Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Once Upon a Time in America komt eraan op blu-ray

    Warner Home Video has announced that they will bring the Sergio Leone film Once Upon a Time in America to Blu-ray on January 11th. The film, which features starring roles by Robert De Niro, Joe Pesci, James Woods, and Jennifer Connelly, will be presented in its uncut, 229-minute form. Currently rated at #87 on the IMDB.com Top 250, the film is widely considered one of the best gangster films of all time.

    For the Blu-ray release, video will be presented in 1080p accompanied by a DTS-HD Master Audio soundtrack. Extras include Historian Commentary and a Making-of Documentary.

    Bron: www.blu-ray.com.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Warner Home Video has announced that they will bring the Sergio Leone film Once Upon a Time in America to Blu-ray on January 11th. The film, which features starring roles by Robert De Niro, Joe Pesci, James Woods, and Jennifer Connelly, will be presented in its uncut, 229-minute form. Currently rated at #87 on the IMDB.com Top 250, the film is widely considered one of the best gangster films of all time.

    For the Blu-ray release, video will be presented in 1080p accompanied by a DTS-HD Master Audio soundtrack. Extras include Historian Commentary and a Making-of Documentary.

    Bron: www.blu-ray.com.
    Ik hoop dat het een digibook zal worden.

  3. #3

    Standaard

    Geweldig, één van mij favoriete films allertijden. En zou idd mooi zijn als ie in digibook zou verschijnen, vind dat prachtige uitgaves.

    Nu volgt hopelijk ook Once upon a time in the West.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Nu volgt hopelijk ook Once upon a time in the West.
    Maar dan wel met een nieuwe master in HD. Dat zou de max zijn.

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Inderdaad ook één van mijn favorieten. Hier kijk ik naar uit!
    I'll be back!!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht

    Nu volgt hopelijk ook Once upon a time in the West.
    Zeg dat wel! daar wacht ik echt met smart op!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zeg dat wel! daar wacht ik echt met smart op!

    Ik wacht inderdaad ook op deze wereldklassieker, maar meerdere oude kanjers mogen van mij op BluRay verschijnen hoor zoals bijv.:

    - Ben Hur
    - the Ten Commandments
    - Cleopatra
    - the Fall of the Roman Empire
    I'll be back!!

  8. #8

    Standaard

    Laten we het ontopic houden over OUATIA

  9. #9

    Standaard

    doe mij maar gewoon een mooie release in normaal bluray hoesje

  10. #10

    Standaard

    Op 7 februari 2011 komt er een Europese release -ook van Warner- met een hele sloot ondertitels (waaronder Nederlands). 't zal wel dezelfde transfer als de US uitgave worden denk ik zo.

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Vandaag de Duitse uitgave ontvangen. Morgen middag maar even kijken.

  13. #13

    Standaard

    Hoewel er nog geen releasedatum op blu-ray bekend is, is dit toch prachtig nieuws...zal nog wel 2 jaar duren denk ik.

    Once Upon a Time in America Getting Extended Cut

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hoewel er nog geen releasedatum op blu-ray bekend is, is dit toch prachtig nieuws...zal nog wel 2 jaar duren denk ik.

    Once Upon a Time in America Getting Extended Cut
    Beetje mixed feelings over dit bericht. Extended cut uitgegeven zonder inbreng van de oorspronkelijke Regisseur? Hopelijk zet deze trend zich niet door.

    Lees dit net op imdb. Dus kennelijk wou Sergio Leone dit materiaal graag in de film hebben, dus laat maar komen.

    "The 229-minute version left out 45 minutes that Leone considered essential on the cutting room floor, including: further explanation of the mob/labor relationship, Noodles meeting Carol in the 1968, and a good deal of footage featuring Noodles's relationship with Eve.''
    Laatst aangepast door Wieba : 12-03-2011 om 07:28

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Beetje mixed feelings over dit bericht. Extended cut uitgegeven zonder inbreng van de oorspronkelijke Regisseur? Hopelijk zet deze trend zich niet door.
    Wordt een beetje lastig, aangezien de regisseur al een tijdje dood is.
    Overigens bevatten de DVD's van The Good, the Bad and the Ugly en Once Upon a Time in the West ook beelden die de regisseur er niet in wilde hebben, dus het zou niet de eerste keer zijn.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #16

    Standaard

    En op 13 juli verschijnt Once Upon a Time in America in Nederland op BluRay voor € 15,99.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/once-upo...212/index.html

  17. #17

    Standaard

    Heeft er nog iemand deze al aangescaft? Ik heb hem deze week binnengekregen en was eigenlijk met delen heel (is nog licht uitgedrukt in feite) teleurgesteld in de beeldkwaliteit. Met name de overgang tussen laatste scene deel 1 en begin deel 2 is eigenlijk bijna opgewaardeerd dvd te noemen. Onscherp, vuile kleuren,... en natuurlijk in het algemeen de nogal lage bitrate. Voor een grote film als deze geen waardige release van WB.

  18. #18

    Standaard

    De vele matige reviews m.b.t. de beeldkwaliteit hebben mij er tot nu toe van weerhouden om deze aan te schaffen. Forumlid Frank (die dit topic gestart is) heeft deze van de week binnen gekregen, zo zag in het topic Welke BD's / HD-DVD's heb je gekocht/besteld (deel 5). Misschien heeft hij hem al bekeken?

  19. #19

    Standaard

    Een paar weken geleden heb ik hem bekeken, en ik vond de beeldkwaliteit niet opvallend slecht. Ook niet opvallend goed, maar hij viel me evengoed niet tegen.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De vele matige reviews m.b.t. de beeldkwaliteit hebben mij er tot nu toe van weerhouden om deze aan te schaffen. Forumlid Frank (die dit topic gestart is) heeft deze van de week binnen gekregen, zo zag in het topic Welke BD's / HD-DVD's heb je gekocht/besteld (deel 5). Misschien heeft hij hem al bekeken?
    Nee, maar de disc is identiek aan de Amerikaanse uitgave dus de recensies daarvan geven een goed beeld, denk ik.

  21. #21

    Standaard

    even een oud topic omhoog: in Italie is er een nieuwe versie van deze film verschenen in een verlengde versie van 246 min: http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=167439&page=2
    Over de beeldkwaliteit is men echter niet onverdeeld enthousiast, gezien het feit dat de gehele film op 1 BD staat. Voordeel is wel dat de originele monotracks erop staan.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    even een oud topic omhoog: in Italie is er een nieuwe versie van deze film verschenen in een verlengde versie van 246 min: http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=167439&page=2
    Over de beeldkwaliteit is men echter niet onverdeeld enthousiast, gezien het feit dat de gehele film op 1 BD staat. Voordeel is wel dat de originele monotracks erop staan.
    Dit is dus Warner ten voeten uit kosten besparing boven alles.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    even een oud topic omhoog: in Italie is er een nieuwe versie van deze film verschenen in een verlengde versie van 246 min: http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=167439&page=2
    Over de beeldkwaliteit is men echter niet onverdeeld enthousiast, gezien het feit dat de gehele film op 1 BD staat. Voordeel is wel dat de originele monotracks erop staan.
    Er zijn wel meer films van die lengte die op 1 BD-50 schijf staan en er toch zeer goed uitzien. Pas als je ze op een BD-25 schijf propt ga je problemen krijgen, lijkt me.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Dit is dus Warner ten voeten uit kosten besparing boven alles.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er zijn wel meer films van die lengte die op 1 BD-50 schijf staan en er toch zeer goed uitzien. Pas als je ze op een BD-25 schijf propt ga je problemen krijgen, lijkt me.
    @homernt; lees anders even het topic op bluray.com even door. Mijn tekst is een verkorte interpretatie van de discussie aldaar. Want, zoals Marcel ook aangeeft, er zijn meerdere films van die lengte (zelfs langer en met meer audiotracks) die er prima uitzien. Er zijn ook tevreden bevindingen over deze BD. De erven Leone zijn bij deze restauratie betrokken en noemen het nog steeds een "work in progress". Dus het is niet zomaar zo dat deze BD50 een kostenbesparende compromis is oid...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 18-02-2013 om 11:56

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    @homernt; lees anders even het topic op bluray.com even door. Mijn tekst is een verkorte interpretatie van de discussie aldaar. Want, zoals Marcel ook aangeeft, er zijn meerdere films van die lengte (zelfs langer en met meer audiotracks) die er prima uitzien. Er zijn ook tevreden bevindingen over deze BD. De erven Leone zijn bij deze restauratie betrokken en noemen het nog steeds een "work in progress". Dus het is niet zomaar zo dat deze BD50 een kostenbesparende compromis is oid...
    Ook dit is Warner ten voeten uit we brengen hem alvast dan kunnen we straks nog een keer geld vragen doen het dan in één keer goed. Hoe dan ook ik denk dat een film met z'n lengte toch beter over twee schijfjes kan trekken. Dan kost het misschien meer maar als de kwaliteit goed is heb ik geen probleem om ook ervoor te betalen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •