Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 297 worden weergegeven.

Discussie: Flodder op bluray?

  1. #201

    Standaard

    Yep.....info@dfw.nl
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Aangezien DFW Duitse masters gebruikt, is het niet zo raar dat er opeens een geknipte versie is. Dat bedoelde ik er mee te zeggen. Er was behoorlijk wat te doen, toen bleek dat de Duitse Blu-ray de geknipte versie was. Studio Canal Duitsland moet gewoon beter weten.

    Studio Canal Duitsland, ben ik ook niet zo'n fan van, helaas. Hun klantenservice ook waardeloos per e-mail.
    Tja, een fout is zo gemaakt en DFW had gewoon goed moeten nakijken welke master ze gekocht hadden., want zoals gezegd is er en uncut versie omhanden. Hier kan Studio Canal niet zoveel aan doen. Ik ben door het voorval en de omruilactie juist erg tevreden over ze. Prima service en snelle bezorging van de uncut versie.

  3. #203

    Standaard

    Dus wat is nu aan te raden of beste om te doen:

    Ze alle 3 wel of niet kopen via bol.com?
    Of ook een mail sturen ook al heb ik ze niet in bezit?

  4. #204

    Standaard dick maas box

    gewoon kopen, de beeldkwaliteit is goed en 6 seconden uit amsterdamned, dat iemand zich daar druk om maakt, je merkt het niet eens als je het niet weet.
    Amsterdamned heeft ook nog een making of.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Dus wat is nu aan te raden of beste om te doen:

    Ze alle 3 wel of niet kopen via bol.com?
    Of ook een mail sturen ook al heb ik ze niet in bezit?

  5. #205

    Standaard

    Weet iemand of MediaMarkt Rijswijk de boxset op voorraad heeft? en eventueel prijs? MM Den Haag gisteren iig niet.
    En de MM helpdesk had ik ook niks aan "Dick Maas Collectie?" Blu-Ray? Hoe schrijf ik dat?" *zucht*
    Vroeger kon ik nog worden doorverbonden naar de DVD/Blu-Ray afdeling nu krijg je 1 of ander centraal desk aan de lijn.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  6. #206

    Standaard

    Misschien een linkje naar dit topic op de FB pag van Dick Maas dat er wel nog enkele kritische liefhebbers zijn.

    Waarschijnlijk zij zoals gebruikelijk de uitgaven van NL films buiten NL van betere kwaliteit, dus ook de aankondiging van de US versies.
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #207

    Standaard

    Duitse deel 2

    DISC INFO:
    Disc Title: Flodder - Eine Familie zum knutschen in Manhattan
    Disc Size: 23.934.243.829 bytes
    Protection: AACS
    BD-Java: No
    Extras: 50Hz Content
    BDInfo: 0.5.8

    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00000.MPLS
    Length: 2:00:07.491 (h:m:s.ms)
    Size: 22.466.758.656 bytes
    Total Bitrate: 24,94 Mbps

    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-4 AVC Video 19999 kbps 1080p / 23,976 fps / 16:9 / High Profile 4.1

    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio German 1779 kbps 2.0 / 48 kHz / 1779 kbps / 24-bit (DTS Core: 2.0 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit)
    DTS-HD Master Audio Dutch 1727 kbps 2.0 / 48 kHz / 1727 kbps / 24-bit (DTS Core: 2.0 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit)

    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics German 32,912 kbps
    Presentation Graphics German 6,258 kbps

    FILES:
    Name Time In Length Size Total Bitrate
    ---- ------- ------ ---- -------------
    00017.M2TS 0:00:00.000 2:00:07.074 22.466.746.368 24.939
    00027.M2TS 2:00:07.074 0:00:00.417 12.288 236
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Ik heb Flodder 1, deze heeft geen ondertitels, geen trailer, niet eens een menu.
    Weet iemand of bij Flodder 2 de Engelstalige stukken zijn ondertiteld zoals het hoort (je weet maar nooit) ?
    En heet Huub Stapel in de opening credits nog steeds Hubb Stapel, zoals bij de Duitse uitgave ?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    Is ondertiteld bij de engels gesproken stukken.
    Ik heb inmiddels ook deel 2; de Nederlandse ondertiteling bij de Engels gesproken gedeelten is overigens uitschakelbaar.
    De fout in de begintitels is gecorrigeerd ! Het is weer gewoon Huub Stapel. Daar zal Hubb wel blij mee zijn.
    Maar net zoals op de Duitse blurays, zijn het linker en rechter geluidskanaal verwisseld.

    Voor wat Flodder 1 en 2 betreft heb ik geen verschil in beeldkwaliteit met de Duitse uitgave waargenomen.

  9. #209

    Standaard

    Ik wacht wel op de US release van De Lift en Amsterdamned. Heb van de laatste de Duitse versie en zo te merken is de NL versie nog veel slechter (gecut) dus ik ben benieuwd wat de Aemerikanen ervan bakken. Is De Lift hetzelfde als de NL versie dan koop ik de laatste, want voor die prijs haal je em nooit vanuit de VS. De Flodder films boeien me absoluut niet, als ik een paar films nu tenenkrommend slecht vind dan zijn het die wel. In die tijd waren ze nog wel grappig, nu zijn ze gewoon beschamend slecht. Vind ik dan.

  10. #210

    Standaard

    De kans is groot dat de US bd s dezelfde master zal gebruiken alleen dat ze miss wel extra s zal bevatten en 1080p zullen zyn. En zouden ze dan regiovrij zijn?

  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De kans is groot dat de US bd s dezelfde master zal gebruiken alleen dat ze miss wel extra s zal bevatten en 1080p zullen zyn. En zouden ze dan regiovrij zijn?
    Tja, afwachten maar. Het is nu puur speculatie allemaal. Amsterdamned heeft volgens mij de bestaande extra's al.

  12. #212

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    gewoon kopen, de beeldkwaliteit is goed en 6 seconden uit amsterdamned, dat iemand zich daar druk om maakt, je merkt het niet eens als je het niet weet.
    Amsterdamned heeft ook nog een making of.
    Ten opzichte van de Duitse zijn ze versneld, er is gewoon geknipt (Of knip jij ook graag een hoekje van de Mona Lisa af, omdat het dan allemaal wat beter past? Nee, je blijft er met je fikken van af, want het is kunst. Punt.), de covers zitten vol fouten en ZE WISTEN HET. Dat is nog wel het ergste van deze uitgave. Ze WISTEN wat er mis was en waar mogelijk hebben ze het gewoon nog meer vernaggeld.

    Ik zet nog liever 20 euro rechtstreeks op de rekening van Dick Maas en haal ze via de digitale snelweg binnen dan dat ik deze uitgaven in huis haal. Ik heb de Duitse uitgaven. Ik ben zó klaar met deze stomme distributiefalerij van DFW.

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ten opzichte van de Duitse zijn ze versneld, er is gewoon geknipt (Of knip jij ook graag een hoekje van de Mona Lisa af, omdat het dan allemaal wat beter past? Nee, je blijft er met je fikken van af, want het is kunst. Punt.), de covers zitten vol fouten en ZE WISTEN HET. Dat is nog wel het ergste van deze uitgave. Ze WISTEN wat er mis was en waar mogelijk hebben ze het gewoon nog meer vernaggeld.

    Ik zet nog liever 20 euro rechtstreeks op de rekening van Dick Maas en haal ze via de digitale snelweg binnen dan dat ik deze uitgaven in huis haal. Ik heb de Duitse uitgaven. Ik ben zó klaar met deze stomme distributiefalerij van DFW.
    Ze zijn versneld en dat is in deze tijden niet normaal. Een blu ray hoort 24p te zijn. Punt uit. Heb je de kans om het op de manier te doen zoals de regisseur het wilde en dan laat je het zo liggen.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redearth Bekijk bericht
    Ze zijn versneld en dat is in deze tijden niet normaal. Een blu ray hoort 24p te zijn. Punt uit. Heb je de kans om het op de manier te doen zoals de regisseur het wilde en dan laat je het zo liggen.
    Exact, met jou kan ik het vinden! Ik bedoel kom op, ik heb talloze Amerikaanse dvd's in de kast waarvan de afleveringen ook op Netflix staan. Zet 2 minuten aan van Dexter op DVD en zet vervolgens 3 minuten aan van Dexter op Netflix, en je stoort je gruwelijk aan de dvd-versie. Het klinkt zó vervormd, en je weet het. Dat is het ergste.

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    de covers zitten vol fouten en ZE WISTEN HET. Dat is nog wel het ergste van deze uitgave. Ze WISTEN wat er mis was en waar mogelijk hebben ze het gewoon nog meer vernaggeld.
    Welke fouten staan er op de covers en wat is je bron dat ze ervan af wisten?

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Welke fouten staan er op de covers en wat is je bron dat ze ervan af wisten?
    Omdat er een briefje bij zat IN de verpakking.
    was een zeer onprofessioneel door midden gevouwen a4 tje.....

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Omdat er een briefje bij zat IN de verpakking.
    was een zeer onprofessioneel door midden gevouwen a4 tje.....
    Oh ja? Kan je een foto maken en uploaden? Ben wel benieuwd...

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Oh ja? Kan je een foto maken en uploaden? Ben wel benieuwd...
    zie bericht 169

  19. #219

    Standaard

    Oh dat gaat lekker zo. Ik denk om de blu s terug te sturen naar dfw van zodra ik thuis ben van op vakantie. En een mail te sturen naar ze dat dit echt niet kan.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 09-10-2016 om 01:45

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redearth Bekijk bericht
    zie bericht 169
    Dank je, door ziekte had ik die even gemist. Maar wat een gepruts zeg, niet normaal. Dit is wel de meest slordige uitgave die ik ooit heb meegemaakt: verkeerde framerates, gecutte versies van 2 films, doverse coverfouten. Bizar zeg en bijna knap om ene uitgave zo te verknallen...

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Dank je, door ziekte had ik die even gemist. Maar wat een gepruts zeg, niet normaal. Dit is wel de meest slordige uitgave die ik ooit heb meegemaakt: verkeerde framerates, gecutte versies van 2 films, doverse coverfouten. Bizar zeg en bijna knap om ene uitgave zo te verknallen...
    Ja en dat er vanaf de aankondiging door DFW van deze titels vragen aan DFW zijn gesteld over de kwaliteit van de BD's.

    Waarschijnlijk niets mee gedaan door die doos(en) bij de frontoffice.
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Dus wat is nu aan te raden of beste om te doen:

    Ze alle 3 wel of niet kopen via bol.com?
    Of ook een mail sturen ook al heb ik ze niet in bezit?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    gewoon kopen, de beeldkwaliteit is goed en 6 seconden uit amsterdamned, dat iemand zich daar druk om maakt, je merkt het niet eens als je het niet weet.
    Amsterdamned heeft ook nog een making of.
    Dus niet gewoon kopen blijkbaar zoals ik lees..

  23. #223

    Standaard

    Hoe kunnen ze deze box verkopen met zoveel fouten op de hoes en zelfs de films???
    Dat kun je toch niet zo gaan verkopen...???
    Zo blijven er in Nederland maar weinig filmdistributeurs over...!!!
    Want dit geeft zelfs geen bestaansrecht, althans op deze manier...!!!

  24. #224

    Standaard

    Ik had telefonisch contact met DFW opgenomen, en ze gewezen op de diverse fouten. Dit is hun reactie:

    Beste Raymond,

    Allereerst bedankt voor uw reactie aangaande de Dick Maas Collectie.
    Wij vinden het vervelend om te horen dat u zich, als fan van het Dick Maas oeuvre, niet kunt vinden in de recentelijk verschenen dvd- en blu-ray producties van zijn films.

    Als filmdistributeur zijn wij echter volledig afhankelijk van het bronmateriaal dat voor ons beschikbaar is. Op basis daarvan vervaardigen wij vervolgens een zo goed mogelijk eindproduct maar blijven gebonden aan de kwaliteit van het bronmateriaal; zo ook bij de titels uit de Dick Maas Collectie.

    Hoewel u als eindgebruiker dit antwoord wellicht als onbevredigend ervaart, is dit echter de hoofdreden voor de discrepanties waar u tegenaan bent gelopen bij deze dvd’s en/of blu-rays.

    Met vriendelijke groet,
    Dutch FilmWorks


    Wat een vies vuil K.. bedrijf

  25. #225

    Standaard

    Dit heet ook wel struisvogelpolitiek... lekker je kop in het zand steken en dan ligt het altijd aan een ander. Lekker makkelijk...

Pagina 9 van 12 EersteEerste ... 56789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •