De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Straw Dogs

  1. #1

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Vroeger in de bios top naderhand op dvd deed de film mij veel minder
    I'll be back!!

  3. #3

    Standaard

    Komt volgende week uit op BD, heb 'm nu hier besteld voor 16.40 Eur incl. verzendkosten:
    http://www.blahdvd.com/DVD/Straw-Dog...06/product.htm
    Ben benieuwd of-ie mij ook tegenvalt Nico, heb 'm nog nooit gezien...

  4. #4

    Standaard

    Hij is nu op blu-ray in de USA. Een vrij kale MGM uitgave maar regio vrij en prima beeld en geluid. Een verademing om deze film eens perfect op een groot projectiescherm te zien. 40 jaar oud maar nog steeds modern gemaakt met fantastische montagetechniek en dito acteerwerk. Peckinpah blijft anno 2011 nog steeds een meesterregisseur! Jammer alleen dat er maar zo weinig van zijn 14 films op blu-ray uitgegeven zijn. Slechts 5: The Wild Bunch, The Getaway, Cross of Iron, Straw Dogs en Bring Me The Head Of Alfredo Garcia (aleen in Spanje). Wie weet komen er binnenkort wel meer films van hem uit op blu-ray?
    Ps. dit hoort geloof ik in een ander topic thuis. sorry.

  5. #5

    Standaard

    theut.com en zavvi.com £11,85
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    amazon.com $9,99 ex verzenden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Straw Dogs - Ultimate 40th Anniversary Edition



    Zavvi.nl €5,95 (Geen Verzendkosten)

  8. #8

    Standaard

    LET OP! Koop de bovenstaande uitgave niet!

    Het beeld van deze uitgave is werkelijk om te janken. Zie ook de onderstaande waarschuwing.
    ADDITION: Fremantle - Region FREE - Blu-ray - November 11': 'Houston, we have a problem'. Lets not waste much time... The package has the same extras as the 2002 Fremantle DVD but something has gone REALLY wrong with the transfer - like someone was leaning on a button.This is the worst Blu-ray transfer of the year... nothing to see here folks, move along...r of the year... nothing

    Zie ook de review

    to see here folks, move along...



Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •