De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Croods (Dreamworks)


    Poster - Animatieblog

    The Croods is de nieuwe animatiefilm van Dreamworks, die op 22 Maart 2013 in de zalen zou moeten verschijnen.

    Het verhaal speelt zich af in het prille begin; het zogenaamde Croodacious-tijdperk, wanneer Moeder Natuur nog volop evolueerde en experimenteerde met fauna en flora. In deze chaotische wereld leeft de familie Crood, geleid door de overbezorgde Grug. Net zoals alle vaders probeert hij zijn familie te beschermen en bij elkaar te houden terwijl de wereld rondom hen in een razend tempo verandert.

    Regisseurs van dienst zijn Chris Sanders (Lilo & Stich, How to train your Dragon) en Kirk De Micco (Space Chimps). Nicolas Cage en Ryan Reynolds behoren reeds tot de stemmencast.

    Voor wie het bekend in de oren klinkt, The Croods is het project dat oorspronkelijk door John Cleese geschreven werd en net als Flushed Away door Aardman in samenwerking met Dreamworks zou gemaakt worden. Helaas kwam deze samenwerking tot een einde en werd het script onder handen genomen om (vermoedelijk) meer in 't kraam van Dreamworks te passen.

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Shrek anyone

    Rechts karakter lijkt er in elk geval op, en kijk de ezel doet ook weer mee
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #3

    Standaard

    Ik ben dus niet de enige die dat dacht. Verder ben ik er niet bepaald wild van, het lijkt me 'Ice Age' met mensen, ook de character-design ligt me niet meteen. Maar wie weet, tegen de tijd dat 't zover is ...

  4. #4

    Standaard

    Een nieuwe afbeelding:



    En eentje die al eerder te zien was (maar nog niet hier):




    Allebei groter te zien via de link.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

  6. #6
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Ik geloofde niet echt in de nieuwe worp van Dreamworks, vooral omdat ze (muv. How to Train Your Dragon) geen voltreffers maken, maar deze trailer maakt me reuzebenieuwd!

  8. #8

    Standaard

    De trailer is leuk! Ik kijk niet vaak naar animatiefilms (Shrek niet gezien bv) maar deze wil ik wel zien.

  9. #9
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #10
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •