Pagina 20 van 21 EersteEerste ... 10161718192021 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 507 worden weergegeven.

Discussie: James Bond

  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmgek Bekijk bericht
    Toch ooit wel gehoord van online bestellen? Of alleen bekijken....(mits het te vinden is).
    Speciaal bedacht voor degenen die de deur niet uit kunnen of willen, of te ver moeten.
    Nee, dat gaat in het geval van FRS niet werken. Winkel en webshop zijn twee zelfstandige, niet aan elkaar gelinkte ondernemingen. Dat zie je ook in de prijsstelling. Prijzen op internet verschillen flink met die in de winkel, waarbij de winkel een stuk goedkoper is, zo is mijn ervaring de laatste tijd.

    Maar we dwalen af. Sorry.

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar waar de provincies Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Holland samenkomen, regio Aalsmeer - Amstelveen - Mijdrecht.
    Amstelveen heeft o.a. FRS en een van Leest in dat mooie winkel centrum

  3. #478

    Standaard

    Ik heb me door een vriend van me, tevens FRS medewerker, laten vertellen dat de webshop door ECI wordt gedaan. Vandaar dat ze zelfstandig moeten opereren.
    The future is Blu

  4. #479

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Amstelveen heeft o.a. FRS en een van Leest in dat mooie winkel centrum
    Beide zijn inmiddels verdwenen. Van Leest is al jaren geleden vervangen door zo'n stomme gameshop en FRS is sinds drie maanden dicht. Alleen in de Bijenkorf zit een kleine Fame-vestiging.

    Maar nu weer on topic, denk ik, anders gaan onze moderatoren vervelend doen.

  5. #480

    Standaard

    James Bond kost op het moment 10 euro per stuk, mocht je de 150 euro versie niet willen kopen. Bij Bol.com is ie nu voor 2 voor 20 euro.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  6. #481

    Question James Bond met Roger Moore terug naar 1.85

    Vreemd nadat de laaste Bond film van Sean Connery nog op 2.35.1 eindigt, begint de reeks van Roger Moore weer met 1.85.1 formaat.

    Iemand een idee waarom er zo is geschoven met het beeldformaat? Budget?
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Vreemd nadat de laaste Bond film van Sean Connery nog op 2.35.1 eindigt, begint de reeks van Roger Moore weer met 1.85.1 formaat.

    Iemand een idee waarom er zo is geschoven met het beeldformaat? Budget?
    Heeft te maken met budget, een weer nieuwe JB, en tijdsperiode met steeds meer films op Tv. Filmen in anamorphic is duurder, er is meer beeld te vullen met sets en acteurs en heeft o.a. ook meer licht (belichting) nodig.

    1.85:1 was makkelijker te filmen en simplere aan te passen naar het Tv-formaat dan 2.35:1. Pas later kwamen de filmmakers in opstand en weigerde deze artistieke beperkingen....

  8. #483

    Standaard

    Okay..
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #484

    Standaard

    Is er hier iemand die kan bevestigen of de UK box inderdaad Nl. subs heeft voor alle films behalve QoS?

  10. #485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Hendrix Bekijk bericht
    Is er hier iemand die kan bevestigen of de UK box inderdaad Nl. subs heeft voor alle films behalve QoS?
    Volgensmij als je terug kijkt in de thread kun je het antwoord vinden.......

  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Hendrix Bekijk bericht
    Is er hier iemand die kan bevestigen of de UK box inderdaad Nl. subs heeft voor alle films behalve QoS?
    Ja, dat klopt. Ik heb de UK box in huis en allen hebben NL subs behalve QoS.

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan Hendrix Bekijk bericht
    Is er hier iemand die kan bevestigen of de UK box inderdaad Nl. subs heeft voor alle films behalve QoS?
    Ja, alle films hebben NL subs behalve QoS

  13. #488

    Standaard

    Ik heb je bericht even verplaatst naar het algemene James Bond topic, mocht dit waar zijn kan er alsnog een apart topic voor geopend worden

  14. #489

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Ik heb je bericht even verplaatst naar het algemene James Bond topic, mocht dit waar zijn kan er alsnog een apart topic voor geopend worden
    Cheers! Edit: Blu-ray.com heeft een aparte link voor de uitgave, dus het schijnt een bevestigde release te zijn. Of dit een officiële is, dat is soms de vraag bij vage releases van obscure distributeurs aldaar...

  15. #490

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Jaja, het houdt niet op: op het forum van bluray.com is Dr. No in 3D gespot ergens in Azie:

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=214959
    Dit is niet zo bijzonder in Duitsland zijn bv ook veel 3D versies te koop (o.a. Dune en The Running Man), die net als moderne/recente fims gewoon achteraf van 2D naar 3D zijn omgezet. Je moet de hype toch ergens mee levend proberen te houden

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    The Running Man; die heb ik nog gehad, maar die was anaglyph (en de gecutte versie). Bestaat daar ook een Real3D versie van? Zonde dat er niet meer moeite wordt gestoken in goede 3D (conversies), want bij animatie ziet het er toch altijd leuk uit. Bij Live Action kan het ook, alleen zijn de films zelf vaak zo beroerd...
    Geen idee, ik doe niet mee aan de 3D hype, maar ik heb die en andere titels in Duitsland in de bakken zie staan.
    Op deze afbeelding staat wel het real 3D logo, dus ... ???
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  17. #492

    Standaard Skyfall nu inbegrepen in James Bond bluray collectie in Frankrijk

    Op de Franse Amazon is Skyfall nu inbegrepen in de James Bond box.

    http://www.amazon.fr/James-Bond-007-...3268271&sr=8-3

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jimmy Simons Bekijk bericht
    Op de Franse Amazon is Skyfall nu inbegrepen in de James Bond box.

    http://www.amazon.fr/James-Bond-007-...3268271&sr=8-3
    Oplichters! Als bezitter van deze box (UK-versie) eis ik nu een gratis exemplaar van Skyfall! Te ruilen tegen de place holder.

  19. #494

    Standaard

    Klopt het dat er al een tijdje een nieuwe verpakking is?

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Klopt het dat er al een tijdje een nieuwe verpakking is?
    Weet niet wat jij bedoeld met 'nieuwe verpakking', maar sinds de release van de volledige box is de verpakking nieuw... Helaas... heb zelf al bijna alle die voorheen los al waren uitgebracht op bluray, maar helaas zijn er nu dus nieuwe verpakkingen die niet zo mooi meer zijn als de oude. Erg jammer dat ze niet voor een dubbelhoes zijn gegaan om degene die al dus de helft van de films heeft tegenmoet te komen (ofwel nieuwe aan de voorkant, oude aan de achterkant van de sheet), zo moeilijk is het toch niet, ik heb er nu eigenlijk gewoon spijt van dat ik ze los gekocht heb, zeker omdat ze al niet in volgorde waren uitgeleverd en ik graag alles achter elkaar kijk..

  21. #496

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Weet niet wat jij bedoeld met 'nieuwe verpakking', maar sinds de release van de volledige box is de verpakking nieuw... Helaas... heb zelf al bijna alle die voorheen los al waren uitgebracht op bluray, maar helaas zijn er nu dus nieuwe verpakkingen die niet zo mooi meer zijn als de oude. Erg jammer dat ze niet voor een dubbelhoes zijn gegaan om degene die al dus de helft van de films heeft tegenmoet te komen (ofwel nieuwe aan de voorkant, oude aan de achterkant van de sheet), zo moeilijk is het toch niet, ik heb er nu eigenlijk gewoon spijt van dat ik ze los gekocht heb, zeker omdat ze al niet in volgorde waren uitgeleverd en ik graag alles achter elkaar kijk..
    Ik bedoelde of het nog altijd in zon boekachtige verpakking was, of is het ondertussen al in soortgelijke verpakking als deze?:
    1002004010657581.jpg

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Ik bedoelde of het nog altijd in zon boekachtige verpakking was, of is het ondertussen al in soortgelijke verpakking als deze?:
    1002004010657581.jpg
    Uhm, verkeerde topic? dis james bond... Och, en de boekachtige verpakking is al heel lang niet meer, was alleen de eerste 'druk', daarna is het gewoon de plastic doosjes, de verpakking die jij aangeeft is in iedergeval nieuw voor mij, maar sowieso is de verpakking al niet meer zo interessant omdat je toch 1 doos met alles koopt.. overigens waren de boekachtige verpakking ook niet gelijk..

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Uhm, verkeerde topic? dis james bond... Och, en de boekachtige verpakking is al heel lang niet meer, was alleen de eerste 'druk', daarna is het gewoon de plastic doosjes, de verpakking die jij aangeeft is in iedergeval nieuw voor mij, maar sowieso is de verpakking al niet meer zo interessant omdat je toch 1 doos met alles koopt.. overigens waren de boekachtige verpakking ook niet gelijk..
    Foto was maar een voorbeeld Thanks voor de uitleg.

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    overigens waren de boekachtige verpakking ook niet gelijk..
    Wat bedoel je hiermee??

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Wat bedoel je hiermee??
    ok, ik heb het fout, de 1ste is nooit in boekvorm uitgegeven, toch? de eerste was wel in een kartonne uitgave ipv een plastic keepcase..

Pagina 20 van 21 EersteEerste ... 10161718192021 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •