Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 297 van 297 worden weergegeven.

Discussie: Flodder op bluray?

  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Vandaag bericht gehad van DFW , ik krijg voor de Dick Maas box nieuwe covers opgestuurd!
    Das dan toch wel weer netjes , de nieuwe levering aan de winkels heeft al nieuwe covers!
    Dan ga ik ze ook eens ff bellen, want die wil ik ook wel.
    Maar als ze nieuwe covers kunnen maken, kunnen ze ook goede schijven wellicht maken .

    Maar zonder dollen, Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 25-10-2016 om 17:26

  2. #277

    Standaard

    En volgende week krijg je ook nieuwe disc's

    Oh nee, je leeft niet in het sprookjes bas van de Efteling

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Vandaag bericht gehad van DFW , ik krijg voor de Dick Maas box nieuwe covers opgestuurd!
    Das dan toch wel weer netjes , de nieuwe levering aan de winkels heeft al nieuwe covers!
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #278

    Standaard

    Hier een recensie van Filmtotaal over de Dick Maas box, die ook al niet te positief is: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/52340

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan ga ik ze ook eens ff bellen, want die wil ik ook wel.
    Maar als ze nieuwe covers kunnen maken, kunnen ze ook goede schijven wellicht maken .

    Maar zonder dollen, Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
    Blijven klagen via de mail , dat wel in zeer bekakt ABN

  5. #280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door videlleke Bekijk bericht
    Blijven klagen via de mail , dat wel in zeer bekakt ABN
    Maar laat die scans dan eens zien, kunnen we zien wat er aangepast is

  6. #281

    Standaard

    Bij enkele de audio en aspect ratio , helaas geen scanner

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Hier een recensie van Filmtotaal over de Dick Maas box, die ook al niet te positief is: https://www.filmtotaal.nl/nieuws/52340
    Tja, oppervlakkig en niet over het interlaced en versnelde beeld.
    Maar goed of dit Dutch-Fubar-Works na 2 decennia wakker schut ...
    Laatst aangepast door Hombre : 20-11-2016 om 10:22
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja, oppervlakkig en niet over het interlaced en versnelde beeld.
    Ik snap dat wel gezien de doelgroep van de site en de strekking van het nieuws blijft hetzelfde.

  9. #284
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dick Maas@WildGeraas 22 u22 uur geleden
    Great new scans of #TheLift & #Amsterdamned from the original negative.1 step closer to the ultimate Blu-Ray releases by Blue Underground!
    https://twitter.com/wildgeraas

    Eindelijk.

  10. #285

    Standaard

    Alhoewel dit zeer goed nieuws...., is het tegelijk weer een schande

    Want het is het wel weer zo dat de beste uitgaven van Nederlandse films weer NIET uit of in Nederland verkrijgbaar zijn

    Ik kan maar niet wennen aan het feit dat Nederland een 5,5 is ook een 6-je land is, zucht.
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    https://twitter.com/wildgeraas

    Eindelijk.
    De eerste Nederlandse regisseur die dit flikt, hoor. Gewoon vol tegen de budgetreleases van je creaties ingaan. Lef.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dick Maas zijn nieuwste film ''Prooi'' (Uitgebracht door DFW), is de 1e nederlandse film in Dolby Atmos. Dat beloofd nog wat als ie straks uitkomt
    Sorry de voorspelling is weer eens uitgekomen, geen Atmos op de BD, zelfs niet eens een 7.1 mix van Dutch Fubar Works
    "A man's got to know his limitations", ...

  13. #288

    Standaard

    Kan de naam niet beter van de topic veranderd worden in ''Dick Maas op Blu-ray'' ?

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Sorry de voorspelling is weer eens uitgekomen, geen Atmos op de BD, zelfs niet eens een 7.1 mix van Dutch Fubar Works
    Je mag blij zijn dat ze niet door die andere maatschappij zijn uitgebracht: JBE. Die hadden waarschijnlijk bij Moordvrouwen en Quiz een DD384-track gegeven.

    Ik vind het wel jammer dat de andere films geen HD-audio hebben. Zelfs voor 2.0 zou dit beter zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  15. #290

    Standaard

    Wat ik me afvraag: Als je als regisseur zo afgeeft op de release van Prooi, waarom breng je dan de film voordat je begint onder bij die frotters???. Je weet van te voren al dat ze niet bekend staan om geweldige kwaliteit. Dan had je je moeten melden bij een andere maatschappij lijkt me zo.

  16. #291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wat ik me afvraag: Als je als regisseur zo afgeeft op de release van Prooi, waarom breng je dan de film voordat je begint onder bij die frotters???. Je weet van te voren al dat ze niet bekend staan om geweldige kwaliteit. Dan had je je moeten melden bij een andere maatschappij lijkt me zo.
    Ik denk dat hijzelf weinig te kiezen heeft. Het is een low budget film en zoveel distributeurs zijn er in Nederland niet meer over sinds het ter ziele gaan van A-Film. Dutch Filmworks, EntertainmentOne, meer schieten er mij niet te binnen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #292

    Standaard

    Op de aftiteling staat mooi het Dolby Atmos logo in de credits staat de de mix in Duitsland (Duitse studio) is gedaan.
    Jammer van al die moete en gemaakte kosten tijdens de productie.

    Vraag is of die bekende autorisatie prutsers van Dutch-Fubar-Works wel welen hoe ze met een Atoms track om moeten gaan ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Op de aftiteling staat mooi het Dolby Atmos logo in de credits staat de de mix in Duitsland (Duitse studio) is gedaan.
    Jammer van al die moete en gemaakte kosten tijdens de productie.
    Je zou het niet denken, maar een film wordt in eerste instantie nog altijd voor de bioscoop gemaakt, niet voor DVD/BD/UHD.
    De moeite voor de geluidsafwerking is dus zeker niet voor niets geweest vanwege de bioscooprelease.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #294

    Standaard

    Zo zou je het kunnen wegredenneren.

    Maar gezien het aantal bioscoopzalen in Nederland die een Atmos capaciteit hebben + dat de film dan ook nog in die (hoofd)zaal moet kunnen draaien,
    denk ik dat de thuismarkt toch wel flink wat groter is ...

    Daarnaast moet je de thuismarkt niet onderschatten, want anders zouden er niet zoveel films voor die markt worden gemaakt en daar is het leven van een film wat langer dan die paar weken in de bios

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Je zou het niet denken, maar een film wordt in eerste instantie nog altijd voor de bioscoop gemaakt, niet voor DVD/BD/UHD.
    De moeite voor de geluidsafwerking is dus zeker niet voor niets geweest vanwege de bioscooprelease.
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #295

    Standaard

    Daarmee maak je zelf in jouw optiek dezelfde 'fout' als ik. Hoeveel mensen hebben in die door jouw benoemde thuismarkt een Atmos-opstelling, denk je zelf?
    Is dát de moeite waard om al die kosten aan te besteden? En dan niet zeggen dat 'over 5 jaar iedereen Atmos heeft en dan is de Blu-ray er nog...".
    Want het lijkt me wel heel erg ver gezocht om op dit moment al aan die gedachten je dure budgetten te besteden.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Zo zou je het kunnen wegredenneren.

    Maar gezien het aantal bioscoopzalen in Nederland die een Atmos capaciteit hebben + dat de film dan ook nog in die (hoofd)zaal moet kunnen draaien,
    denk ik dat de thuismarkt toch wel flink wat groter is ...

    Daarnaast moet je de thuismarkt niet onderschatten, want anders zouden er niet zoveel films voor die markt worden gemaakt en daar is het leven van een film wat langer dan die paar weken in de bios
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #296

    Standaard

    Denk het niet.

    Ik heb nooit beweerd dat iedereen over 5 jaar Atmos heeft, waarom haal je dat erbij?

    Er zijn in NL meer mensen met this een Atmos opstelling dan dat er bioscoop zalen zijn (ik reken voor het gemak even die soundbar zooi niet mee).
    Daarom worden ook uitgaven van films en Tv-series speciaal voor de thuismarkt in Atmos en DTS:x geremixt.
    En ja, over een aantal jaren zal de fysieke media verdwijnen, maar ook Atmos is al op ander platforms beschikbaar.
    Ohja en er zijn ook games met een Atmos track.

    Zie je nu het patroon en het belang van de thuismarkt...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Daarmee maak je zelf in jouw optiek dezelfde 'fout' als ik. Hoeveel mensen hebben in die door jouw benoemde thuismarkt een Atmos-opstelling, denk je zelf?
    Is dát de moeite waard om al die kosten aan te besteden? En dan niet zeggen dat 'over 5 jaar iedereen Atmos heeft en dan is de Blu-ray er nog...".
    Want het lijkt me wel heel erg ver gezocht om op dit moment al aan die gedachten je dure budgetten te besteden.
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Denk het niet.

    Ik heb nooit beweerd dat iedereen over 5 jaar Atmos heeft, waarom haal je dat erbij?

    Er zijn in NL meer mensen met this een Atmos opstelling dan dat er bioscoop zalen zijn (ik reken voor het gemak even die soundbar zooi niet mee).
    Daarom worden ook uitgaven van films en Tv-series speciaal voor de thuismarkt in Atmos en DTS:x geremixt.
    En ja, over een aantal jaren zal de fysieke media verdwijnen, maar ook Atmos is al op ander platforms beschikbaar.
    Ohja en er zijn ook games met een Atmos track.

    Zie je nu het patroon en het belang van de thuismarkt...
    Hoeveel mensen zitten er gemiddeld in een bioscoopzaal en hoeveel mensen kijken thuis gelijktijdig een film?
    Het bereik met een bioscoopzaal is nog steeds vele malen groter dan een thuiskijker, ook al gaat het wat Atmosbetreft maar om relatief weinig zalen.
    Een eindmix die voor de thuismarkt opnieuw wordt gemixt in Atmos? Dat heb ik voor een recente film nog nooit van gehoord.
    Een paar (lees: enkele) oude films hebben een Atmos-mix gekregen, van een nieuwe film die speciaal opnieuw gemixt wordt in Atmos heb ik nog niet gehoord.
    Maar ik weet ook niet alles
    Ik zeg niet dat een thuismarkt niet belangrijk is, met al die streamingdiensten als Netflix en zo is dat absoluut relevant.
    Maar ik geloof er niets van dat men daar bij de filmproductie rekening mee houdt qua beeldafwerking of geluidsmixage. In mijn werkkring ben ik dat nog niet tegengekomen.
    Men gaat in eerste instantie altijd voor het (budgettechnisch) hoogst haalbare bij een bioscoopvertoning.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •