Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 297 worden weergegeven.

Discussie: Flodder op bluray?

  1. #51

    Standaard

    Vandaag binnengehad van jpc.de. Is een standaard Viva Elite 3-disc case met Wendecover. Eens snel door de films geskipped & beeld ziet er verrassend mooi ui!

    Hier aantal snelle foto's:






  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Vandaag binnengehad van jpc.de. Is een standaard Viva Elite 3-disc case met Wendecover. Eens snel door de films geskipped & beeld ziet er verrassend mooi ui!

    Hier aantal snelle foto's:





    Mijne komt als het goed is morgen binnen via Amazon.de.

    Ik heb een vraag Kev, en hopelijk wil je die beantwoorden : Bevatten de films de originele filmtitels, of de duitse vertalingen als filmtitel in het begin van de film?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Mijne komt als het goed is morgen binnen via Amazon.de.

    Ik heb een vraag Kev, en hopelijk wil je die beantwoorden : Bevatten de films de originele filmtitels, of de duitse vertalingen als filmtitel in het begin van de film?
    Ik heb enkel van de 2de film tijdens het skippen de filmtitel gezien & jawel hoor, alles in het Nederlands! Dus vermoedelijk ook op de andere 2 films.

    Een film van Dick Maas. - "Flodder in Amerika!"

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik heb enkel van de 2de film tijdens het skippen de filmtitel gezien & jawel hoor, alles in het Nederlands! Dus vermoedelijk ook op de andere 2 films.

    Een film van Dick Maas. - "Flodder in Amerika!"
    Dank je wel voor je reactie.

    Gelukkig maar, want ik was al bang voor dit :



    In plaats van deze (Maar dan voor de Flodder titel) :


  5. #55

    Standaard

    Toevallig toch geen nederlandse ondertiteling bij de 2de film?
    BD (1243) What i Watch

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Toevallig toch geen nederlandse ondertiteling bij de 2de film?
    Nope, enkel Duitse subtitles. Ook zijn alle disc menu's in het Duits.

    Maar beter dan niks zeg ik dan...

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Nope, enkel Duitse subtitles. Ook zijn alle disc menu's in het Duits.

    Maar beter dan niks zeg ik dan...
    Ik ben in ieder geval blij dat ze uit zijn op Blu-ray, nu De Lift nog

  8. #58

    Standaard

    De 3 trailers zijn de Nederlandse, ook in HD.

  9. #59

    Standaard

    Mooie uitgave dus en laten we hopen dat DFW niet de rechten heeft!

    Ik heb net Big Game van DFW vergeleken met de US en het is weer huilen met de pet.

    En dan te bedenken dat DFW overal loopt te klagen dat zij zo last van downloaden hebben,
    en dan komen ze weer met een bewijs dat ze de consument belazeren met "legale" prut kwaliteit...

    Oha, ik verwacht ook van DFW ook totaal niet dat zijn aan die ca. 1 miljoen Nederlanders denken die NL ondertitels nodig hebben wegens een gehoor gebrek
    Laatst aangepast door Hombre : 08-09-2015 om 09:51
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mooie uitgave dus en laten we hopen dat DFW niet de rechten heeft!

    Ik heb net Big Game van DFW vergeleken met de US en het is weer huilen met de pet.

    En dan te bedenken dat DFW overal loopt te klagen dat zij zo last van downloaden hebben,
    en dan komen ze weer met een bewijs dat ze de consument belazeren met "legale" prut kwaliteit...

    Oha, ik verwacht ook van DFW ook totaal niet dat zijn aan die ca. 1 miljoen Nederlanders denken die NL ondertitels nodig hebben wegens een gehoor gebrek
    Als ik vragen mag: In welke zin is de DFW uitgave van Big Game slecht?, dan kan ik hem nog cancelen eventueel.

  11. #61
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ben heel benieuwd naar de beeldkwaliteit. Screenshots zijn welkom, als dat kan natuurlijk.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als ik vragen mag: In welke zin is de DFW uitgave van Big Game slecht?, dan kan ik hem nog cancelen eventueel.
    De NL uitgave van Big Game heeft een MPEG-2 videocodec met een bitrate van ca. 19mbps, de US heeft AVC met 30,5mbs.
    De audio is DTS-HD MA 5.1 16bit met een bitrate van gem. 1701kbps en de US een Dolby TrueHD 5.1 24bit 3404kbps.

    Het beeld en geluid van DFW is wat vlak en het geluid suf en ik krijg weer de sterke indruk dat dit een 1080i50 conversie is naar 24p ...
    Laatst aangepast door Hombre : 11-09-2015 om 08:39
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #63

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De NL uitgave van Big Game heeft een MPEG-2 videocodec met een bitrate van ca. 19mbps, de US heeft AVC met 30,5mbs.
    De audio is DTS-HD MA 5.1 16bit met een bitrate van gem. 1701kbps en de US een Dolby TrueHD 5.1 24bit 3404kbps.

    Het beeld en geluid van DFW is wat vlak en het geluid suf en ik krijg weer de sterke in druk dat dit een 1080i50 conversie is naar 24p ...
    Bedankt voor je reactie op mijn vraag.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MrX_Cuci Bekijk bericht
    Daar hebben we ook ons eigen topic voor: http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...y-in-Duitsland!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #66

    Standaard

    Screenshots van een blu-ray.com member:










    BD Info Scan Part 1:

    DISC INFO:

    Disc Title: FLODDER1
    Disc Size: 24'240'316'628 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    BDInfo: 0.5.4

    PLAYLIST REPORT:

    Name: 00000.MPLS
    Length: 1:53:58 (h:m:s)
    Size: 22'590'099'456 bytes
    Total Bitrate: 26.43 Mbps

    VIDEO:

    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 21998 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio Dutch 1456 kbps 2.0 / 48 kHz / 1456 kbps / 24-bit (DTS Core: 2.0 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit)
    DTS-HD Master Audio German 1491 kbps 2.0 / 48 kHz / 1491 kbps / 24-bit (DTS Core: 2.0 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit)

    SUBTITLES:

    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics German 26.036 kbps
    Presentation Graphics German 0.026 kbps

  17. #67
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  18. #68

    Standaard

    Tja, ziet er niet echt geweldig uit. Matige scherpte, niet beter dan DVD-kwaliteit, blauwzweem, fletse kleuren. Hmmm, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Hopelijk zien de bewegende beelden van de Blu-ray er beter uit dan deze screenshots.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #69

    Standaard

    Hoor net uit de eerste hand wat dingetjes van de HD-transfer van de Flodderfilms en het schijnt dat Flodder in Amerika nogal korrelig is. Er zit wel goed geluid op de 5.1-track maar er valt nogal wat op aan de credits. De openingscredits van Flodder in Amerika zijn overduidelijk 'recreated'; vergeleken met het origineel een íets ander fontje (andere outlining en geen schaduw), het openingsscherm waarbij het filmbeeld wegzoomt in het logo van 'FLODDER IN AMERIKA' is nogal vreemd gedaan (het woord FLODDER cross-fade aan de randen vanuit het rood, heel erg wonderlijk en totaal niet zoals het origineel was) en last but not least met de absurd schandalig slechte typfout 'Hubb Stapel'!

    Desalniettemin mag dat zeker de pret niet drukken want eindelijk is de tweede film onverkort en in 16:9 in HD verkrijgbaar. Finally. =D

  20. #70

    Standaard

    Geluid (Nederlands spoor) van deel 2 bevat onzuiverheden en schijnt links/rechts verwisseld te hebben.
    Beeldvergelijking t.o.v. DVD:
    Flodder 1:
    http://caps-a-holic.com/hd_vergleich...D=2647#auswahl
    Flodder 2:
    http://caps-a-holic.com/hd_vergleich...D=2648#auswahl
    Flodder 3:
    http://caps-a-holic.com/hd_vergleich...D=2649#auswahl

  21. #71

    Standaard

    Ik zie dat ze voor de eerste film de heruitgave van Dutch FilmWorks hebben gebruikt en niet de eerste uitgave van Dice DVD. De uitgave van Dice was wel in anamorfisch breedbeeld. Dus die vergelijking is niet helemaal representatief.

  22. #72
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard






    Ik heb de Dice DVD in mijn collectie. Hierbij de screenshots. De tijdcodes komen overheen met de Caps-a-holic screenshots. .

  23. #73

    Standaard

    De blu-rays bevatten wel meer details, hebben wel soms schrikbarend veel compressiefouten (bv screenshot 1 van deel 1), maar kleurstelling van de DVD's is veel beten in mijn ogen, fel, jaren 80, geen blauwzweem.
    Kleur v/d geremasterde DVD-box van eerder dit jaar is vergelijkbaar met deze blurays.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De vraag is of DFW oof de rechten voor de HD versie heeft of alleen de SD uitgave?

    Misschie de maatschappij die Spetters heeft uitgebracht benaderen....
    Heb DFW een mailtje gestuurd maar die hebben niet geantwoord en heb het Nederlands film instituut (EYE filmmuseum) ook een mailtje gestuurd de maatschappij die Spetters hebben opgepoest een hele mooie uitgave! die hebben wel netjes terug gemaild ze zeiden dat het er helaas niet inzat en dat Spetters een geval apart was en dat Joop van Den Ende er iets mee te maken had maar ze wouden niet precies zeggen wat misschien als iedereen ze wilt mailen over Flodder dat er misschien toch nog iets gebeurd of dat misschien Dick Maas er naar toe gaat want ga er van uit dat Joop van Den Ende er voor betaald heeft. Misschien dat ze De Lift ook wel op willen poetsen dat heeft tot nu toch nog nooit iemand gedaan of weer een nieuwe versie van Amsterdamned

  25. #75

    Standaard

    Zou je voortaan in je bericht wat vaker een punt (.) aan het einde van een zin willen zetten? Dat leest wat gemakkelijker.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •