Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 118 worden weergegeven.

Discussie: Toy Story 3

  1. #1

    Standaard Toy Story 3

    In title news today, retail sources are telling us that Disney and Pixar will soon announce the DVD and Blu-ray release of Toy Story 3. Word is there will be 5 versions
    - a single disc DVD
    - a 2-disc DVD Special Edition
    - a 2-disc Blu-ray
    - a 4-disc Blu-ray (which includes DVD and Digital Copy)
    - a 4-disc Blu-ray packed in a Gift Set.
    No word yet as to whether any of these will include Blu-ray 3D. Watch for official details in the next couple of weeks.
    En
    In other news today, we hear tell that Disney and Pixar's Toy Story 3 is about to get officially announced for release on DVD and Blu-ray Disc on 11/2. The announcement could come as early as today. So, we've decided to post the rest of the cover artwork we've gotten from retail sources: Here's a look at the DVD version (SRP $29.99), the 2-disc Blu-ray version (SRP $39.99) and the 2-disc Blu-ray+DVD+Digital Copy version (SRP $45.99 - We posted the cover yesterday as well, but here it is again for completeness sake.). All 3 are now available for pre-order on Amazon.com...




    thedigitalbits
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Proberen de gift set te krijgen! Waarom de dvd versie als je toch al de blue-ray koopt. Zonde.

  3. #3

    Standaard

    Die gele rand vind ik walgelijk.
    Wordt dus de gewone 2 disc Blu Ray voor mij

  4. #4

    Standaard

    Hebben!! 2 Disc voor mij. Gele rand niet aan mij besteed + digital copy is nutteloos.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Hebben!! 2 Disc voor mij. Gele rand niet aan mij besteed + digital copy is nutteloos.
    Jup,my thoughts exactly!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Proberen de gift set te krijgen! Waarom de dvd versie als je toch al de blue-ray koopt. Zonde.
    Ik gok zo dat de gift set gewoon dezelfde schijfjes bevat als de standaard 4-disc set.
    Wordt voor mij ook de 2-disc BR.
    Ik word echt moe van die zogenaamde multi-disc uitgaves waar weer zo'n supernutteloze digital copy bij zit.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #7

    Standaard

    2-disk BR is voor mij méér dan genoeg.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Voor de mensen die graag de zijkant willen zien:


    Nu maar hopen dat de versie met de blauwe rand ook op de zijkant blauw is, past 'ie beter bij Toy Story 1 + 2.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Nu maar hopen dat de versie met de blauwe rand ook op de zijkant blauw is, past 'ie beter bij Toy Story 1 + 2.
    Pciezz wat ik dacht!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zal hier ook wel de gewone 2-disc BD versie worden, heb het niet zo voor al die
    specialekes
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #11

    Standaard

    Op play staat ook de trilogy set.

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Is wel de DVD verpakking
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #13

    Standaard

    dan zal er vast zo`n verpakking ook uitkomen op blu-ray
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Die gele rand vind ik walgelijk.
    Wordt dus de gewone 2 disc Blu Ray voor mij
    Ik word af en toe wel eens moe van dat eeuwige gezeur over Blu-ray verpakkingen, kleuren van hoesjes e.d. Kom op, mensen, het gaat toch om de inhoud! Je zit toch niet de hele dag naar zo'n doosje te kijken! En je kunt altijd nog dat stomme kartonnen, volstrekt overbodige hoesje in de prullenbak deponeren. Wat had je nu gedaan als de gewone 2-disk Blu-ray een kartonnen hoesje met gele rand had gekregen i.p.v. blauw? Had je hem dan niet gekocht? Ik kan me het nauwelijks voorstellen.

  15. #15

    Standaard

    Ooit al eens van het gezegde "het oog wilt ook wat?" gehoord?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik word af en toe wel eens moe van dat eeuwige gezeur ...
    En ik word moe van mensen die niet begrijpen dat een dure filmverzameling ook iets moois hoort te zijn waar je met plezier naar kijkt. Niet iedereen stopt ze weg in dichte kasten.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik word af en toe wel eens moe van dat eeuwige gezeur over Blu-ray verpakkingen, kleuren van hoesjes e.d. Kom op, mensen, het gaat toch om de inhoud! Je zit toch niet de hele dag naar zo'n doosje te kijken! En je kunt altijd nog dat stomme kartonnen, volstrekt overbodige hoesje in de prullenbak deponeren. Wat had je nu gedaan als de gewone 2-disk Blu-ray een kartonnen hoesje met gele rand had gekregen i.p.v. blauw? Had je hem dan niet gekocht? Ik kan me het nauwelijks voorstellen.
    Zoals hierboven reeds goed is aangetoond, je commentaar is onterecht
    Ik ben er zeker van dat velen van de filmliefhebbers die een mooie collectie willen uitbouwen gaan voor de mooiste hoes, zeker als ze zoals nu de keuze krijgen

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zou jullie kunnen "doodslaan met een gigantisch cliché" over smaken en meningen
    maar ga het lekker niet doen

    Persoonlijk, tuurlijk let 'k wel op de case maar lang niet altijd, evenzo belangrijk
    zijn prijs en eventuele extra's. De inhoud is veruit nog altijd het belangrijkste, en
    soms mag dat spul wat mij betreft gewoon in krantenpapier zitten
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #19

    Standaard

    Van blu-ray.com:

    Target will have an exclusive Ultimate Collector's Edition with a Buzz Lightyear action figure. A Toy Story Ultimate Toy Box trilogy box set (in stagecoach-shaped packaging) will also come out on the same date. And a mystery four-disc edition just added to the mix, with a release date of December 19, which some enthusiasts think may be a 3D Blu-ray edition.
    Die stagecoach set klinkt wel geinig

    Target exclusive:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #20

  21. #21
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2007
    Woonplaats
    Nieuw en Sint Joosland ( Zeeland)

    Standaard

    Ik ga den ik gewoon de dvd kopen. Ik koop alleen de box ( blu ray, dvd en digitale kopie ) als die niet zo duur is. Weten jullie hoe duur die box in Nl zou zijn ? Alvast bedankt.
    Spider-Man 3 is cooler dan cool

  22. #22

    Standaard

    Eerst maar eens afwachten wat wij nu daadwerkelijk gaan krijgen in NL/B.

  23. #23
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2007
    Woonplaats
    Nieuw en Sint Joosland ( Zeeland)

    Standaard

    Wat ik trouwens ook niet snap is. Dat er bij bol.com staat dat Toy Story 3 op 27 oktober uit komt.
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/toy-stor...058/index.html

    En op Play.com staat, dat de film pas op 22 november uitkomt.
    Ik ben benieuwd welke datum het wordt.
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...t.html?cur=258
    Spider-Man 3 is cooler dan cool

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spider-man Bekijk bericht
    Wat ik trouwens ook niet snap is. Dat er bij bol.com staat dat Toy Story 3 op 27 oktober uit komt.
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/toy-stor...058/index.html

    En op Play.com staat, dat de film pas op 22 november uitkomt.
    Ik ben benieuwd welke datum het wordt.
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/1...t.html?cur=258
    Kan toch ook gewoon dat de release in UK anders is dan in NL... Komt toch wel eens vaker voor!

  25. #25

    Standaard

    Laatste tijd wordt er wel vaker een Disney of Pixar eerder in NL uitgebracht.
    Ik kan 27 oktober overigens bevestigen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •