Pagina 13 van 21 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 507 worden weergegeven.

Discussie: James Bond

  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het zou me toch verbazen. Ik denk eerder dat je die donderdag gaat ontvangen. Misschien wel woensdag. Maar zekers niet Dinsdag.
    Ik zei ook "hopelijk". Maar meestal ontvang ik mijn orders van Amazon twee werkdagen nadat ze de order hebben verstuurd.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    "Zeker gezien de goedkope prijs die je betaalt voor 22 films":

    hier kun je natuurlijk over twisten....

    Veel mensen hebben de bestaande Bond Blu-rays los of in die kleine boxsetjes gekocht en nu (met veel verlies) weer verkocht om die nieuwe box aan te schaffen.
    Als je dat verlies optelt bij de prijs van de box......

    Ik hoef die box niet en heb al een aantal Bond's op Blu-ray, gewoon losse uitgaven.
    Gisteren nog 3 stuks gekocht hier op het forum voor 4 euro per stuk incl. verzenden.....
    De overige films komen binnenkort ook los uit, dus je hoeft de box niet te kopen.
    Ik heb ongeveer 110 euro betaald voor 22 films. Da's 5 euro per film. Dus ja, dat is goedkoop.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  3. #303

    Standaard

    Zit nu wel het weekend tussen. Ik denk ook woensdag, maar kan ook dinsdag worden. Volgens de site ligt ie nu nog in de Britse postverdeelcentrum. Daar zullen ze hem neem ik aan morgen uit gaan verzenden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    De overige films komen binnenkort ook los uit, dus je hoeft de box niet te kopen.
    Ik heb ongeveer 110 euro betaald voor 22 films. Da's 5 euro per film. Dus ja, dat is goedkoop.
    Maar had je de vorige uitgaven ook al en heb je die verkocht?

  5. #305
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    12 december 2012 komen alle films los op de markt in Nederland.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    12 december 2012 komen alle films los op de markt in Nederland.
    Mooi want ik hoef ze echt niet allemaal te hebben.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Maar had je de vorige uitgaven ook al en heb je die verkocht?
    Dat doet er toch helemaal niet toe? Je gaat toch niet de kosten en het verlies van het doorverkopen van oudere uitgaven meerekenen? Ik heb al 10 of 12 titels op DVD. Die heb ik toen voor rond de 20 euro p.s. gekocht. Voor die 10 films heb ik dus al 2x zoveel betaald als voor alle films in deze box bij elkaar. Dit is een goed geprijsde release of je nu besluit te double dippen of niet.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 23-09-2012 om 19:33
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Maar had je de vorige uitgaven ook al en heb je die verkocht?
    Of je wacht gewoon nog een tijdje en dan is die box te koop voor een euro of 70.. Los zul je ze waarschijnlijk 2e hands alleen goedkoper kunnen krijgen dan de box.. Ik zo ongeveer 8 euro per stuk betaald tot nu toe (nieuw) voor degene die al uit waren (maar nog steeds niet allemaal), maar voor de nieuwe losse versies ga ik alleen als ze 5 euro of minder per stuk zijn.. Deze 'box' hoef ik eigenlijk niet omdat die niet gewoon past in het rek tussen de andere blurays, en ik al de helft zowat heb.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Dat doet er toch helemaal niet toe? Je gaat toch niet de kosten en het verlies van het doorverkopen van oudere uitgaven meerekenen? Ik heb al 10 f 12 titels op DVD. Die heb ik toen voor rond de 20 euro p.s. gekocht. Voor die 10 films heb ik dus al 2x zoveel betaald als voor alle films in deze box bij elkaar. Dit is een goed geprijsde release of je nu besluit te double dippen of niet.
    Het maakt wel uit als het gaat om het verkopen van de vorige Blu-rays om nu deze box te kopen waarin dezelfde discs zitten....

  10. #310

    Standaard

    Oorspronkelijk gepost door Pieter V
    12 december 2012 komen alle films los op de markt in Nederland.
    Kijk, dat is goed nieuws. Ik wil namelijk alleen A View To A Kill hebben. Voor mij de beste Bond ooit

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Kijk, dat is goed nieuws. Ik wil namelijk alleen A View To A Kill hebben. Voor mij de beste Bond ooit
    Grappig want dat is voor velen de minste Bond film en dat je uitgerekend die wilt hebben.....hihihi

    Ik vind hem wel goed hoor en heb hem ook in 1985 in de bios gezien maar ik vind het zeker niet de beste.

  12. #312
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Kijk, dat is goed nieuws. Ik wil namelijk alleen A View To A Kill hebben. Voor mij de beste Bond ooit
    2 oktober liggen ze al in Amerika los. Geen idee of ze Regio vrij en of NL subs hebben.

    Hier nog een verschil met Tomorrow Never Dies (Ultimate vs Blu-ray)

    http://screenshotcomparison.com/comp....php?id=146280

    Jammer genoeg geen dag én nacht verchil.

  13. #313

    Standaard

    Weet iemand eigenlijk of in de NL box de oude films nu wel de originele mono-tracks hebben?

    Ik ben bang van niet omdat de discs waarschijnlijk dezelfde zijn als de eerdere Blu-ray uitgaven.....

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Grappig want dat is voor velen de minste Bond film en dat je uitgerekend die wilt hebben.....hihihi

    Ik vind hem wel goed hoor en heb hem ook in 1985 in de bios gezien maar ik vind het zeker niet de beste.
    Ik zag hem ook in de bios. Beetje nostalgie denk ik

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik zag hem ook in de bios. Beetje nostalgie denk ik
    Zeker!
    Met 18 jaar in de bioscoop naar James Bond kijken!

    The Man with the golden gun was mijn eerste Bond in de bios, wat was ik jong....

    Daarna Moonraker (Spy om 1 of andere reden niet, mijn broer wel), For your eyes only, A view to a kill, The living daylights en License to kill.

    De Bonds daarna heb ik geen van allen in de bios gezien....

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Het maakt wel uit als het gaat om het verkopen van de vorige Blu-rays om nu deze box te kopen waarin dezelfde discs zitten....
    Onzin. Dit is precies hetzelfde als double dippen. Films verschijnen nu eenmaal meerdere malen op verschillende mediadragers in verschillende edities. Ik heb sommige films op VHS en DVD gehad en kocht ze daarna op Blu Ray. Die keuze heb ik bewust gemaakt en heb niet zitten te treuren over het feit dat mijn eerdere uitgave nu nutteloos/inferieur is geworden. Dat is met de Bond box hetzelfde. Of je kiest ervoor om te double dippen en je losse exemplaren te verkopen, of je vult die losse exemplaren aan met de versies die uit komen in december.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    2 oktober liggen ze al in Amerika los. Geen idee of ze Regio vrij en of NL subs hebben.
    Eerst Best Buy, target en wal-Mart exclusive, waarbij ieder winkel andere titlels :

    Best Buy:
    On Her Majesty's Secret Service
    The Spy who Loved Me
    You Only LIve Twice

    Target:
    The Living Daylights
    Tomorrow Never Dies
    A View to a Kill

    Wal-Mart:
    Diamonds are Forever
    Goldeneye
    Octopussy


    Natuurlijk worden ze op den duur gewoon algemeen verkrijgbaar.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #318

    Standaard

    Wellicht kijk ik niet goed in deze thread, maar is inmiddels al ergens bevestigd of de volgende titels uit de UK-box nederlandse ondertiteling hebben (Amazon.co.uk zegt nog steeds van niet):

    - The Man with the Golden Gun
    - Licence to Kill
    - Quantum of Solace

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Wellicht kijk ik niet goed in deze thread, maar is inmiddels al ergens bevestigd of de volgende titels uit de UK-box nederlandse ondertiteling hebben (Amazon.co.uk zegt nog steeds van niet):

    - The Man with the Golden Gun
    - Licence to Kill
    - Quantum of Solace
    Alle films in de box zijn Nederlands ondertiteld, behalve QOS. Dat zag ik volgens mij staan ergens in het blu-ray.com forum.

  20. #320
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En vanaf morgen zal dit door een aantal hier kunnen bevestigd worden.
    Vermoed dat mijn UK box dan geleverd wordt door Amazon.

    Mijn pakketje zit sinds 14:24 in Antwerpen X, dus er zit schot in de zaak
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #321

    Standaard

    Wehkamp heeft vandaag mijn box op de post gedaan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #322

    Standaard

    Mijn bestelling de 23e gedaan bij wehkamp. Levertijd staat op de 25e, morgen dus

  23. #323

    Standaard

    k, kunnen we even GEEN meldingen meer maken van 'verkoper heeft em op de post gedaan, ik verwacht em dan en dan', degene die de UK versie hebben besteld even laten weten mbt de discs omdat daar meer mensen om de informatie verlegen zitten, maar ook meldingen als 'hij is binnen.' (en verder niets) zijn ook erg zinloos..

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    k, kunnen we even GEEN meldingen meer maken van 'verkoper heeft em op de post gedaan, ik verwacht em dan en dan', degene die de UK versie hebben besteld even laten weten mbt de discs omdat daar meer mensen om de informatie verlegen zitten, maar ook meldingen als 'hij is binnen.' (en verder niets) zijn ook erg zinloos..
    Nou, Nou,... Slecht weekend achter de rug ?
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  25. #325

    Standaard

    Ik verwacht hem ook morgen sorry Superdre
    BD (1243) What i Watch

Pagina 13 van 21 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •