Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 176 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

    Standaard

    Is toch ook al herkenbaar in de trailer?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Is toch ook al herkenbaar in de trailer?
    Herkenbaar ja, maar je zag niks
    Tenzij jij een superscherm hebt die meer laat zien dan wordt uitgezonden

  4. #104

    Standaard

    Ja das waar, je ziet alleen Colin's reactie, en nee van deze kant had ik de drie tiet nog niet gezien

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #105

    Standaard

    Ik was al van plan om die film tijdens mijn vakantie te gaan bekijken maar had nog een beetje twijfels want tja, de vrouw met de drie borsten moest er wel in zitten leek mij, om het maar een beetje als het origineel te laten voelen. Dus ik ga hem zeker weten bekijken op mijn vakantie. Maar eerlijk is eerlijk, na de eerste trailer was ik al benieuwd.
    Ikran is not horse!

  6. #106
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #107

  8. #108

    Standaard

    Ik heb hier zo weinig vertrouwen in.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik heb hier zo weinig vertrouwen in.
    Collin Farrell ipv Arnie
    Len Wiseman ipv Paul Verhoeven
    Aarde ipv Mars (maar hoe ga je dan om met het verhaal van zuurstof)

    Len Wiseman mag, naar mijn mening, nog nieteens de schoenveters van Verhoeven dragen... Wat wel positief is: Bryan Cranston zit hier in. Zie niet gebeuren dat deze het origineel overtreft.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    (maar hoe ga je dan om met het verhaal van zuurstof)
    Vermoedelijk zoals in het originele verhaal, dat zich ook niet op Mars afspeelde.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Collin Farrell ipv Arnie
    Len Wiseman ipv Paul Verhoeven
    Aarde ipv Mars (maar hoe ga je dan om met het verhaal van zuurstof)

    Len Wiseman mag, naar mijn mening, nog nieteens de schoenveters van Verhoeven dragen... Wat wel positief is: Bryan Cranston zit hier in. Zie niet gebeuren dat deze het origineel overtreft.
    Paul verhoeven was een must geweest.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Collin Farrell ipv Arnie
    Len Wiseman ipv Paul Verhoeven
    Aarde ipv Mars (maar hoe ga je dan om met het verhaal van zuurstof)

    Len Wiseman mag, naar mijn mening, nog nieteens de schoenveters van Verhoeven dragen... Wat wel positief is: Bryan Cranston zit hier in. Zie niet gebeuren dat deze het origineel overtreft.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Paul verhoeven was een must geweest.
    De discussie is al eerder gevoerd, maar vooruit. Verhoeven heeft een goede film gemaakt die verder niet meer dan in grote lijnen is gebaseerd op het verhaal van Dick. Dat is bij verfilmingen van Dick wel vaker het geval; De (meestal korte) verhalen worden vaak als ruwe blauwdruk gebruikt. Het is weliswaar niet zo erg als bij Blade Runner, maar het is beslist niet de meest trouwe of de definitieve visie op het oorspronkelijke verhaal. Het excessieve geweld is een typisch Verhoeven-ingrediënt en de reis naar Mars komt in het hele verhaal eigenlijk niet voor. Bovendien zou Dick waarschijnlijk niet zo gecharmeerd zijn van Schwarzenegger in de hoofdrol, die met z'n fysiek en beperkte acteerkwaliteiten toch wel wat aan de ongeloofwaardige kant is om voor een alledaags fabrieksarbeider of geheim agent door te gaan. Als David Cronenberg de film had gemaakt (die plannen waren er ooit), dan was de wat geloofwaardigere (en veel betere acteur) William Hurt waarschijnlijk in de hoofdrol gecast. Het was dan zonder twijfel wat verhaal betreft ook een andere film geworden. Niet per sé beter of slechter, gewoon anders.

    De nieuwe verfilming leunt wat meer op het oorspronkelijke verhaal, bevat weliswaar wat knipogen naar de eerdere film, maar probeert duidelijk niet hetzelfde kunstje. Verhoeven als regisseur voor een remake van zijn eigen film zou volslagen belachelijk zijn. Dat zou dan waarschijnlijk wel zo ongeveer hetzelfde verhaal zijn in de eerdere film, maar dan met wat betere SFX. Van de andere kant is het extreem onwaarschijnlijk dat Verhoeven überhaupt maar geïnteresseerd zou zijn in een dergelijke herhalingsoefening.

    Met Farrell, Cranston, Bill Nighy en twee niet verkeerd uitziende dames en de op zich best aardig uitziende trailers ga ik de film gewoon een kans geven. Misschien is-ie beter, misschien niet. 't Is in ieder geval een andere film.
    Laatst aangepast door mark t : 01-08-2012 om 20:05
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #113

    Standaard

    Je hebt gelijk Paul Verhoeven voor een remake is een beetje raar ja.
    Wat ik ook heb is dat de film een eigen smoel mist,met 200mil kan je best
    iets eigen maken.
    Ik zie wel heel erg Bladerunner en m.report.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-08-2012 om 20:32

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Wat ik ook heb is dat de film een eigen smoel mist,met 200mil kan je best
    iets eigen maken.
    Ik zie wel heel erg Bladerunner en m.report.
    Laten we de film zelf eerst maar eens afwachten. Je kunt een hele film niet beoordelen aan de hand van een handvol beelden in een trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #115

    Standaard

    Het is een slechte trailer.
    Ik denk dat de film in het lijstje komt van Battleship,John carter.
    Films die peper duur zijn en het niet waar kunnen maken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-08-2012 om 22:10

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    De discussie is al eerder gevoerd, maar vooruit. Verhoeven heeft een goede film gemaakt die verder niet meer dan in grote lijnen is gebaseerd op het verhaal van Dick. Dat is bij verfilmingen van Dick wel vaker het geval; De (meestal korte) verhalen worden vaak als ruwe blauwdruk gebruikt. Het is weliswaar niet zo erg als bij Blade Runner, maar het is beslist niet de meest trouwe of de definitieve visie op het oorspronkelijke verhaal. Het excessieve geweld is een typisch Verhoeven-ingrediënt en de reis naar Mars komt in het hele verhaal eigenlijk niet voor. Bovendien zou Dick waarschijnlijk niet zo gecharmeerd zijn van Schwarzenegger in de hoofdrol, die met z'n fysiek en beperkte acteerkwaliteiten toch wel wat aan de ongeloofwaardige kant is om voor een alledaags fabrieksarbeider of geheim agent door te gaan. Als David Cronenberg de film had gemaakt (die plannen waren er ooit), dan was de wat geloofwaardigere (en veel betere acteur) William Hurt waarschijnlijk in de hoofdrol gecast. Het was dan zonder twijfel wat verhaal betreft ook een andere film geworden. Niet per sé beter of slechter, gewoon anders.

    De nieuwe verfilming leunt wat meer op het oorspronkelijke verhaal, bevat weliswaar wat knipogen naar de eerdere film, maar probeert duidelijk niet hetzelfde kunstje. Verhoeven als regisseur voor een remake van zijn eigen film zou volslagen belachelijk zijn. Dat zou dan waarschijnlijk wel zo ongeveer hetzelfde verhaal zijn in de eerdere film, maar dan met wat betere SFX. Van de andere kant is het extreem onwaarschijnlijk dat Verhoeven überhaupt maar geïnteresseerd zou zijn in een dergelijke herhalingsoefening.

    Met Farrell, Cranston, Bill Nighy en twee niet verkeerd uitziende dames en de op zich best aardig uitziende trailers ga ik de film gewoon een kans geven. Misschien is-ie beter, misschien niet. 't Is in ieder geval een andere film.
    Het origineel had idd veel geweld (excessief gaat me beetje te ver), maar dat weet je op het moment dat je Verhoeven aan boord haalt. Dat zal dus ook deels bij de studio voor ogen hebben gestaan. Vind alleen wel dat de uitwerking door Verhoeven niet alleen maar op geweld leunde, maar dat de film zeker ook een intelligente kant heeft. Bijkomend voordeel van hoe Verhoeven de film had opgezet, is dat Arnold daardoor minder in de problemen kwam.
    En Verhoeven die een remake zou regisseren: Not gonna happen. De man heeft ook nooit een vervolg geregisseerd, dus een remake zie ik niet gebeuren.

    Arnold mag dan geen acteerwonder zijn, Collin Farrell heeft me ook vaker niet dan wel weten te overtuigen. Erger vind ik dat een kleurloos figuur als Len Wiseman de regie heeft mogen doen.. Is toch een beetje categorie Brett Ratner/John Moore; Veel budget, weinig doordacht filmmaken. Van RoboCop komt ook een remake, maar dan door Jose Padilha. Dat klinkt toch als regisseur een stuk aansprekender. Bijv. Nicolas Winding Refn had ik ook erg interessant gevonden voor een film als Total Recall (met iets kleiner budget).

  17. #117

    Standaard

    In Terminator zij hij nooit veel,maar maakte toch indruk,en in Total recall zag ik hem ook graag.

  18. #118

    Standaard

    Eerste beoordelingen op rotten tomatoes bevestigen mijn beeld van de film.

    "It's like a cover song by a decent, but forgettable tribute band. Their rendition hits all the proper notes, but lacks soul."

  19. #119

    Standaard

    "This movie, unlike the original bit of psychotic genius by Verhoeven, takes itself insanely seriously, which sucks nearly every ounce of fun out of the thing.
    And personally, I was insulted by the 3-breasted woman, whose appearance is just pandering to the memory of a filmmaker who does interesting things."

    http://moviecitynews.com/2012/08/150854/

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Eerste beoordelingen op rotten tomatoes bevestigen mijn beeld van de film.

    "It's like a cover song by a decent, but forgettable tribute band. Their rendition hits all the proper notes, but lacks soul."
    Net even op Metacritic gekeken ,ziet er niet best uit.
    Ik zij het al eerder van die trailer werd ik niet warm.

  21. #121

    Standaard

    Weer een franchise verneukt.
    Hoe kunnen ze een regisseur die niets voorstelt 200mil geven.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Weer een franchise verneukt.
    Hoe kunnen ze een regisseur die niets voorstelt 200mil geven.
    Welke franchise? Er was voorheen één film .
    Daarbij kun je beter eerst de film zelf kijken, en pas oordelen. Je hebt nu al een keer of 5 vermeld dat je het niets gaat vinden, terwijl je alleen de trailer hebt gezien......

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Welke franchise? Er was voorheen één film .
    Daarbij kun je beter eerst de film zelf kijken, en pas oordelen. Je hebt nu al een keer of 5 vermeld dat je het niets gaat vinden, terwijl je alleen de trailer hebt gezien......
    Ik baal er van ja,het had zo mooi kunnen zijn.
    Nu ben ik er ook klaar mee.
    Ik hoop dat jij er van kan genieten.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik baal er van ja,het had zo mooi kunnen zijn.
    Nu ben ik er ook klaar mee.
    Ik hoop dat jij er van kan genieten.
    Het had zo mooi kunnen zijn ? Je hebt de film niet eens gezien

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Het had zo mooi kunnen zijn ? Je hebt de film niet eens gezien
    Heb de review meteen gelezen toen ze online stonden.
    Het is wat ik werwachte veel gejat van andern sci-fi klasiekers.
    Maar ik draaf inderdaat wat door.Dat krijg je als zulke grote budget films
    tegenvallen.

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •