Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 118 worden weergegeven.

Discussie: Toy Story 3

  1. #26

    Standaard

    UP is bij ons in December 2009 uitgebracht terwijl Engeland deze film pas in Februari 2010 kreeg.

    Landen met elkaar vergelijken heeft geen zin, Disney bepaald voor iedere regio zijn release strategie en daarom kan een film als Bug's Life pas anderhalf jaar later in Europa verschijnen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Nou die box trilogie wil ik wel hebben.
    Allicht zitten daar de 3 gewone filmversies in en de 3d versie van de 3 films + 4 bonus discs?

  4. #29

    Standaard

    De box bevat gewoon de 3 films op blu ray ( de derde film heeft twee blu rays ) , en de drie films op dvd , en nog eens alledrie in digital copy . Dat is die 10-delige box set .

  5. #30

    Standaard

    Onzinnig uitgebreid, lelijke verpakking en veel te groot. Ik hou het lekker bij mijn mooie slipcases. Hopen dat deel 3 op dezelfde wijze als 1 en 2 eerder dit jaar wordt uitgebracht.

  6. #31

    Standaard

    Op die verpakking ben ik ook niet tuk ... roept bij mij eigenlijk weinig connectie met Toy Story op.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Op die verpakking ben ik ook niet tuk ... roept bij mij eigenlijk weinig connectie met Toy Story op.
    De films nooit gezien, dan? Die kist komt duidelijk meerdere malen terug in alledrie de delen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #33

    Standaard

    Hier de details van de US-release van de dvd en blu-ray:

    On DVD:
    Day & Night – The innovative and entertaining short from the imagination of Pixar artist and Director Teddy Newton.
    Toys! – A closer look at all of Toy Story 3’s beloved toys from updating the classic characters to the creation of the Sunnyside Daycare and Bonnie’s Room toys.
    Buzz Lightyear Mission Logs: The Science of Adventure – Produced in conjunction with NASA, this hybrid animation documentary of Buzz’s visit to the International Space Station focuses on research in zero gravity and Buzz’s triumphant return to Earth.
    Paths to Pixar: Editorial – Pixar editors, past and future share anecdotes about their careers.
    The Gang’s All Here – A touching look at the returning voice talent for Toy Story 3 and an introduction to the voices of the new characters.
    A Toy’s Eye View: Creating A Whole New Land – A sneak peek at the new Toy Story-themed playland at Hong Kong Disneyland.
    Studio Stories – A series of amusing animated anecdotes about life at Pixar.
    —- “Where’s Gordon?” – An animator finds a hidden room at Pixar.
    —- “Cereal Bar” – The majestic and expansive Pixar cereal bar is explored.
    —- “Clean Start” – The Toy Story 3 animators shave their heads to mark the start of the film.



    On Blu-ray: All of the above plus…
    Toy Story Trivia Dash – This cool game challenges you to sprint to the finish with Woody, Buzz, Jessie and Rex as you quickly answer questions about all three Toy Story movies.
    Cine-Explore – Commentary by Director Lee Unkrich and Producer Darla K. Anderson.
    Beyond the Toybox: An Alternative Commentary Track Featuring Leads from Story, Tech, Art and Animation – Commentary by Story Supervisor Jason Katz, Supervising Technical Director Guido Quaroni, Production Designer Bob Pauley and Supervising Animators Bobby Podesta and Michael Venturini.
    Beginnings: Setting A Story In Motion – Screenwriter Michael Arndt analyzes successful opening scenes from Toy Story, Finding Nemo and The Incredibles.
    Bonnie’s Playtime: A Story Roundtable – A roundtable discussion with Director Lee Unkrich and the story artists who brought the “Bonnie’s Playtime” scene to life.
    Roundin’ Up A Western Opening – The development of the movie’s exciting opening scene.
    Life Of A Shot – Toy Story 3 artists and technicians describe their contributions to a few of the shots in the film’s “Western Opening.”
    Goodbye Andy – An exploration of character design, acting and animation in the scene “Andy’s Goodbye.”
    Accidental Toymakers – By creating the Toy Story characters, the Pixar filmmakers found themselves in the unlikely role of toy designers. Meet the toy company that took a chance on manufacturing the now iconic toys and learn of their incredible success that began with a modest number of Woody and Buzz Lightyear toys 15 years ago.
    Making of Day & Night – The story behind the unique 2D/3D blended short.

  9. #34

    Standaard

    Zou de trilogiebox er ongeveer zo uit komen te zien?


  10. #35

    Standaard

    2-disc voor mij.

    Ik heb de 4-disc gekocht van Up en bleek dus totaal nergens op te slaan voor mij.
    Een dvd en een digital copy. Echt een blunder van een aankoop.
    Mocht iemand wel interesse hebben wil ik hem wel ruilen voor een BD 2-disc
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    De films nooit gezien, dan? Die kist komt duidelijk meerdere malen terug in alledrie de delen.
    Ik ken de eerste twee delen als m'n eigen binnenzak, maar die kist is naar mijn gevoel niet bepaald een memorabel voorwerp. Vandaar.

  12. #37

    Standaard

    Op Play staat deze als gewone uitgave:



    De andere uitgaves, zoals in de eerste post, zijn er ook maar als Play Exclusives.

  13. #38

    Standaard

    De R2NL DVD packshot:

    Blu-ray heb ik nog niet kunnen vinden. Zie overigens wel in een aantal webshops twee verschillende trilogie-packs staan; eentje met 3 discs en eentje met 6. Een alleen DVD en een BR+DVD combo?
    en

  14. #39

    Standaard Oktober of november

    Heb net eens op verschillende sites gekeken, en ik begin meer en meer te vrezen voor een release op 24 november in plaats van 27 oktober. Sommigen hebben hem op het ene, andere op het ander... Zullen zien!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaboekie Bekijk bericht
    Heb net eens op verschillende sites gekeken, en ik begin meer en meer te vrezen voor een release op 24 november in plaats van 27 oktober. Sommigen hebben hem op het ene, andere op het ander... Zullen zien!
    normaal heb ik hem morgen

  16. #41

    Standaard

    De dvd van Toy Story was gisteren al te koop bij de MM Cruquius, helaas nog niet op blu ray.

  17. #42

    Standaard

    Hij staat al in de folder van de MM en bij de Mm Groningen vertelden ze me dat de releasedatum 27 oktober is. En als Guus de DVD al heeft zien liggen, lijkt het me duidelijk dat hij over een weekje officieel uitkomt (maar nu dus soms al te vinden is)


  18. #43

    Standaard Hoera!

    Allez, als jullie allen gelijk hebben, gaat het deze woensdag een super-geweldige dag worden! Belle en het Beest vervroegd en dan toch nog Toy Story 3

  19. #44

    Standaard

    En een vriend van mij die filiaalhouder is bij een bekende landelijke keten vertelde me dat TS 3 maandag bij hem in de winkel ligt

  20. #45

    Standaard

    En is deze exact hetzelfde als de UK versie?
    Ik heb hem nl als pre-order staan bij Play en kan nog cancellen. Is de prijs on Nederland ook mooi?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  21. #46

    Standaard

    Mijn bestelling van Toy Story 3 op Blu-ray is gisteren verzonden door FRS! En vanaf volgende week beginnen bij de Albert Heijn ook de Disneyweken met als thema Toy Story 3!

    Op Marktplaats biedt iemand Toy Story 3 al aan. Het betreft een zwarte sleeve met blauwe ran. Valt ene beetje buiten de boot ivm de andere delen...

  22. #47

    Standaard

    Disney's gaan ALTIJD op maandag in de verkoop. Releasedate staat altijd voor een woensdag, maar van Disney mogen ze die maandag ook al in de schappen .. dus vanaf maandag volop verkrijgbaar

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Disney's gaan ALTIJD op maandag in de verkoop. Releasedate staat altijd voor een woensdag, maar van Disney mogen ze die maandag ook al in de schappen .. dus vanaf maandag volop verkrijgbaar
    Ik ben anders bij Albert Heijn een keertje op dinsdag weggestuurd; de blu-ray stond nog niet in de kassa en toen de manager erbij gehaald werd, werd mij verteld dat hij officieel pas vanaf woensdag verkocht mocht worden.
    Daarna maar naar een andere winkel gegaan, waar ze wel al verkocht werden

  24. #49

    Standaard

    Vandaag Toy Story 3 ontvangen van FRS!


  25. #50

    Standaard

    Ik wou net gaan vragen of hij nou 1 blu-ray + dvd had of 2 blu-ray's + dvd,
    maar de foto's zeggen genoeg, bedankt ervoor!

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •