Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 6789101112 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 297 worden weergegeven.

Discussie: Flodder op bluray?

  1. #226

    Standaard

    Betekend dus wel dat ze er niks aan gaan doen.

  2. #227

    Standaard

    Het bronmateriaal was goed, zeker als ze het uit Duitsland hebben. Dat je als bedrijf dit durft, geen liefde voor het vak. Ik las ergens dat de er in de lift iets ontbreekt, net als bij Amsterdamned. Klopt dat? Weet iemand meer?

  3. #228

    Standaard

    Ja maar in deze is het gewoon pertinent NIET WAAR. Als de Duitsers een onversnelde master hebben en ook nog eens een UNCUT master, waar de fuck haalt DFW dan een zogenaamd versnelde master vandaan? Van bij RTL? :')

    Ze hebben hoe dan ook geen poot om op te staan. Want als zij feitelijk ook nog eens zeggen 'wij brengen alleen maar uit wat ons wordt aangeleverd' kan je heel DFW wel afschrijven, want dan heb je hun als middleman ook níet nodig. Opbokken met die rotzooi!

    En het mooiste van de grap; zoals ik in de reactie lees is hun oplossing GÉÉN oplossing. Gadverdamme. xD

  4. #229

    Standaard

    Breng het dan niet uit.
    Als een supermarkt rotte tomaten binnen krijgt leggen ze die toch ook niet in de winkel.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #230

    Standaard

    Gewoon met z'n allen goed gaan klagen op FB, via mail, via foon etcetera. Laat er er maar gek door worden, misschien helpt het.

  6. #231

    Standaard

    de lift is trouwens ook een film met veel zichtbare fouten, in de scene waarbij de monteur met een stoel langs de liften gaat staat er een grote plant naast de rechterlift en een moment later is de plant spoorloos verdwenen, een geluidsman zichtbaar achter in de auto bij de monteur enz.
    Hadden ze die fouten er maar uitgeknipt.

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    de lift is trouwens ook een film met veel zichtbare fouten, in de scene waarbij de monteur met een stoel langs de liften gaat staat er een grote plant naast de rechterlift en een moment later is de plant spoorloos verdwenen, een geluidsman zichtbaar achter in de auto bij de monteur enz.
    Hadden ze die fouten er maar uitgeknipt.
    Nee, ze moeten het uitbrengen zoals Dick Maas het heeft gemaakt, met fouten en al, maar met 24p! Er bestaan geen films zonder fouten.

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redearth Bekijk bericht
    Nee, ze moeten het uitbrengen zoals Dick Maas het heeft gemaakt, met fouten en al, maar met 24p! Er bestaan geen films zonder fouten.
    Precies. Johnny38 mist het punt hier, dan nog wordt het oorspronkelijke werk aangepast en aangetast. Dan is het als dat je de Mona Lisa overschildert met een mooiere neus: jij hebt het niet gemaakt, dus jij hebt die keuze niet te maken.

    Dit zijn tenminste fouten die hij zelf destijds gemaakt heeft, soms ietwat storend (ook dat totaal vervormde hoofd dat in de liftschacht eindigt) maar in ieder geval niet fouten die achteraf door een uitgever zijn gemaakt.

  9. #234

    Standaard

    24 of 25 ik weet zeker dat de meeste kijkers het verschil niet zien ,de meesten doen net alsof er een grote ramp is gebeurd, de techniekfreaks maken zich druk om 24 of 25, de meeste kijkers merken er helemaal niets van.

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnny38 Bekijk bericht
    24 of 25 ik weet zeker dat de meeste kijkers het verschil niet zien ,de meesten doen net alsof er een grote ramp is gebeurd, de techniekfreaks maken zich druk om 24 of 25, de meeste kijkers merken er helemaal niets van.
    Dat is wel een heel gemakszuchtige reactie, "Ik weet zeker dat de meeste kijkers het verschil niet zien." Doet niet af aan het feit dat ze de fout niet hoorden te maken; dit gelazer hadden we vroeger al met NTSC->PAL en het zet zich anno 2016 onverminderd voort, dat moet niet kunnen. Zet jij je vinylplaten ook op 45 toeren, zodat je sneller klaar bent met luisteren?

    En gewoon voor je beeldvorming; er ís ook een grote ramp gebeurd. Dick Maas' films zijn eindelijk, na járen van gelazer en gezeik, in HD-kwaliteit uit op Blu-Ray. And they fucked it up. En DFW weigert de bende op te ruimen. Prima joh, als jij vindt dat mensen dan overdrijven, als ze gewoon een fatsoenlijk product willen voor een flinke prijs die ze ervoor betalen. Maar ondertussen begin jij over het wegknippen van fouten die al 30 jaar in films zitten.

    Een grote flater slaan tijdens het nakijken van het bronmateriaal, het masteren van het bronmateriaal en het uitbrengen van het bronmateriaal beschouwen als "de techniekfreaks maken zich druk". Dat vind ik ook niet bepaald netjes en respectvol tegenover de (in mijn opzicht terechte) klachten staan.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 10-10-2016 om 20:07

  11. #236

    Standaard

    Zullen we het wel een beetje netjes houden. Als we elkaar als liefhebber ook al naar het leven gaan staan is het einde een beetje zoek. Voor de één is de ramp wat groter dan de ander maar je krijgt er geen betere uitgave door als je elkaar gaat afzeiken. Concentreer je ontevredenheid op DFW, daar valt nog genoeg te winnen denk ik zo...

  12. #237

    Standaard

    Heeft iemand eigenlijk al een waardige reactie ontvangen van DFW hieromtrent?

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Heeft iemand eigenlijk al een waardige reactie ontvangen van DFW hieromtrent?
    Zie post 224. Ze gaan er niks aan doen blijkbaar.

  14. #239

    Standaard

    We kunnen ze vragen of ze van de originele master een 4K-scan maken en vervolgens de individuele Blu-rays voor 29,99 per stuk aan de man brengen. Als ik lees dat ze nu voor 5 euro per stuk bij de Media Markt liggen, dan denk ik ook, tja, wat mag voor zo'n bedrag dan ook verwachten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #240

    Standaard

    Een prachtige leugen van DFW (zouden zij die zelf geloven en dat de 24p film zo opeens interlaced is geworden met PAL speed-up), HET bedrijf dat dat zich opwerpt voor de Nederlandse film industrie en claimt dat zij zoveel last hebben van downloaden.
    Dat DFW zich niet aan de SOAP afspraak houd, laat ik maar even buiten beschouwing.

    Het gevolg van hun des respect voor de Nederlandse consument is dan ook gelijk terug te vinden op de torrent sites, die op eens vol staan met de Duitse 24p versies met DTS in mkv vorm ...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik had telefonisch contact met DFW opgenomen, en ze gewezen op de diverse fouten. Dit is hun reactie:

    Beste Raymond,

    Allereerst bedankt voor uw reactie aangaande de Dick Maas Collectie.
    Wij vinden het vervelend om te horen dat u zich, als fan van het Dick Maas oeuvre, niet kunt vinden in de recentelijk verschenen dvd- en blu-ray producties van zijn films.

    Als filmdistributeur zijn wij echter volledig afhankelijk van het bronmateriaal dat voor ons beschikbaar is. Op basis daarvan vervaardigen wij vervolgens een zo goed mogelijk eindproduct maar blijven gebonden aan de kwaliteit van het bronmateriaal; zo ook bij de titels uit de Dick Maas Collectie.

    Hoewel u als eindgebruiker dit antwoord wellicht als onbevredigend ervaart, is dit echter de hoofdreden voor de discrepanties waar u tegenaan bent gelopen bij deze dvd’s en/of blu-rays.

    Met vriendelijke groet,
    Dutch FilmWorks


    Wat een vies vuil K.. bedrijf
    Laatst aangepast door Hombre : 12-10-2016 om 11:03
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #241

    Thumbs down

    Jammer. Ik had mij verheugd op deze Dick Maas films op BR. Zo te lezen is het niet de moeite waard, ook niet voor 5 Euro per stuk.

    Wel een prestatie dat DFW nog steeds bestaat met hun wanprodukten en uitgerekend A-Film bestaat niet meer. Ik weet niet of het aan de verkopen ligt dat DFW nog door kan gaan.
    Misschien dat iemand dit weet. Ik zie de DFW logo ook in de bioscoop. M.a.w. ze zijn ook een distributeur voor bioscoopfilms. Dan hebben ze toch goed bronmateriaal voor handen. Of zijn die ook zo van slechte kwaliteit?
    Of wordt het uitbesteed aan een externe partij die de DVD's/BR's maakt waarvan de bronmateriaal ergens anders vandaan komt. Daarnaast is het niet de 1e keer dat hun bronmateriaal niet al best was.
    Ik vermoed dat diverse leden van deze forum al eerder met DFW in contact waren. Waarom blijven ze er toch mee doorgaan. Van het laatste kan ik denk ik wel een deel antwoord geven.
    Over de opmerking johnny38 24/25 fps dat de meeste dat niet zullen merken, dan lijkt het erop dat DFW hier gemakzuchtig achter probeert te schuilen.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ik zie de DFW logo ook in de bioscoop. M.a.w. ze zijn ook een distributeur voor bioscoopfilms. Dan hebben ze toch goed bronmateriaal voor handen. Of zijn die ook zo van slechte kwaliteit?
    In het geval van Amsterdamned was gewoon dezelfde geknipte versie te zien. Gisterenavond namelijk de film bekeken in de Pathé Bioscoop, welke gevolgd werd door Prooi.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  18. #243

    Standaard

    Heeft De Lift dezelfde extras als op de dvd, zoals audiocommentaar ed?

  19. #244

    Standaard

    Vanavond zit Dick Maas bij RTL Late night (22.30 Uur RTL 4) ter promotie van zijn nieuwste film ''Prooi''. Misschien zegt ie nog iets over de kwestie rondom de uitgaves van zijn films?

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Vanavond zit Dick Maas bij RTL Late night (22.30 Uur RTL 4) ter promotie van zijn nieuwste film ''Prooi''. Misschien zegt ie nog iets over de kwestie rondom de uitgaves van zijn films?
    Lijkt me niet, en terecht ook. Zou totaal niks bijdragen aan de promotie van Prooi en zou ook nog een voorbeeld zijn van 'bite the hand that feeds you'

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Heeft De Lift dezelfde extras als op de dvd, zoals audiocommentaar ed?
    Ha, ha, ha, nee natuurlijk niet. Dutch Failure Works

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redearth Bekijk bericht
    Ha, ha, ha, nee natuurlijk niet. Dutch Failure Works
    Meer van toepassing is DFW = Dutch FUBAR Works

    https://nl.wikipedia.org/wiki/FUBAR
    "A man's got to know his limitations", ...

  23. #248

    Standaard

    Zojuist heb ik Flodder 3 gezien. Ik moet zeggen dat ik de kwaliteit best goed vond. Een stuk beter dan dat ik verwacht had na alle berichten in dit topic. Ik heb geen last gehad van de 25p. Later deze week eens kijken hoe de kwaliteit van Flodder 1 & 2 is!

  24. #249

    Standaard

    Even een specifiek vraagje, hopelijk kan iemand mij daar antwoord op geven.

    Ik heb zojuist de Lift gekocht en ondanks het hele 24/25p verhaal vind ik het beeld een HEEL stuk beter dan bijvoorbeeld mijn duitse Amsterdamned en Flodder blurays. Buiten dat 24/25p verhaal om, zijn de Amsterdamned en Flodder masters gewoon die uit Duitsland? En dan bedoel ik vooral, bevatten zij evenveel grain als die masters ten op zichte van dus de DFW nieuwe uitgaves? Anders ben ik serieus bereidt om deze DFW uitgaves erbij te kopen. Ik ben nog steeds tevreden met mijn duitse uitgaves, maar de grain is nog steeds een enorm minpunt en aangezien de Lift daar geen last van lijkt te hebben ben ik erg benieuwd waarom zij dat dan wel hebben.

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desmo Bekijk bericht
    Even een specifiek vraagje, hopelijk kan iemand mij daar antwoord op geven.

    Ik heb zojuist de Lift gekocht en ondanks het hele 24/25p verhaal vind ik het beeld een HEEL stuk beter dan bijvoorbeeld mijn duitse Amsterdamned en Flodder blurays. Buiten dat 24/25p verhaal om, zijn de Amsterdamned en Flodder masters gewoon die uit Duitsland? En dan bedoel ik vooral, bevatten zij evenveel grain als die masters ten op zichte van dus de DFW nieuwe uitgaves? Anders ben ik serieus bereidt om deze DFW uitgaves erbij te kopen. Ik ben nog steeds tevreden met mijn duitse uitgaves, maar de grain is nog steeds een enorm minpunt en aangezien de Lift daar geen last van lijkt te hebben ben ik erg benieuwd waarom zij dat dan wel hebben.
    Amsterdamned is de gecutte versie dus niet exact hetzelfde. De Lift heb ik ook besteld, dus fijn om te horen dat de kwaliteit wel oke is op het eerste gezicht.

Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 6789101112 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •