Pagina 19 van 21 EersteEerste ... 915161718192021 LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 507 worden weergegeven.

Discussie: James Bond

  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    kuch...

    149 / door 22 = 6.77 per film en daar krijg je een Bonus Disc en luxe verpakking bij!!!!!!!!!!

    dus 6.77 per film duur?????
    In vergelijking met bijvoorbeeld de 90 pond van amazon uk is dat inderdaad erg duur .

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    kuch...

    149 / door 22 = 6.77 per film en daar krijg je een Bonus Disc en luxe verpakking bij!!!!!!!!!!

    dus 6.77 per film duur?????
    minus de 10 films die sommige mensen misschien al hebben..
    maar ik ben met je eens dat het dan nog niet duur is, mocht ik niet al degene hebben die er al waren dan had ik zeker de box bij amazon.co.uk wel gekocht..

  3. #453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In vergelijking met bijvoorbeeld de 90 pond van amazon uk is dat inderdaad erg duur .
    Dus je haalt m lekker bij Amazon. Maar Wehkamp had m tijdelijk voor 130, incl. dat leuke boekje erbij. Is dan al minder dan 6 eu per blu-ray. Dus 'duur' of 'erg duur' is het nooit, ook niet vergeleken met Amazon UK. Je kan beter zeggen dan, Amazon is heel erg goedkoop.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  4. #454

    Standaard

    Ik noemde 149 euro inderdaad duur omdat:
    - ik alle in Nederland al eerder op Blu-ray uitgebrachte Bond films in mijn bezit heb
    - Amazon UK deze boxset voor slechts 90 pond aanbiedt

    Verder aarzel ik gewoon nog of ik deze box zal aanschaffen omdat ik wat twijfels heb over de duurzaamheid van de verpakking en of het niet verstandiger is om op termijn gewoon de losse uitgaven te kopen.
    Maar toegegeven: heb je nog niets van James Bond op Blu-ray dan is 149 euro inderdaad een schappelijk prijs.

  5. #455

    Standaard

    Vergeef me als het eerder aan bod is geweest. Ik las op Amazon.co.uk het volgende.

    Note to Customers
    On Disc 1, Chapter 26 of Dr No there is a lowered volume level as a new scene starts. This is as per the original master and is intended.
    Is het duidelijk hoorbaar of valt het wel mee.

  6. #456

  7. #457

    Standaard

    heb hem van cdwow voor 97.- + 28.- douanekosten (helaas)

  8. #458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    heb hem van cdwow voor 97.- + 28.- douanekosten (helaas)
    Die leuke verassing kreeg ik vandaag helaas ook binnen. Erg jammer dat dit totaal niet gecommuniceerd wordt door hun. Blijkbaar verzenden ze vanuit Hong Kong..

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aldo Raine Bekijk bericht
    Die leuke verassing kreeg ik vandaag helaas ook binnen. Erg jammer dat dit totaal niet gecommuniceerd wordt door hun. Blijkbaar verzenden ze vanuit Hong Kong..
    Dat doen ze al jaren (verzenden vanuit Hongkong), en er is ook dikwijls voor gewaarschuwd, al kan ik me voorstellen dat je het topic over de winkel niet hebt doorgelezen. Je kunt natuurlijk soms geluk hebben, maar dit keer heb je helaas pech. Het is niet anders. Je had beter voor Amazon UK kunnen kiezen.

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat doen ze al jaren (verzenden vanuit Hongkong), en er is ook dikwijls voor gewaarschuwd, al kan ik me voorstellen dat je het topic over de winkel niet hebt doorgelezen. Je kunt natuurlijk soms geluk hebben, maar dit keer heb je helaas pech. Het is niet anders. Je had beter voor Amazon UK kunnen kiezen.
    Ah oke, ik heb inderdaad met blind vertrouwen mijn bestelling bij hun geplaatst. Ach ja, laten we het maar op een wijze les houden

  11. #461

    Standaard

    Is er misschien iemand die voor mij zou willen controleren, of de NL boxset ook IJslandse ondertiteling heeft?

    bij voorbaat dank
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  12. #462

    Standaard

    In ieder geval niet op alle discs.

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    In ieder geval niet op alle discs.
    Oké bedankt Frank.
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

  14. #464

    Standaard

    Ik ben de bluray versies stuk voor stuk beginnen te kijken en ben nu aangekomen bij
    Diamonds are Forever.
    Merk (tot mijn schrik) dat helemaal aan het begin tussen 4m23s en 4m53s het beeld
    bevriest, hapert en stottert ! Daarna loopt ie verder weer goed. Heb het een paar keer
    uitgeprobeerd maar steeds weer op precies dezelfde plek gaat het mis.
    Meteen dus de disc aan een grondige inspectie onderworpen maar kan geen zichtbare
    beschadigingen of krassen ontdekken.
    Heeft iemand anders deze problemen ook of ben ik de enige? Het is maar 30 sec maar
    toch, het hoort niet natuurlijk.
    Anders misschien toch maar MGM gaan mailen en kijken of ze 'm willen ruilen......

  15. #465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Ik ben de bluray versies stuk voor stuk beginnen te kijken en ben nu aangekomen bij
    Diamonds are Forever.
    Merk (tot mijn schrik) dat helemaal aan het begin tussen 4m23s en 4m53s het beeld
    bevriest, hapert en stottert ! Daarna loopt ie verder weer goed. Heb het een paar keer
    uitgeprobeerd maar steeds weer op precies dezelfde plek gaat het mis.
    Meteen dus de disc aan een grondige inspectie onderworpen maar kan geen zichtbare
    beschadigingen of krassen ontdekken.
    Heeft iemand anders deze problemen ook of ben ik de enige? Het is maar 30 sec maar
    toch, het hoort niet natuurlijk.
    Anders misschien toch maar MGM gaan mailen en kijken of ze 'm willen ruilen......
    Hier geen problemen ondervonden.

    Misschien is het handig als je even het merk en type speler vermeld !, en controleer ook of de laatste Firmware is geïnstalleerd op de speler.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Hier geen problemen ondervonden.

    Misschien is het handig als je even het merk en type speler vermeld !, en controleer ook of de laatste Firmware is geïnstalleerd op de speler.
    Ik heb een Sony BDP-S360 player met (zojuist nog even gecontroleerd)
    de laatste firmware versie 11.4.011

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Ik heb een Sony BDP-S360 player met (zojuist nog even gecontroleerd)
    de laatste firmware versie 11.4.011
    Ik heb precies dezelfde speler en precies dezelfde firmware. Net even deze disc voor je gecheckt. Geen probleem. Het moet dus wel een fabricageprobleem van je disc zijn.
    I have seen things you people wouldn’t believe... ...a perfect Blade Runner sequel...

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark Sleper Bekijk bericht
    Ik heb precies dezelfde speler en precies dezelfde firmware. Net even deze disc voor je gecheckt. Geen probleem. Het moet dus wel een fabricageprobleem van je disc zijn.
    Dat vermoeden had ik dus ook al, dat wordt morgen dus gaan bellen
    met FOXfilm Nederland en informeren of ze 'm willen omruilen.
    Had al geprobeerd te mailen maar om een of andere vreemde reden
    komen de mails (info@foxfilm.nl) met een foutmelding retour.

  19. #469

    Standaard

    Amazon.com:

    (24-11)
    Gold Box Deal of the Day (All Day): Prefer your martinis shaken, not stirred? Make sure you check back to see Saturday's Gold Box Deal of the Day for a great offer on Bond 50: The Complete 22 Film Collection [Blu-ray].

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nico_nld Bekijk bericht
    Ik ben de bluray versies stuk voor stuk beginnen te kijken en ben nu aangekomen bij
    Diamonds are Forever.
    Merk (tot mijn schrik) dat helemaal aan het begin tussen 4m23s en 4m53s het beeld
    bevriest, hapert en stottert ! Daarna loopt ie verder weer goed. Heb het een paar keer
    uitgeprobeerd maar steeds weer op precies dezelfde plek gaat het mis.
    Meteen dus de disc aan een grondige inspectie onderworpen maar kan geen zichtbare
    beschadigingen of krassen ontdekken.
    Heeft iemand anders deze problemen ook of ben ik de enige? Het is maar 30 sec maar
    toch, het hoort niet natuurlijk.
    Anders misschien toch maar MGM gaan mailen en kijken of ze 'm willen ruilen......
    Ik heb inmiddels gemaild naar FOX Nederland, en meteen daags erna al heb ik een nieuwe (goede) disc van Diamonds are Forever met de post ontvangen!
    Dat noem ik nou eens echt goeie service van FOX

  21. #471

    Standaard

    Ik zag vanmiddag bij de Free Record Shop in Helmond al diverse James Bond-titels liggen op Blu-ray voor € 10,- per stuk. Ik heb niet gekeken of ze er allemaal stonden, maar dit zijn de uitgaves die een officiële releasedatum hebben van 12-12-2012.

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik zag vanmiddag bij de Free Record Shop in Helmond al diverse James Bond-titels liggen op Blu-ray voor € 10,- per stuk. Ik heb niet gekeken of ze er allemaal stonden, maar dit zijn de uitgaves die een officiële releasedatum hebben van 12-12-2012.
    Jammer dat er bij mij binnen een straal van 40 km inmiddels geen enkele FRS-winkel meer te vinden is. En dan woon ik nog in de Randstad.

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Jammer dat er bij mij binnen een straal van 40 km inmiddels geen enkele FRS-winkel meer te vinden is. En dan woon ik nog in de Randstad.
    ha, ha, welke randstad? Madurodam soms

    ik woon ook in de randstand en 4 FRS tussen de 1-6 km

    en 3 MM tussen de 25-40 km

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ha, ha, welke randstad? Madurodam soms

    ik woon ook in de randstand en 4 FRS tussen de 1-6 km

    en 3 MM tussen de 25-40 km
    Daar waar de provincies Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Holland samenkomen, regio Aalsmeer - Amstelveen - Mijdrecht.

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar waar de provincies Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Holland samenkomen, regio Aalsmeer - Amstelveen - Mijdrecht.
    Toch ooit wel gehoord van online bestellen? Of alleen bekijken....(mits het te vinden is).
    Speciaal bedacht voor degenen die de deur niet uit kunnen of willen, of te ver moeten.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

Pagina 19 van 21 EersteEerste ... 915161718192021 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •