Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 297 worden weergegeven.

Discussie: Flodder op bluray?

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zou je voortaan in je bericht wat vaker een punt (.) aan het einde van een zin willen zetten? Dat leest wat gemakkelijker.
    Ja sorry Nederlands is niet mijn sterkste vak haha.
    Van mij mogen ze Schatjes en Mama is Boos ook wel restaureren

  2. #77

    Standaard

    Voor de liefhebbers

    EUR 18,99
    Versandkosten (Netherlands): EUR 2,99




    https://www.jpc.de/jpcng/movie/detai...e/hnum/7826022
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers

    EUR 18,99
    Versandkosten (Netherlands): EUR 2,99




    https://www.jpc.de/jpcng/movie/detai...e/hnum/7826022
    Daar ook besteld op releasedatum, na 2 dagen was ie binnen, dus snel geleverd van jpc.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers

    EUR 18,99
    Versandkosten (Netherlands): EUR 2,99


    https://www.jpc.de/jpcng/movie/detai...e/hnum/7826022
    Mooie prijs, mooi meteen gehaald! Dank!

  5. #80

    Standaard

    Bij Amazon.de nu ook verlaagd in prijs, dus voor wie daar toch iets moet bestellen en in totaal boven de 29 euro uitkomt... Amazon is dan de goedkoopste optie.
    "Bond. James Bond."

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo Bekijk bericht
    Bij Amazon.de nu ook verlaagd in prijs, dus voor wie daar toch iets moet bestellen en in totaal boven de 29 euro uitkomt... Amazon is dan de goedkoopste optie.
    mooi he, in Duitsland is nog conquentie ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    mooi he, in Duitsland is nog conquentie ...
    Conquentie ???? Je bedoelt waarschijnlijk: concurrentie? Gratis tip: Altijd je bericht even nalezen als je het geplaatst hebt .
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #83

    Standaard

    Wat dachten jullie van Blue Movie uit 1971 van Wim Verstappen zouden ze die toch nog op Blu-ray uitbrengen ?? http://dvd.nl/forum/showthread.php?9...60#post2018460

  9. #84

    Standaard

    DFW brengt Flodder in aparte delen uit op BD in de Benelux op 7 oktober 2016.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    DFW brengt Flodder in aparte delen uit op BD in de Benelux op 7 oktober 2016.

    Goed nieuws!!!!
    Ben benieuwd wat het prijsniveau zal zijn i.v.m. Duitsland

    Ook benieuwd of moraal en download cursader DFW zich iets aantrekt van van SOAP
    die er voor gezorgt heeft dat sinds 2008 ondertiteling voor D&H bij wet verplicht is.
    Laatst aangepast door Hombre : 18-08-2016 om 07:03
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #86

    Standaard

    Laat ze ''De Lift'' van Dick Maas dan ook maar uitbrengen op Blu-ray, ook een gave film.
    Ik ga niet dubbel dippen, ik hou het bij de duitse trilogy box.

  12. #87

    Standaard

    De Benelux versies nog nergens te pre-orderen?

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    DFW brengt Flodder in aparte delen uit op BD in de Benelux op 7 oktober 2016.
    Ik verwachtte al zoiets, eerder deze week werd Flodder 3 op RTL5 uitgezonden (ook al stond Flodder in Amerika in de gidsen?) en dat was (voor het eerst?) de HD-transfer.

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik verwachtte al zoiets, eerder deze week werd Flodder 3 op RTL5 uitgezonden (ook al stond Flodder in Amerika in de gidsen?) en dat was (voor het eerst?) de HD-transfer.
    Dan zal de DFW BD uitgave vast een 1080i50 MPEG-2 uitgave worden
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Laat ze ''De Lift'' van Dick Maas dan ook maar uitbrengen op Blu-ray, ook een gave film.
    Ik ga niet dubbel dippen, ik hou het bij de duitse trilogy box.
    De Lift komt op dezelfde dag ook uit op Blu-ray, ook via DFW. Net als Amsterdamned.
    Geen idee van de specs.
    De prijs zal overigens alleszins schappelijk zijn. Ik verwacht tussen de 8 en 10 euro.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De Lift komt op dezelfde dag ook uit op Blu-ray, ook via DFW. Net als Amsterdamned.
    Geen idee van de specs.
    De prijs zal overigens alleszins schappelijk zijn. Ik verwacht tussen de 8 en 10 euro.
    Waar heb je die info vandaan? Ik kan nergens geen info vinden over De Lift.

    Kan trouwens deze topic titel niet beter aangepast worden tot ''Flodder op Blu-ray''? Lijkt me beter de lading te dekken.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waar heb je die info vandaan? Ik kan nergens geen info vinden over De Lift.
    Releaseoverzicht van een groothandel
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #93
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    DFW kennende zal de kwaliteit niet veel soeps zijn.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Releaseoverzicht van een groothandel

  20. #95

    Standaard

    Wat me trouwens ook mooi zou lijken, is dat de Flodder serie ook op Blu-ray uitgebracht zou worden.
    Want volgens mij moet die goede kwaliteit hebben, is tenslotte ook op Film geschoten.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat me trouwens ook mooi zou lijken, is dat de Flodder serie ook op Blu-ray uitgebracht zou worden.
    Want volgens mij moet die goede kwaliteit hebben, is tenslotte ook op Film geschoten.
    Die serie is wel op film, maar op 16mm geschoten. Dat wil niet zeggen dat het dan ook goed over gaat komen op Blu-ray.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Die serie is wel op film, maar op 16mm geschoten. Dat wil niet zeggen dat het dan ook goed over gaat komen op Blu-ray.
    Dat zou inderdaad kunnen, daar heb ik geen verstand van, maar het zou mooi zijn als het zou gebeuren.

  23. #98
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Universal Pictures heeft de Flodder Serie rechten.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De Lift komt op dezelfde dag ook uit op Blu-ray, ook via DFW. Net als Amsterdamned.
    Geen idee van de specs.
    De prijs zal overigens alleszins schappelijk zijn. Ik verwacht tussen de 8 en 10 euro.
    Gezien de prijzen die ze bij Bol en MM voor de Dvd's vragen, lijkt me dat onwaarschijnlijk dat de BD's deze prijzen zal hebben ....

    Tja DFW en Kwaliteit ....... die zitten niet in het zelfde universum
    Laatst aangepast door Hombre : 24-08-2016 om 11:43
    "A man's got to know his limitations", ...

  25. #100

    Standaard

    De adviesprijs volgens DFW is 6,99 EUR. Alles daarboven, en waarschijnlijk Bol.com ook, is te veel.

Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •