op 2 disc's en de BD heeft 2 ringen met cijfers en zou dus een BD50 moeten zijn. DFW doet steeds meer zijn best op nieuwe uitgaven lijkt het.
    Dan zal het hem daarin zitten dat hij nog niet uit is als de verhuur versie nu pas in de videotheek ligt!

    Mm 180min film>? of met extra's want de Uk versie is maar 140min. Zou niet erg zijn want dat zou betekenen dat de NL versie minder geknipt is dan de internationale release op Blu-ray

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Dan zal het hem daarin zitten dat hij nog niet uit is als de verhuur versie nu pas in de videotheek ligt!

    Mm 180min film>? of met extra's want de Uk versie is maar 140min. Zou niet erg zijn want dat zou betekenen dat de NL versie minder geknipt is dan de internationale release op Blu-ray
    Vanaf 27 december is al bijna 3 weken DFW hanteert meestal een window van 2 tot 4 weken, de majors doen dat niet meer.

    180 minuten film ja, op de BD schijnt het echt opgebouwd te zijn als 2 keer 90 minuten, je krijgt dus na 90 minuten een keer aftiteling in beeld. Klant kwam nl. terug en vroeg wanneer het vervolg uit kwam en toen kwam ik er achter.
    Laatst aangepast door peptalk : 16-01-2012 om 16:55 Reden: typo
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vanaf 27 december is al bijna 3 weken DFW hanteert meestal een window van 2 tot 4 weken, de majors doen dat niet meer.

    180 minuten film ja, op de BD schijnt het echt opgebouwd te zijn als 2 keer 90 minuten, je krijgt dus na 90 muniten een keer aftiteling in beeld. Klant kwam nl. terug en vroeg wanneer het vervolg uit kwam en toen kwam ik er achter.
    Dank voor de info hoor.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vanaf 27 december is al bijna 3 weken DFW hanteert meestal een window van 2 tot 4 weken, de majors doen dat niet meer.

    180 minuten film ja, op de BD schijnt het echt opgebouwd te zijn als 2 keer 90 minuten, je krijgt dus na 90 minuten een keer aftiteling in beeld. Klant kwam nl. terug en vroeg wanneer het vervolg uit kwam en toen kwam ik er achter.
    Oke dat wist ik niet. mmm ik zal wel eens contact opnemen met DFW om te vragen waar de versie voor de verkoop blijft!

    Wel beter dat wij een langere versie hebben

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Even contact gehad met DFW en The Crusader is uitgesteld tot mei, tevens wisten ze te melden dat wij in NL de lange versie krijgen van +-4 uur tegen over de geknipte internationale versie van 2uur!

  17. #17

    Standaard

    Als ik me het goed herinner dan staat er 193 minuten op de cover.
    Laatst aangepast door peptalk : 28-03-2012 om 11:11
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Even contact gehad met DFW en The Crusader is uitgesteld tot mei, tevens wisten ze te melden dat wij in NL de lange versie krijgen van +-4 uur tegen over de geknipte internationale versie van 2uur!
    Dus Arn Templariddaren én de sequel bij elkaar in 1 megafilm? Zie ik wel zitten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dus Arn Templariddaren én de sequel bij elkaar in 1 megafilm? Zie ik wel zitten.
    Als de info klopt wel ja waren 2 delen van +-2uur dus als wij die ook krijgen zou wel heeeeeeel mooi zijn. Ben er namelijk al lang naar opzoek, maar ze zijn alleen te krijgen in land van herkomst maar geen NL subs :S

  20. #20

    Standaard

    Als je niet langer kunt wachten is hij gewoon te huur
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je niet langer kunt wachten is hij gewoon te huur
    Maar dat is dan niet de volledige versie, wel?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Maar dat is dan niet de volledige versie, wel?
    Niet die 2 keer 140 minuten zoals in de OP staat, maar ik verwacht niet dat Dutch een andere versie in de verkoop gaat aanbieden.

    BD is geloof ik 193 minuten op 1 BD50.
    DVD 2 disc's, één van 94 minuten en één van 99 minuten volgens de cover.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Niet die 2 keer 140 minuten zoals in de OP staat, maar ik verwacht niet dat Dutch een andere versie in de verkoop gaat aanbieden.

    BD is geloof ik 193 minuten op 1 BD50.
    DVD 2 disc's, één van 94 minuten en één van 99 minuten volgens de cover.
    +- 4 uur zoals theregiment hier stelt komt anders wél in de buurt van de originele speelduur.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #24

    Standaard hey

    ik heb donderdag 3 episodes gekeken van de 6 van 45 min per stuk via upc on demand maar nu wou ik vandaag de andere 3 kijken staan ze er niet meer op op gek van te worden :S nog meer mensen die dat hebben gehad ?

  25. #25

    Standaard

    en wat zijn nog meer mooie ridder series behalfe game of thrones ?

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •