Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 297 worden weergegeven.

Discussie: Flodder op bluray?

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Amsterdamned is de gecutte versie dus niet exact hetzelfde. De Lift heb ik ook besteld, dus fijn om te horen dat de kwaliteit wel oke is op het eerste gezicht.
    Het lijkt er op dat Desmo niet zo van grain houdt, dus of dat nou met betere beeldkwaliteit te maken heeft in deze?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het lijkt er op dat Desmo niet zo van grain houdt, dus of dat nou met betere beeldkwaliteit te maken heeft in deze?
    Nouja je hebt grain en je hebt de grain in Amsterdamned. Die had daar echt wel iets minder gekund, gok ik. Ik vind het gewoon apart dat de Lift daar geen last van lijkt te hebben, terwijl dat bij mijn duitse Amsterdamned overmatig aanwezig is.

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Het lijkt er op dat Desmo niet zo van grain houdt, dus of dat nou met betere beeldkwaliteit te maken heeft in deze?
    Dat zou je hem moeten vragen natuurlijk...

  4. #254

    Standaard

    Dick Maas vindt zijn films op blu-ray 'een doodzonde'



    Regisseur Dick Maas is zeer teleurgesteld in de blu-ray-box die onlangs is verschenen met zijn vorige films, zoals de Lift, Amsterdamned en de Flodder-trilogie. Maas, van wie nu Prooi in de bioscopen draait, is niet te spreken over de beeldkwaliteit van zijn films. ,,Een doodzonde'', aldus de regisseur, die vermoedt dat de distributeur geen geld wilde investeren in een betere beeldkwaliteit.

    Ook zijn er versies van zijn films gebruikt die zijn ingekort. Maas: ,,Diverse kopers hebben al ontdekt dat Amsterdamned een shot mist (de pijl door het hoofd van de duiker) en dat de begintitels niet zijn zoals het hoort. Ik heb ze zelf niet gecheckt maar het kan dus heel goed dat er nog meer fouten te vinden zijn.'' Maas: ,,Ik hoor van diverse kanten dat de Duitse versies beter zijn. De Bluray van Amsterdamned en De Lift komt volgend jaar in Amerika uit, en hopelijk zijn die beter.''


    Bron: ED.nl



  5. #255

    Standaard

    Triest dat de beste films die van hier komen zo'n slechte Blu-ray release krijgen.

  6. #256

    Standaard

    Ik heb jaren geleden meegemaakt dat DFW een workprint versie van The Fifth Element (blu-ray) op de markt had gebracht. Niet om aan te zien, met tijdcodes onderaan of bovenaan het beeld, en variërende beeldformaten. Ze hebben de juiste versie dan een tijd later uitgebracht, omdat ik en nog wat andere kopers dit aangeklaagd hebben. Toen had ik al lang de slechte versie ingeruild voor iets anders en de US remastered editie aangekocht. Dus mijn geld hebben ze niet gekregen.

    Iedere keer ik nu die drie lettertjes lees, huiver ik een beetje.

  7. #257

    Standaard

    Dick Maas zijn nieuwste film ''Prooi'' (Uitgebracht door DFW), is de 1e nederlandse film in Dolby Atmos. Dat beloofd nog wat als ie straks uitkomt

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Ik heb jaren geleden meegemaakt dat DFW een workprint versie van The Fifth Element (blu-ray) op de markt had gebracht. Niet om aan te zien, met tijdcodes onderaan of bovenaan het beeld, en variërende beeldformaten. Ze hebben de juiste versie dan een tijd later uitgebracht, omdat ik en nog wat andere kopers dit aangeklaagd hebben. Toen had ik al lang de slechte versie ingeruild voor iets anders en de US remastered editie aangekocht. Dus mijn geld hebben ze niet gekregen.

    Iedere keer ik nu die drie lettertjes lees, huiver ik een beetje.
    Ik herinner me dat ook nog... en ze beweerden bij hoog en bij laag dat dát de ultieme visie van de film was zoals Luc Besson 'm voor ogen had...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #259

    Standaard

    Mooi dat Maas zich er zo publiek over uitspreekt. Dat zouden meer Nederlandse filmmakers moeten doen.

  10. #260

    Standaard

    Zouden ze nu bij DFW hun fout inzien en een actie op poten zetten of zie ik het te rooskleurig?

  11. #261
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Zouden ze nu bij DFW hun fout inzien en een actie op poten zetten of zie ik het te rooskleurig?
    DFW is te druk om illegale downloaders aan te pakken, die hun rotzooi niet willen kopen.


  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Zouden ze nu bij DFW hun fout inzien en een actie op poten zetten of zie ik het te rooskleurig?
    Ja. Ik denk dat je veel struisvogels nu bij DFW aan het werk ziet...

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Ja. Ik denk dat je veel struisvogels nu bij DFW aan het werk ziet...
    Struisvogel omschrijving lijkt me prima, want Ezels zijn het zeker niet bij Dutch FUBAR Works want blijven zich stoten aan die zelfde steen en dat doen Ezels niet
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    Ik heb jaren geleden meegemaakt dat DFW een workprint versie van The Fifth Element (blu-ray) op de markt had gebracht. Niet om aan te zien, met tijdcodes onderaan of bovenaan het beeld, en variërende beeldformaten. Ze hebben de juiste versie dan een tijd later uitgebracht, omdat ik en nog wat andere kopers dit aangeklaagd hebben. Toen had ik al lang de slechte versie ingeruild voor iets anders en de US remastered editie aangekocht. Dus mijn geld hebben ze niet gekregen.

    Iedere keer ik nu die drie lettertjes lees, huiver ik een beetje.
    http://dvd.nl/forum/showthread.php?7...nt-DFW-blu-ray

    Lees en huiver. It's bad.

  15. #265

    Standaard

    Is iemand al een reactie tegen gekomen van D-Fubar-Works???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dick Maas vindt zijn films op blu-ray 'een doodzonde'



    Regisseur Dick Maas is zeer teleurgesteld in de blu-ray-box die onlangs is verschenen met zijn vorige films, zoals de Lift, Amsterdamned en de Flodder-trilogie. Maas, van wie nu Prooi in de bioscopen draait, is niet te spreken over de beeldkwaliteit van zijn films. ,,Een doodzonde'', aldus de regisseur, die vermoedt dat de distributeur geen geld wilde investeren in een betere beeldkwaliteit.

    Ook zijn er versies van zijn films gebruikt die zijn ingekort. Maas: ,,Diverse kopers hebben al ontdekt dat Amsterdamned een shot mist (de pijl door het hoofd van de duiker) en dat de begintitels niet zijn zoals het hoort. Ik heb ze zelf niet gecheckt maar het kan dus heel goed dat er nog meer fouten te vinden zijn.'' Maas: ,,Ik hoor van diverse kanten dat de Duitse versies beter zijn. De Bluray van Amsterdamned en De Lift komt volgend jaar in Amerika uit, en hopelijk zijn die beter.''


    Bron: ED.nl


    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Is iemand al een reactie tegen gekomen van D-Fubar-Works???
    Jazeker. Ik had ze nog maar eens een mail gestuurd, en ze hierin ook gewezen op dit artikel.

    Hier mijn nieuwe mail:

    Beste mensen, zelfs de regisseur Dick Maas vind dat jullie zeer slechte kwaliteit hebben afgeleverd met de Dick Maas Blu-ray Box. Jullie zetten verkeerde, versnelde, geknipte versies op schijf, en dat is zeer kwalijk te nemen. Waarom kunnen jullie geen fatsoenlijke kwaliteit uitbrengen (de masters zijn er wel degelijk, zie de Duitse versies). Graag een antwoord zo spoedig mogelijk of jullie nog de goede versies gaan uitbrengen, en dus niet deze rommel. Jullie zetten de films met 25p op de schijf, dit terwijl het 24p moet zijn. En graag een niet geknipte versie van Amsterdamned geven aan de kopers van de Dick Maas Box, dit heeft Studio Canal wel gedaan. Hier trouwens de bron:
    http://www.ed.nl/algemeen/cultuur/di...onde-1.6536098.

    Met Vriendelijke Groeten,

    Raymond

    Hier hun tegenreactie:

    Beste Raymond, de box is gemaakt met de materialen die ons beschikbaar zijn gesteld door licensor RTL. We kunnen derhalve geen nieuwe versie uitbrengen met andere versies van de films. We hopen dat deze reactie spoedig genoeg is. Hartelijke groet, team DFW

    Wat moet je hier nu mee???

  17. #267

    Standaard

    Niks, maar had je iets anders verwacht? Knikkende knieen, veel berouw, diepe buigingen en nederige excuses? Vooral na de tweede mail waarin je niet al te vriendelijk overkomt? Niet dat je geen gelijk hebt, maar met stroop vang je meer vliegen dan met stront. En dat laatste geef je ze wel een beetje. En de NL markt is niet zoals de Duitse of als de US markt, waar een replacement traject veel mee gemeengoed is, simpelweg omdat er veel meer kopers zijn. Hier zijn de productiekosten en de verkoopprijs laag omdat de potientele verkoopaantallen dat ook zijn. Dus kan je niet verwachten dat ze nog meer kosten maken terwijl de verkoopprijs hetzelfde blijft en ze zelfs de huidige kopers zouden moeten compenseren. Hoge kosten, geen extra omzet van huidige en nieuwe kopers. Dus totaal niet interessant voor DFW. Het is jammer maar helaas.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Niks, maar had je iets anders verwacht? Knikkende knieen, veel berouw, diepe buigingen en nederige excuses? Vooral na de tweede mail waarin je niet al te vriendelijk overkomt? Niet dat je geen gelijk hebt, maar met stroop vang je meer vliegen dan met stront. En dat laatste geef je ze wel een beetje. En de NL markt is niet zoals de Duitse of als de US markt, waar een replacement traject veel mee gemeengoed is, simpelweg omdat er veel meer kopers zijn. Hier zijn de productiekosten en de verkoopprijs laag omdat de potientele verkoopaantallen dat ook zijn. Dus kan je niet verwachten dat ze nog meer kosten maken terwijl de verkoopprijs hetzelfde blijft en ze zelfs de huidige kopers zouden moeten compenseren. Hoge kosten, geen extra omzet van huidige en nieuwe kopers. Dus totaal niet interessant voor DFW. Het is jammer maar helaas.
    Ik had niks anders verwacht van zo'n bedrijfje van niks, maar zo'n bedrijf wat keer op keer rotzooi produceert, mag vandaag nog omvallen. Het is toch vreselijk hoe klanten worden afgezet met zulke klote producten?. Niet al te vriendelijk? Nou sorry maar DFW verschuilt zich alleen achter makkelijke argumenten van niks, terwijl aantoonbaar fout op fout aanwezig is, en dan nog steeds met smoesjes aankomen?. Nou sorry hoor, maar dan mogen ze daar best op gewezen worden. Ze zullen er niks aan doen, want ze denken we vangen de centen van die gekken toch wel, maar ze mogen best weten dat vele mensen problemen hebben met het bedrijf, of op waarheid berustende commentaren hebben op de producten. Ik vind het niet onvriendelijk, het zijn gewoon vreselijke schijven die ze gemaakt hebben. Jammer dat deze prutsers nog bestaan, en een klasse uitgever als A-Film niet meer.

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik had niks anders verwacht van zo'n bedrijfje van niks, maar zo'n bedrijf wat keer op keer rotzooi produceert, mag vandaag nog omvallen.
    Nou ja, je verwachte wel anders denk ik, anders mail je niet 2x en vraag je niet wat je met hun antwoord moet.

    Het is toch vreselijk hoe klanten worden afgezet met zulke klote producten?. Niet al te vriendelijk? Nou sorry maar DFW verschuilt zich alleen achter makkelijke argumenten van niks, terwijl aantoonbaar fout op fout aanwezig is, en dan nog steeds met smoesjes aankomen?. Nou sorry hoor, maar dan mogen ze daar best op gewezen worden.
    Je kan ze er natuurlijk op wijzen, maar verder heb je natuurlijk nergens recht op en zijn ze je geen antwoord schuldig. If you pay peanuts, you get monkeys. Als jij een Lada hebt gekocht kan je ook niet gaan zeuren tegen de dealer dat het geen Ferrari is. Het is allemaal niet onkijkbaar wat ze hebben geleverd. Het product is niet stuk, alleen kwalitatief niet van je verwacht had. Das jammer voor jou, maar je hebt geen recht op een vergoeding oid.

    Ze zullen er niks aan doen, want ze denken we vangen de centen van die gekken toch wel, maar ze mogen best weten dat vele mensen problemen hebben met het bedrijf, of op waarheid berustende commentaren hebben op de producten. Ik vind het niet onvriendelijk, het zijn gewoon vreselijke schijven die ze gemaakt hebben. Jammer dat deze prutsers nog bestaan, en een klasse uitgever als A-Film niet meer.
    "op waarheid berustende commentaren". Volgens mij zijn het allemaal meningen, niks meer, niks minder. En DFW zal niet zo denken want ze hebben er geen emotie bij zoals jij, en anderen, wel hebben. Dit is gewoon hun businessmodel en daar kunnen ze van bestaan. En wat dat betreft had A-film iets van hun kunnen leren. Nu kan DFW zeker iets beter doen, want extra checks en een betere inkoop kan zeker, maar ze bestaan nog wel. En dit zal ondanks deze miskleun van een box en titels nog wel zo blijven.

  20. #270

    Standaard

    We zullen er maar in moeten berusten dat DFW versies uit zal blijven brengen die beter kunnen in kwaliteit. Raar & Jammer dat ze in het buitenland beter omgaan met de releases van NL-films.

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    We zullen er maar in moeten berusten dat DFW versies uit zal blijven brengen die beter kunnen in kwaliteit. Raar & Jammer dat ze in het buitenland beter omgaan met de releases van NL-films.
    Tja, het is een beetje ook wat de markt vraagt en de NL consument wil voornamelijk goedkoop (waarom is het anders in geen winkelcentrum zo druk als in eentje waar een Primark en een Action zit) en minder duur en hoge kwaliteit. Daarin past DFW prima in het rijtje. Dus jammer is het zeker, maar raar vind ik anders. In het buitenland is de afzetmarkt anders, maar dat is al een tijdje zo, ook tijdens de DVD tijd. Ik weet van toen ook al dat films als Soldaat van Oranje in de US in een veel betere release uitkwamen, of al uberhaupt en dat ze in NL niet eens gereleased werden. Dus deze gebeurtenis is helaas niet uniek.

  22. #272

    Standaard

    Dit is gewoon het standaard antwoord dat zij sinds het DVD tijdperk geven.

    Dat men van de LICENSOR deze transfer heeft gekregen is niet de fout van de LICENSOR, maar van de Product manager die niet deskundig genoeg is in zijn vak om de juiste transfer op te vragen.
    Teven is het ook de FOUT van het autorisatie bedrijf dat D-Fubar-W op deze transfer had moeten wijzen, want een GOED autorisatie bedrijf behoord zijn klanten te behoeden voor fouten.

    Dat gezegd hebbende, is het waarschijnlijk een bewuste keus van D-Fubar-W en het is zeer jammer dat A-Film is omgevallen en niet D-Fubar-W.
    Maar dat zal niet lang meer duren, want door deze strategie raken gewoon steeds meer consumenten kwijt.
    De tijd van het graaibakken publiek voor fysieke producten is namelijk voorbij en die kleine groep consumenten die nog wel fysiek product koopt wil kwaliteit en laat D-Fubar-W producten aan zich voorbij gaan.

    En hoe de ander posters het ook proberen recht te rationaliseren, het blijft krom.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jazeker. Ik had ze nog maar eens een mail gestuurd, en ze hierin ook gewezen op dit artikel.

    Hier mijn nieuwe mail:

    Beste mensen, zelfs de regisseur Dick Maas vind dat jullie zeer slechte kwaliteit hebben afgeleverd met de Dick Maas Blu-ray Box. Jullie zetten verkeerde, versnelde, geknipte versies op schijf, en dat is zeer kwalijk te nemen. Waarom kunnen jullie geen fatsoenlijke kwaliteit uitbrengen (de masters zijn er wel degelijk, zie de Duitse versies). Graag een antwoord zo spoedig mogelijk of jullie nog de goede versies gaan uitbrengen, en dus niet deze rommel. Jullie zetten de films met 25p op de schijf, dit terwijl het 24p moet zijn. En graag een niet geknipte versie van Amsterdamned geven aan de kopers van de Dick Maas Box, dit heeft Studio Canal wel gedaan. Hier trouwens de bron:
    http://www.ed.nl/algemeen/cultuur/di...onde-1.6536098.

    Met Vriendelijke Groeten,

    Raymond

    Hier hun tegenreactie:

    Beste Raymond, de box is gemaakt met de materialen die ons beschikbaar zijn gesteld door licensor RTL. We kunnen derhalve geen nieuwe versie uitbrengen met andere versies van de films. We hopen dat deze reactie spoedig genoeg is. Hartelijke groet, team DFW

    Wat moet je hier nu mee???
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Maar dat zal niet lang meer duren, want door deze strategie raken gewoon steeds meer consumenten kwijt.
    De tijd van het graaibakken publiek voor fysieke producten is namelijk voorbij en die kleine groep consumenten die nog wel fysiek product koopt wil kwaliteit en laat D-Fubar-W producten aan zich voorbij gaan.
    Ben ik niet met je eens. Vandaagweer eens in een groot winkelcentrum geweesten de plekken waar ze DVD/BD verkopen zijn toch echt de graaibakkenwinkels. De keten die FRS heeft overgenomen, de Action, zelfs de MM heeft veel meer graaibakken staan. En een Action staat toch wel bekend om zijn succesformule, dus als die DVD/BD via een graaibak-formule verkoopt (zoals ze met alles doen) dan zal het wel verkopen. En dan worden de grote titels verkocht maar ook de DFW titels. Ik denk namelijk dat de graaibakken klanten helemaal niet malen om de kwaliteit, maar meer om de prijs. En dat is aleen kleine markt en de markt zoals wij hier op het forum, de echte liefhebbers, die shopt online en internationaal en laat dit soort DFW gewoon aan zich voorbij gaan. Die importeren zoveel mogelijk en gaan om de hoogste kwaliteit, ondanks (meestal) de prijs. Wij zijn niet de doelgroep van DFW. Onze eisen passen niet in hun businessmodel. En daar kan je als liefhebber heel erg om gaan klagen, maar daar verander je echt niet zoveel aan, helaas.

  24. #274

    Standaard

    Tip van mij, gratis en voor niks en hij levert je op langere termijn zelfs geld op; stop dan ook met het kopen van die onzin die Dutch Fruity Works uitbrengt, want je mist er niks aan. Niks, nooit.

  25. #275

    Standaard

    Vandaag bericht gehad van DFW , ik krijg voor de Dick Maas box nieuwe covers opgestuurd!
    Das dan toch wel weer netjes , de nieuwe levering aan de winkels heeft al nieuwe covers!

Pagina 11 van 12 EersteEerste ... 789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •