Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 297 worden weergegeven.

Discussie: Flodder op bluray?

  1. #26
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Die trailer ziet er zeker niet verkeerd uit. Beeld is mooi opgepoetst en mooi helder. Eens kijken hoe de Blu-ray uitpakt. Hopelijk doet men de TV-serie ook nog een keertje.
    Zoals gezegd: Amsterdammed was een teleurstelling op Blu-ray.

    -Uncut als een cut versie verkopen. Wil je uncut versie hebben, moest je Studio Canal mailen en kreeg je een uncut versie. Sindsdien heeft Amazon nooit meer voorraad gekregen en zit iedereen te wachten op een uncut versie. Ook vind ik Studio Canal traag met reageren op mails
    -Duitse filmtitel in de intro gebruiken (ja, daar staan Duitsers bekend om)
    -Die filmscanner noise is wel het ergste van allemaal

  2. #27

    Standaard

    Fantastisch nieuws. Stond laatst nog in twijfel om de dvd-trilogie te bestellen bij Amazon.de, omdat de beeldkwaliteit van de Nederlandse dvd's matig is. Gelukkig dus niet gedaan.
    De prijs van rond de 30 euro is prima. Heb ik er graag voor over, mits ze natuurlijk NL-audio gaan bevatten.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  3. #28

    Standaard

    Flodder was gewoon een top productie.

  4. #29

    Standaard

    Haha, deze films zou ik graag nog eens willen zien. Ik ben een belg, maar jullie hollanders maakten wel mijn soort komedie.

  5. #30

    Standaard

    Ik heb onlangs nog maar deel 2 en 3 op dvd aangeschaft.
    Als ze in de Benelux op blu-ray komen koop ik ze zeker, maar de Duitse uitgaves niet.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik heb onlangs nog maar deel 2 en 3 op dvd aangeschaft.
    Als ze in de Benelux op blu-ray komen koop ik ze zeker, maar de Duitse uitgaves niet.
    Ik heb een mailtje gestuurd naar DFW maar reactie blijft al een week uit. Verwacht ook niet echt dat ze hier gaan uitkomen dusja...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik heb een mailtje gestuurd naar DFW maar reactie blijft al een week uit. Verwacht ook niet echt dat ze hier gaan uitkomen dusja...
    De vraag is of DFW oof de rechten voor de HD versie heeft of alleen de SD uitgave?

    Misschie de maatschappij die Spetters heeft uitgebracht benaderen....
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik heb een mailtje gestuurd naar DFW maar reactie blijft al een week uit. Verwacht ook niet echt dat ze hier gaan uitkomen dusja...
    Hun e-mail beleid is net zo slecht als de kwaliteit van hun Blu-ray's. Op de meest simpele vragen komt gewoon geen antwoord. Laat DFW maar lekker stikken.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De vraag is of DFW oof de rechten voor de HD versie heeft of alleen de SD uitgave?

    Misschie de maatschappij die Spetters heeft uitgebracht benaderen....
    Heb ook hen eens gemailed.

  10. #35

    Standaard

    Op 3 september 2015 gaat de complete Flodder Trilogy in DUITSLAND op bluray verschijnen,
    Taal is Duits of (gelukkig) ook Nederlands !

    http://www.amazon.de/dp/B00YZGXJFI/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=2XUC LGDJIX23O&coliid=I3JVYKHBS21CY3

    Ook is inmiddels Amsterdamned in Duitsland in een uncut versie op bluray te krijgen

    http://www.amazon.de/dp/B00OT35ZE0/r...=IBTZSF4GJMVU7
    Laatst aangepast door nico_nld : 18-07-2015 om 11:29

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Op 3 september 2015 gaat de complete Flodder Trilogy in DUITSLAND op bluray verschijnen,
    Taal is Duits of (gelukkig) ook Nederlands !

    http://www.amazon.de/dp/B00YZGXJFI/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=2XUC LGDJIX23O&coliid=I3JVYKHBS21CY3

    Ook is inmiddels Amsterdamned in Duitsland in een uncut versie op bluray te krijgen

    http://www.amazon.de/dp/B00OT35ZE0/r...=IBTZSF4GJMVU7
    Hoi,

    zijn al topics over met meer info:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...y-in-Duitsland!

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?91986-Amsterdamned-vanaf-22-januari-op-Blu-ray-in-Duitsland

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Op 3 september 2015 gaat de complete Flodder Trilogy in DUITSLAND op bluray verschijnen,
    Taal is Duits of (gelukkig) ook Nederlands !

    http://www.amazon.de/dp/B00YZGXJFI/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=2XUC LGDJIX23O&coliid=I3JVYKHBS21CY3
    En voor slechts € 20,99 ! (excl. verzendkosten)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #38

    Standaard

    Wil deze nu zo graag bestellen maar is het officieel dat de nederlandse track aanwezig is?
    En hoe zit het qua ondertiteling? Zijn de engelse stukken in de 2de film dan nederlands ondertiteld?

    Veel info is er nog niet bekend over deze release...
    BD (1243) What i Watch

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Wil deze nu zo graag bestellen maar is het officieel dat de nederlandse track aanwezig is?
    En hoe zit het qua ondertiteling? Zijn de engelse stukken in de 2de film dan nederlands ondertiteld?

    Veel info is er nog niet bekend over deze release...
    Vertrieb:
    Studiocanal
    Schauspieler:
    Alfred van den Heuvel, Apollonia van Ravenstein, Bert André, Boris,Coen van Vrijberghe de Coningh,Dan Frazer, Herbert Flack,Herman Passchier, Horace Cohen,Hugo Metsers, Huub Stapel, Jan-Willem Hees, Jon Polito, Lettie Oosthoek, Lonny Price, Lou Landré, Mandy Negerman, Melle de Boer, Nani Lehnhausen, Nelly Frijda, Reathel Bean, René van 't Hof, Roger Robinson, Sander Swart, Scarlett Heuer, Stefan de Walle, Tatjana Simic, Wodan
    Regisseur:
    Dick Maas
    Produktion:
    Niederlande / 1986, 1992, 1995
    Kategorie:
    Action, Box-Sets, Komödien

    Verpackung:
    HD Keep Case
    Altersfreigabe:
    FSK: Freigegeben ab 16 Jahren

    Sprachen:
    Deutsch DTS-HD MA 2.0
    Niederländisch DTS-HD MA 2.0

    Tonformate können variieren!


    Untertitel:
    Deutsch



    Region:
    B
    Disc Kapazität:
    BD-50 GB
    Bildformat(e):
    1920x1080p (1.78:1) @24 Hz
    Video-Codec:
    MPEG-4/AVC
    Spieldauer:
    368 Minuten
    Veröffentlichung:
    ab 03.09.2015 (bestätigter Release)

    Bron : http://www.bluray-disc.de/blu-ray-filme/die-flodder-trilogie-blu-ray-disc

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Ik hoop niet dat we dan geforceerde Duitse ondertitels krijgen als er voor NL spraak wordt gekozen.
    Ik weet niet hoe dit bij Amsterdamned is maar aangezien het van de zelfde maatschappij komt kan Amsterdamned wel een graadmeter zijn voor de Flodder uitgaves.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik hoop niet dat we dan geforceerde Duitse ondertitels krijgen als er voor NL spraak wordt gekozen.
    Ik weet niet hoe dit bij Amsterdamned is maar aangezien het van de zelfde maatschappij komt kan Amsterdamned wel een graadmeter zijn voor de Flodder uitgaves.
    Amsterdamned is te bekijken zonder duitse ondertiteling met de Nederlandse spraak. Zelf in huis dus kan ik bevestigen.
    Enige minpunt is het feit dat de titel in het begin van de film ook Verfluchtes Amsterdam is. Dit zou zo maar eens ook het geval bij Flodder kunnen zijn.

    En zo te zien is er dus niet sprake van Nederlandse ondertiteling in deel 2 bij de Engelse gesproken gedeeltes (bron: http://www.studiocanal.de/blu-ray/fl...ilogie-blu-ray) Ook erg jammer, maar daar kan ik wel tegen.

  18. #43

    Standaard

    Gelukkig is het Engels in deel 2 niet hoogstaand, en lijkt me het voor de meeste wel goed te volgen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  19. #44

    Standaard

    Anders moeten we eens met z'n allen mailen naar DFW en/of Lumiere (uitgever van Spetters op blu-ray) & blijven zeuren om Flodder op blu-ray...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Anders moeten we eens met z'n allen mailen naar DFW en/of Lumiere (uitgever van Spetters op blu-ray) & blijven zeuren om Flodder op blu-ray...
    Tja, dan kun je wel naar iedereen gaan mailen. Met als resultaat: nul.
    Deze maatschappijen hebben de rechten niet van deze film, dus kunnen/mogen ze 'm niet uitbrengen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Tja, dan kun je wel naar iedereen gaan mailen. Met als resultaat: nul.
    Deze maatschappijen hebben de rechten niet van deze film, dus kunnen/mogen ze 'm niet uitbrengen.
    DFW heeft de DVD versies uitgebracht dus waarom niet proberen of ze de rechten hebben/kunnen krijgen voor de HD versies?

    Lumiere heeft het NL icoon Spetters uitgebracht dus kunnen ze evengoed ander NL toppers uitbrengen. Van andere maatschappijen zou ik niet weten welke logischerwijs nog kunnen worden aangesproken. Mss Universal aangezien zij de serie hebben uitgebracht?

  22. #47

    Standaard

    Universal heeft in het verleden een aantal Studio Canal titels uitgebracht op BD, maar om een een of andere reden zijn ze daar mee gestopt!

    Volgens mij brengt nu geen enkele maatschappij titels in HD meer uit de Studio Canal catalogus op de markt
    Laatst aangepast door Hombre : 24-07-2015 om 11:26
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MonsterRacer Bekijk bericht
    Per 3 september beschikbaar trilogy in 1 box:

    http://www.amazon.de/gp/product/B00Y...f_rd_i=desktop
    Is allang bekend hoor, zie het bericht van Nico van 18 Juli jongstleden :

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Op 3 september 2015 gaat de complete Flodder Trilogy in DUITSLAND op bluray verschijnen,
    Taal is Duits of (gelukkig) ook Nederlands !

    http://www.amazon.de/dp/B00YZGXJFI/ref=wl_it_dp_o_pC_nS_ttl?_encoding=UTF8&colid=2XUC LGDJIX23O&coliid=I3JVYKHBS21CY3

    Ook is inmiddels Amsterdamned in Duitsland in een uncut versie op bluray te krijgen

    http://www.amazon.de/dp/B00OT35ZE0/r...=IBTZSF4GJMVU7

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desmo Bekijk bericht
    Amsterdamned is te bekijken zonder duitse ondertiteling met de Nederlandse spraak. Zelf in huis dus kan ik bevestigen.
    Enige minpunt is het feit dat de titel in het begin van de film ook Verfluchtes Amsterdam is. Dit zou zo maar eens ook het geval bij Flodder kunnen zijn.

    En zo te zien is er dus niet sprake van Nederlandse ondertiteling in deel 2 bij de Engelse gesproken gedeeltes (bron: http://www.studiocanal.de/blu-ray/fl...ilogie-blu-ray) Ook erg jammer, maar daar kan ik wel tegen.
    Heb via via informatie en beelden van en over de 3-dvd set meegekregen en ga er maar vanuit dat voor de Blu-ray dezelfde prints worden gebruikt: zijn bioscoopprints van de drie films zoals gedraaid in Nederlandse bioscopen en zelfs met de originele trailers (de trailers online zijn geen true-HD beelden maar upscaled, die uploader is een bekende upscaler van SD-materiaal).

    EDIT: Oh, die melding op de cover geeft het al weg; "inclusief 20 minuten langer durende extended versie van het tweede deel!" -> In Duitsland is 20 minuten (ik geloof zelfs meer, kennis heeft de oude Duitse DVD ooit gekocht omdat dat de enige Flodder in Amerika-uitgave in 16:9 was, toen nog vaag en letterboxed) weggeknipt waaronder een hoop van de taalbarrière-grappen die niet te vertalen waren in het Duits. Op de trilogie-DVD vervalt bij de Duitse audiotrack dan de audio terug naar het originele Nederlands en komt een (OPTIONELE, UIT TE ZETTEN!) ondertiteling in het Duits langs. Ook is er gewoon de volledige Nederlandse audiotrack. Trust me: dit is de ultieme uitgave, ga niet lopen miepen dat je wil dat DFW of welke falende Nederlandse uitgever dit moet uitbrengen want als dat zou gebeuren was dat in 2006 al gebeurd. Ik ben de grootste hater van buitenlandse titels en teksten op covers ever en zelfs ik zeg: HÁÁL DEZE DUITSE TRILOGIESET IN HUIS.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 01-08-2015 om 05:39

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •