Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 242 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ik loop achter, ik weet het, maar gister met seizoen 1 begonnen. Een geweldige pilot met een '28 days later'-vibe.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #177

    Standaard

    Vond de laatste van seizoen 3 maar matig. Het is duidelijk dat ze dingen weer gaan lopen rekken, uiteraard opbouwend naar een confrontatie tussen beide kampen. Ook Rick die gek wordt en dode mensen aan de telefoon hoort, voegde in mijn ogen weinig toe.

  3. #178

    Standaard

    Dat wordt hoop ik wel verder uitgewerkt want in het boek vind ik deze lijn nl wel toegevoegde waarde hebben.

    Het ga nu ook echt om de psyche van de mens. Hoe gaan mensen reageren in onheilspellende situaties en enorme trauma's. Ik vind het erg goed gedaan op enkele puntjes na.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #179

    Standaard

    Als het verder uitgewerkt wordt, zou het interessante televisie op kunnen leveren, maar nu was hij wel heel snel weer "genezen" als het ware.

  5. #180

    Standaard

    Ach, zo is er altijd wel wat op elke serie aan te merken. Vond de scene's met Rick waar Marcel het over heeft ook niet zo geslaagd als ik eerlijk ben. Blijf het desondanks een pracht serie om naar te kijken.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #181

    Standaard

    Heb nu 7 afleveringen (van seizoen 3) gezien. Ik blijf het de beste serie van dit moment vinden.

    Heeft iemand enig idee wanneer seizoen 3 op DVD/BR verschijnt in Nederland ?
    Laatst aangepast door Jeroen D : 28-11-2012 om 08:11

  7. #182

    Standaard

    Dat gaat nog wel even duren denk ik. Volgende week de laatste aflevering voor de winterstop, dan pas in februari verder. Dan nog 8 afleveringen, ben je pas in april klaar. Zal dus na de zomer worden waarschijnlijk.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Dat gaat nog wel even duren denk ik. Volgende week de laatste aflevering voor de winterstop, dan pas in februari verder. Dan nog 8 afleveringen, ben je pas in april klaar. Zal dus na de zomer worden waarschijnlijk.
    Damn........ik wist niet dat ze een winterstop gingen houden

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Vond de laatste van seizoen 3 maar matig. Het is duidelijk dat ze dingen weer gaan lopen rekken, uiteraard opbouwend naar een confrontatie tussen beide kampen. Ook Rick die gek wordt en dode mensen aan de telefoon hoort, voegde in mijn ogen weinig toe.
    Dat maakt het juist minder saai. Beste serie seizoen tot nu toe.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik vind het wel een slimme zet om een extra verhaallijn te introduceren. Het werd soms wat saai om te focusen op één groep. Ik ben wel heel benieuwd wat mensen nu drijft om elkaar systematisch uit te moorden, terwijl er al nog maar een paar % van de bevolking wereldwijd resteert.
    Dat bedoel ik

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Damn........ik wist niet dat ze een winterstop gingen houden
    Deden ze vorig jaar ook, erg irritant inderdaad.

  12. #187

    Standaard

    Deel 8 van S3 was weer zeer goed.

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Deel 8 van S3 was weer zeer goed.
    Echt wel.......

  14. #189
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    2 afleveringen gezien van seizoen 3 en het blijft prima vertoeven
    I'll be back!!

  15. #190

    Standaard

    While AMC has renewed The Walking Dead for a fourth season, showrunner Glen Mazzara is leaving the show. http://t.co/dfJSdYwd

  16. #191

    Standaard

    Dat is misschien niet zo leuk...........seizoen 3 is tot nu toe ijzersterk.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dat is misschien niet zo leuk...........seizoen 3 is tot nu toe ijzersterk.
    IDD

  18. #193

    Standaard

    Schmoes! Ben weer helemaal bij sinds vorige week op Fox en kan eindelijk de spoilers lezen.

    Heb mij uiterst goed vermaakt met de eerste acht afleveringen. Vol met spannende momenten en interessante nieuwe personages die veelbelovend zijn voor het vervolg.

    Een aantal vrij heftige gebeurtenissen kwamen voorbij waarbij de dood van Lori en T-Dog, Glenn vs. zombie en Governor vs. Michonne hoogtepuntjes zijn. De CGI vond ik dan weer wisselvallig. Soms erg gaaf en leuk in beeld gebracht, terwijl het soms ook wat goedkoop en juist niet overtuigend uitzag. Michionne was ook erg wennen. Zuurpruim eerste klas die vooral pas bij de laatste twee afleveringen stoer was. De man in het hutje vond ik wel weer uiterst belachelijk en moest ik vooral om lachen.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  19. #194

  20. #195

    Standaard

    Promo met oude en nieuwe beelden: http://www.youtube.com/watch?v=6VillpEWw8I
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  21. #196

    Standaard

    Inmiddels gaat de derde serie weer verder. Hmm. Gemengde gevoelens. Leuk dat het weer verder gaat, maar met name de ontwikkeling van Rick staat mij wat tegen....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #197

    Standaard

    Aflevering 1 van seizoen 3.2 dinsdag gemist. Lijkt erop dat deze niet herhaald wordt. Evenmin te vinden op On demand.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Aflevering 1 van seizoen 3.2 dinsdag gemist. Lijkt erop dat deze niet herhaald wordt. Evenmin te vinden op On demand.
    Heb hem dinsdagnacht gewoon on demand gekeken.

  24. #199

    Standaard

    Matige herstart vond ik.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  25. #200

    Standaard

    Had er ook meer van verwacht en vooral gehoopt. De gekke wordende Rick verhaallijn zit ik niet echt op te wachten eigenlijk. Het vertrek van Daryl vond ik ook slecht uitgewerkt, ook al is Merle zijn broer, het is en blijft een rotvent. Zijn nieuwe familie had hij veel meer een band mee, in plaats van hoe hij behandeld werd door Merle. Sinds die weg was is Daryl enorm veranderd en zomaar teruggaan naar de vent die hem rot behandelde, vond ik niet overtuigend gezien het karakter van Daryl nu. Ook gezien zijn band met Carol.

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •