De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Case 39 [DVD]

  1. #1

    Standaard Case 39 [DVD]

    Case 39

    Thriller met Renée Zellweger over een kind met een griezelig geheim.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    En toch ... als je niet zo vaak horror films kijkt is, kan dit nog best eng zijn
    Vooral als je in de eerste helft (nog) niet door hebt waar het naar toe gaat.

  3. #3

    Standaard

    Vond de film zo slecht nog niet. De kritieken deel ik niet. Voor de film zou ik een 3,5 geven. Ik vond juist de cast minder en het plot juist goed. Met de cast bedoel ik met name Renee Zelweger die zowat in de hele film met een strakgetrokken mond en face fluisterwoordjes moest inspreken. Juist dat haalt de film omlaag. Het kind daarentegen speelt een fantastische rol. Had al haar eerste Emmy toen ze 4 jaar oud was en speelt ook in deze film subliem. Overigens bij de extra's op blu ray zien we een alternatief einde die ik sowieso prefereer. De horzelscene vond ik juist mooi in beeld gebracht. Het geluid zeker op blu ray is indrukwekkend. Mijn buren hebben deze film zeker gehoord. Case 39 had beter kunnen zijn met een andere sociaal werker (Renee Zelweger), maar het plot is zeker niet onaardig. Ik denk ook dat het niet interessant is waarom iemand is zoals dit meisje. In dit genre hoeven we dat niet per se te weten.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •