Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 133 worden weergegeven.
  1. #76
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Is dit nou de tinbox of nie???

  2. #77
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Play 17,99 allebei de special editions in een box.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  3. #78

    Standaard

    ja maar dat zijn engelse ponden, reken dus maar minimaal op 25 euro
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  4. #79

    Standaard

    Bij de bartsmit/e-plaza lagtie ook voor 10 euro, maar dit is niet de tin-versie.. Is er eigenlijk verschil tussen behalve dan die tinne doos?

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Bij de bartsmit/e-plaza lagtie ook voor 10 euro, maar dit is niet de tin-versie.. Is er eigenlijk verschil tussen behalve dan die tinne doos?
    De tin-versie bestaat uit twee discs met op disc 1 de film en op disc 2 de extra's.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Weet iemand of ie nog ergens voor een leuke prijs is uit te halen?
    Heb hem me vandaag bij de Free Record in Heerlen voor "maar" €14.99 aangeschaft. Kon hem voor die prijs niet laten liggen natuurlijk! 8) Deze aktie was mooi getimed en kwam als geroepen voor mij. Oh, en dit was dus de U.E. in de tin box. Er lagen er nog genoeg!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  7. #82
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Weet iemand of ie nog ergens voor een leuke prijs is uit te halen?
    Heb hem me vandaag bij de Free Record in Heerlen voor "maar" €14.99 aangeschaft. Kon hem voor die prijs niet laten liggen natuurlijk! 8) Deze aktie was mooi getimed en kwam als geroepen voor mij. Oh, en dit was dus de U.E. in de tin box. Er lagen er nog genoeg!
    Geldt dit voor elke FRS????

  8. #83

    Standaard

    13,49 euro,hopen dat ze nog gesealde versies hebben dan...

    miss dat ik me de 3de nog aanschaf dan...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin Weber
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Weet iemand of ie nog ergens voor een leuke prijs is uit te halen?
    Heb hem me vandaag bij de Free Record in Heerlen voor "maar" €14.99 aangeschaft. Kon hem voor die prijs niet laten liggen natuurlijk! 8) Deze aktie was mooi getimed en kwam als geroepen voor mij. Oh, en dit was dus de U.E. in de tin box. Er lagen er nog genoeg!
    Geldt dit voor elke FRS????
    Geen flauw idee! Maar in Heerlen in ieder geval wel. Er zaten van die grote ronde stickers op met "aanbieding" erop. Heb eigenlijk wel het vermoeden dat het alleen lokaal is. Anders bel eens op bij jouw FRS en verwijs hierna, misschien dat je geluk hebt en je hem ook voor die prijs kan krijgen. 8)
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre
    Bij de bartsmit/e-plaza lagtie ook voor 10 euro, maar dit is niet de tin-versie.. Is er eigenlijk verschil tussen behalve dan die tinne doos?
    De tin-versie bestaat uit twee discs met op disc 1 de film en op disc 2 de extra's.
    De 1-disc versie bevat behalve de film ook nog zowel audio- (THX) als video-callibratie voor je HT apparatuur. Op zich al een nuttige aanschaf.

  11. #86

    Standaard

    MM Almere 16,99 the Black Tin Box

  12. #87

    Standaard

    Bij van leest was de Black Tin Box geloof ik 24.95.
    Zijn er verschillen tussen de normale tin box en de black tin box?
    En is die dubbel pack van 1+2 ook in NL verkrijgbaar?

  13. #88

    Standaard

    Single disc in numbered Black Tin Can voor 7,99 pond bij Play (http://www.play.com/play247.asp?page...2&title=125668), dat is € 11.39. (incl verzenden dus!!!......)

  14. #89

    Standaard

    Ultimate Edition (2 Discs THX/DTS) Ned. ondertiteld

    CD-wow.com GBP 7,99 (=ongeveer EURO 11,80)

    CD wow.nl EURO 15,95
    Bij CD Wow.nl is naast credit card ook mogelijkheid om te betalen via:
    Overboeking (Bank/Giro)
    Eenmalige Incasso
    Rabobank Direct Betalen

  15. #90

    Standaard

    de 2disc ultimate tinbox regio2,is uit de collectie bij:free record shop en van leest...

    afgelopen weekend voor forum member sauer aantal winkels langsgeweest(hehe,moest er zelf toch zijn)en nergens is de tinbox nog te krijgen.

    volgens van leest is ie vervangen voor de black tinbox zieke geesten...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cartarax
    Ultimate Edition (2 Discs THX/DTS) Ned. ondertiteld

    CD-wow.com GBP 7,99 (=ongeveer EURO 11,80)

    CD wow.nl EURO 15,95
    Bij CD Wow.nl is naast credit card ook mogelijkheid om te betalen via:
    Overboeking (Bank/Giro)
    Eenmalige Incasso
    Rabobank Direct Betalen
    met kortingslink van GBP 1,50 wordt íe al GBP 7,49. Als je nog ergens een kortingsbon hebt liggen scheelt het nog meer!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  17. #92

    Standaard

    Heeft iemand enig idee of de 2 disc versie, in tin casing nog ergens op regio 2 te verkrijgen is?

  18. #93

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Heeft iemand enig idee of de 2 disc versie, in tin casing nog ergens op regio 2 te verkrijgen is?
    Bart Smit Rdam Zuidplein - EUR ?? - za 24-4 - tin case enkele exemplaren
    Bart Smit Rdam Alexander - EUR 7,00 - vr 16-4 2-dvd, geen tin case (was toen laatste, dus nu waarschijnlijk uitverkocht)
    Bart Smit, E-Plaza, Toys R Us - EUR 7,00 - diverse data 1-dvd uiteraard ook zonder tin case

    Stond geen duidelijke prijs bij de examplaren van tin case. Kwestie van bellen dus.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luchtgordijn Bogey
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Heeft iemand enig idee of de 2 disc versie, in tin casing nog ergens op regio 2 te verkrijgen is?
    Bart Smit Rdam Zuidplein - EUR ?? - za 24-4 - tin case enkele exemplaren
    Bart Smit Rdam Alexander - EUR 7,00 - vr 16-4 2-dvd, geen tin case (was toen laatste, dus nu waarschijnlijk uitverkocht)
    Bart Smit, E-Plaza, Toys R Us - EUR 7,00 - diverse data 1-dvd uiteraard ook zonder tin case

    Stond geen duidelijke prijs bij de examplaren van tin case. Kwestie van bellen dus.
    Kheb hem gevonden op ebay, de laatste, gekocht voor 23 euro. Best netjes toch?

  21. #96

    Standaard

    Limited Edition Black Tin bij DVD valley utrecht voor 9,95. Het is niet een UE (het is een gewone single disc en ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen), duur is het iig niet dus heb ik hem gelijk meegenomen, heb nu de zilveren en een zwarte.

    Kan zijn dat je in de winkel (ik haalde hem uit de bakken bij genre thriller) een gehavende versie tegenkomt als het goed is hebben ze achter de kassa goeie versies liggen (geen idee hoeveel nog). Voor mij werd iig een goeie gepakt.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Limited Edition Black Tin
    Deze liggen bij de MM Den Haag voor €9,99
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #98

    Standaard

    Ik zag de UE zilveren tin bij de FRS bij het Muntplein, Amsterdam (in die "kelder"), voor 19,99. Black tin voor 14,99.

  24. #99

  25. #100

    Standaard

    Ik kom daar ook vaak nu,de zwartkleurige lag er voor 14,99.Grappig dat ze dan de zilveren voor 9,99 verkopen.Ik had hem trouwens voor 15,00 hier in Nunspeet,was er ook erg blij mee.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •