Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 242 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Heb hem dinsdagnacht gewoon on demand gekeken.
    Zie niets op Horizon. Alleen seizoen 1 en 2. Foxlife reageert ook niet op de tweet.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Zie niets op Horizon. Alleen seizoen 1 en 2. Foxlife reageert ook niet op de tweet.
    Wij hebben hier Ziggo.

  3. #203

    Standaard

    Misschien een matige start maar nog wel steeds beter dan s2

  4. #204

    Standaard

    Aflevering van zondag 17.2 was een topper! Erg spannende laatste 10 minuten... smaakt naar meer!
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  5. #205

    Standaard

    Toevallig net gezien. Helemaal met jeanreno eens, dit leek er veel meer op! Ik ben me 1x rot geschrokken!! Cool...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #206

    Standaard

    Het is stil rondom walking dead, dus zal er leven inbrengen

    Vond de episode van zondag 10/3 niet zo spannend, veel gepraat met the governor en rick, voor de rest niet echt iets gebeurd, de afleveringen daarvoor vond ik wel heel spannend, met name episode 10 (home) vond ik 1 van de beste afleveringen van alle 3 seizoenen!

    Nog 3 afleveringen en het is weer gedaan, vraag me af of ze de gevangenis behouden, ofdat ze in seizoen 4 weer een andere plaats gaan hebben

  7. #207

    Standaard

    Ik vind het nog steeds de beste serie van dit moment. Of ik dit seizoen nu beter vind dan het vorige dat weet ik niet helemaal meer. Seizoen 2 was ook ijzersterk.

  8. #208

    Standaard

    Laatste aflevering vond ik wat tegenvallen, eigenlijk gebeurde er nog niet veel. Beetje een anti-climax die langverwachte confrontatie...Over het geheel genomen vond ik seizoen 3 minder dan 2. Te veel afleveringen sleepte te lang voor of gebeurde er gewoon te weinig.

  9. #209

    Standaard

    Ik vond seizoen 3 juist het beste, vond de gevangenis een heel nice setting, alleen gaat het nu nog een seizoen in het gevang zijn denk ik, dan wordt het beetje saai misschien, maar vond het dus een heel goede aflevering, en het beste seizoen tot nu toe!

  10. #210

    Standaard

    Vond de laatste 2 afleveringen weer heel gaaf.

    Over het geheel genomen vond ik dit seizoen toch wel erg goed weer. Word zeker een aanschaf straks in augustus.

  11. #211

    Standaard

    Huh Marcel? Ben het niet met je eens. Er gebeurde naar mijn mening meer dan genoeg. Prima aflevering...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #212

    Standaard

    Ik ga komend weekend de laatste 3 afleveringen van seizoen 3 kijken.

    Hij is beter dan 2, maar toch worden weer veel verhaallijnen gerekt, en zijn bepaalde situaties ongeloofwaardig (met name confrontaties met walkers). Deze serie is spannend om te kijken, maar net zoals Breaking Bad (een andere AMC) net niet. Wat mij betreft mogen ze er na seizoen 4 een einde aan breien.

  13. #213

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Huh Marcel? Ben het niet met je eens. Er gebeurde naar mijn mening meer dan genoeg. Prima aflevering...
    Nou, je kan toch niet zeggen dat de langverwachte confrontatie van het scherm knalde! duurde heel kort en The Governor loopt nog steeds rond, wel met een flink uitgedund groepje, maar toch. Had meer een soort afronding verwacht, nu gaan ze gewoon verder waar het ophield. Ben wel blij dat Andrea dood is, die vond ik erg irritant al tijden

  14. #214

  15. #215

    Standaard

    Ze moeten in het nieuwe seizoen wel uit die gevangenis weg anders word het vervelend.

    Dat Andrea dood is vind ik trouwens ook niet erg .

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Deze serie is spannend om te kijken, maar net zoals Breaking Bad (een andere AMC) net niet.
    Breaking Bad is wat mij betreft het beste wat sinds The Sopranos op TV is geweest. Staat sowieso in mijn top 5 aller tijden.

  17. #217

    Standaard

    ik ga de fish tank kopen
    heeft iemand misschien de zombie hoofd te ruil / te koop?
    Ze vragen er 300 dollar voor, is mij te veel aangezien dat 5x zoveel is als dat die oorspronkelijk was!!

  18. #218
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Laatste aflevering vond ik wat tegenvallen, eigenlijk gebeurde er nog niet veel. Beetje een anti-climax die langverwachte confrontatie...Over het geheel genomen vond ik seizoen 3 minder dan 2. Te veel afleveringen sleepte te lang voor of gebeurde er gewoon te weinig.

    Kan er geheel in meegaan, maar toch houdt het de aandacht meer dan vast.
    Samen met Game of Thrones één van de betere series.

    Heb nu the Vikings en the Americans gedownload, omdat the Walking Dead voorlopig stil ligt (in afwachting van seizoen 4)
    I'll be back!!

  19. #219

  20. #220

    Standaard

    The Walking Dead seizoen 2 5/10

    Ik wil deze serie goed vinden, maar het lukt maar niet.

    Waarom niet? Op zich wordt er ruim voldoende aandacht aan de ontwikkeling van de karakters, met daarnaast een lekker stukje gore op zijn tijd, waarbij de zombies er geweldig uitzien.

    Maar het grote probleem is: ik geef helemaal niets om de personages. En dat is bij een serie die zich dan zo focust op de onderlinge relaties funest.
    Het kijken van de serie wordt dan een voortslepende gebeurtenis, waarbij je zit te wachten tot er maar weer een zombie opduikt, aangezien de rest je niet boeit. In het eerste seizoen werd dit nog wat verbloemd door de korte duur, maar nu ontkom je er niet aan. Zou er bijvoorbeeld iemand van de main cast doodgaan, dan zou dat normaal gesproken een grote schok opleveren. Maar nu is het gevoel: wat maakt het uit.

    Helaas, misschien probeer ik het derde seizoen nog, maar ik verwacht er niet veel meer van. Erg jammer.
    Laatst aangepast door rogue : 25-10-2013 om 19:37 Reden: typo

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Kan er geheel in meegaan, maar toch houdt het de aandacht meer dan vast.
    Samen met Game of Thrones één van de betere series.

    Heb nu the Vikings en the Americans gedownload, omdat the Walking Dead voorlopig stil ligt (in afwachting van seizoen 4)
    The Americans is mijn favoriete nieuwe serie. Super verhaal en geweldige acteurs. Veel kijkplezier!
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  22. #222

    Standaard

    Terminus. Those who arrive, survive.

    brrr

  23. #223

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Walking Dead seizoen 2 5/10

    Ik wil deze serie goed vinden, maar het lukt maar niet.

    Waarom niet? Op zich wordt er ruim voldoende aandacht aan de ontwikkeling van de karakters, met daarnaast een lekker stukje gore op zijn tijd, waarbij de zombies er geweldig uitzien.

    Maar het grote probleem is: ik geef helemaal niets om de personages. En dat is bij een serie die zich dan zo focust op de onderlinge relaties funest.
    Het kijken van de serie wordt dan een voortslepende gebeurtenis, waarbij je zit te wachten tot er maar weer een zombie opduikt, aangezien de rest je niet boeit. In het eerste seizoen werd dit nog wat verbloemd door de korte duur, maar nu ontkom je er niet aan. Zou er bijvoorbeeld iemand van de main cast doodgaan, dan zou dat normaal gesproken een grote schok opleveren. Maar nu is het gevoel: wat maakt het uit.

    Helaas, misschien probeer ik het derde seizoen nog, maar ik verwacht er niet veel meer van. Erg jammer.
    Je doet net of iedereen dat vindt en dat het dus de fout van de schrijvers is. Ik heb nergens last van gehad en herken me er totaal niet in. Smaken verschillen, denk ik dan maar
    Maarre: begin gerust aan seizoen 3. Kan zijn dat je de karakterontwikkeling niets blijft vinden (betwijfel het), maar ik kan je verzekeren: er gebeurt genoeg! Ben nu zelf via Netflix aanbeland bij de laatste 3 episodes van het seizoen en kies er (met moeite) voor om even een pauze in te lassen. Gewoonweg omdat ik dan kan doorkijken als ze seizoen 4 erop zetten.

  24. #224

    Standaard

    Prachtig begin van seizoen 5, vandaag.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #225

    Standaard

    Seizoen 6 is vandaag begonnen, op fox tv.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •