De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: minimale speeluur

  1. #1

    Standaard minimale speeluur

    wat zijn de minimale speeluren voor een plasma tv voordat je deze kan laten caliberen. heb me laten vertellen dat het tussen de 100 en 150 uur is.

  2. #2

    Standaard

    200 uren op verschillende bronnen is aan te bevelen. Dus niet die 200 uren alleen maar films met zwarte balken boven en onder kijken, maar wissel het e.e.a. af. Zet daarbij het contrast en de helderheid niet al te hoog. Zet contrast en helderheid onder 50% en stel de tv in op cinema voor wat zachter beeld. Dit is misschien die eerste 200 uren te donker, maar dat komt de kwaliteit na de kalibratie alleen maar ten goede.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Heb me tv gekocht op 28 juli 2010. Ik zou hem 29 sept kunnen laten caliberen. Aangezien ik niet elke dag tv kijk, zou het daarvoor nog te vroeg zijn?

  4. #4

    Standaard

    Dat weet jij zelf beter dan ik. Kwestie van een beetje rekenen. Dat is even afgerond 60 dagen. Dus als je elke dag iets meer dan 3 uurtjes de tv aan hebt gehad en zult hebben zit je goed. Anders moet je het nog even uitstellen. Of 's nachts een dvd laten repeaten ofzo. Als je maar geen zender aanzet met een fel logo...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    probleem is dat ik toe nu toe dus niet heb bijgehouden hoeveel uur ik heb gekeken. Heb de panasonic tx-p42g20 en ik weet niet of je met die model ergens kan zien hoeveel uur hij al gespeeld heeft.

  6. #6

    Standaard

    Dit is wat ik voor je vond op internet. Had je zelf ook wel kunnen vinden via Google

    Lift up flap on front of tv press and hold in -/v button and press 0 on your remote control 3 times. And press EXIT on the remote to come out of the service menu.
    Zorg ervoor dat je niets aanpast in het menu. Kan heel je tv verkloten.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Ik had ook al gegoogled maar niks kunnen vinden. Misschien verkeerde zoekterm ingetikt. Mijn dank is groot.

  8. #8

    Standaard ...

    nou heb het even gechecked. zit nu op 105 uur dus ik denk dat 200 uur voor 29 sept wel haalbaar is.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dit is wat ik voor je vond op internet. Had je zelf ook wel kunnen vinden via Google



    Zorg ervoor dat je niets aanpast in het menu. Kan heel je tv verkloten.

    Het zal wel voor alle panasonic zo zijn. Maar ik kan niet vinden hoelang mijn tv draait kan ook niet navigeren in het menu.
    Wat doe ik fout?
    Tv Panasonic Txp 65 vt 20 (3D ) Reciever Onkyo Tx-sr 608 Blu-ray speler Panasonic Dmp-bdt 300 (3D) 4 Gb sdhc Gameconsole's Nintendo Wii 8 Gb sdhc / Microsoft Xbox 360 Slim (250 Gb ) / Sony Playstation 3 Slim (320 Gb) Speakers Jbl Scs 260.5 Hardeschijf recording tv prog Lacie 320 Gb Kabels Moster hdmi 1.4a x 4 / Component Wii / Cat 7 Utp

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •