Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 315 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Oh chips....ik dacht dat ik het erbij had geschreven.....maar het gaat om de US uitgave!!!
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  2. #102

    Standaard

    Wat foto's (even op klikken voor een grotere versie):









    Laatst aangepast door Loggie : 14-10-2010 om 13:33
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  3. #103

    Standaard

    En dan nu de vraag der vragen.... Hoe is het beeld en geluid?
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  4. #104

    Standaard

    Lol...ik moet nog even wat anders doen maar over een minuut of 15 gaat hij in de BD speler.
    Ik heb geen versterker die HD audio kan weergeven (ik heb nog een oudere Denon AVR-2801 nml)
    maar de core DTS zal wel lukken denk ik.
    Straks een verslag van beeld met geluid
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  5. #105

    Standaard

    Mooi hoor.
    Het lijkt er op dat de US versie eerder verzonden wordt dan de CAN versie, want die van mij(CAN versie, 2 disc) is nog niet verzonden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #106

    Standaard

    Ik kan helaas alleen maar de US editie bestellen omdat ik geen regiovrije BD speler heb. Ik twijvel alleen nog tussen de 2 en 3 disc versie. Ik wil toch wel heel graag eens die veelbesproken Darkness docu zien.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Ik kan helaas alleen maar de US editie bestellen omdat ik geen regiovrije BD speler heb. Ik twijvel alleen nog tussen de 2 en 3 disc versie. Ik wil toch wel heel graag eens die veelbesproken Darkness docu zien.
    Die Canadese is hetzelfde joh, die is ook gewoon regiovrij.
    Die docu is toch ook op DVD te koop geloof ik.

    Edit: Die DVD gaat je nieuw meer kosten dan de 10 euro verschil tussen de 2 en 3 disc versie.
    Laatst aangepast door peptalk : 14-10-2010 om 14:12
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    En dan nu de vraag der vragen.... Hoe is het beeld en geluid?
    Net even door disc 1 de Redux versie heengezapped.
    Geluid is fantastisch met volle bassen en het beeld is fenominaal.
    In een enkele scene wat filmgrain maar dat hoort er gewoon in.
    In vergelijking met de 2 versies op dvd die ik heb kan ik melden dat dit een wereld van verschil is.
    Je zou absoluut niet zeggen dat de film al zo oud is.
    Kortom ik ben er echt heel blij mee....de mannen hebben een prima job gedaan om deze film naar het huidige BD tijdperk om te zetten
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die Canadese is hetzelfde joh, die is ook gewoon regiovrij.
    Die docu is toch ook op DVD te koop geloof ik.

    Edit: Die DVD gaat je nieuw meer kosten dan de 10 euro verschil tussen de 2 en 3 disc versie.
    Hetzelfde? Weet je het zeker? Bij de US staat ALL achter en bij de CAD versie alleen A

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Net even door disc 1 de Redux versie heengezapped.
    Geluid is fantastisch met volle bassen en het beeld is fenominaal.
    In een enkele scene wat filmgrain maar dat hoort er gewoon in.
    In vergelijking met de 2 versies op dvd die ik heb kan ik melden dat dit een wereld van verschil is.
    Je zou absoluut niet zeggen dat de film al zo oud is.
    Kortom ik ben er echt heel blij mee....de mannen hebben een prima job gedaan om deze film naar het huidige BD tijdperk om te zetten
    Chips, CC vergeten. Vanavond gelijk bestellen. Dit klinkt wel heel erg goed zeg. Ik wilde minder gaan kopen maar deze en de Alien box en straks nog Expendables en Toy Story 3......zucht.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  10. #110

    Standaard

    Lol......net als je denkt dat je het even rustig aan kunt doen verschijnen er weer van die uitgaves waar je als filmfan niet omheen kunt

    De Alien Box en TS3 komen er ook hier zeker in.
    Van Alien heb ik al 2 verschillende boxsets op DVD, dan ook nog eens op VHS (de Facehugger Boxset).
    Ook hoop ik dat The Abyss een beetje vlot gaat uitkomen.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  11. #111

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Whoohoo.....de postbode kwam net langs

    Met de 3-disc uitgave!
    Ik had hem een maand geleden gepre-ordered bij Axel.

    De achterkant van de cover geeft netjes aan dat het een regio ABC betreft en de audio is DTS HD Master Audio.

    Ik zal er straks wel een paar foto's van online zetten.
    Hoi Loggie. Gefeliciteerd met je mooie blu-ray uitgave van Apocalypse Now. Vraagje: hoeveel tijd zat er tussen het opstuurmailtje van Axel en de binnenkomst van de BR? Kun je dat globaal zeggen. Weekje? korter of langer? Die van mij is vandaag pas opgestuurd. Kan niet wachten eigenlijk. Apocalypse Now staat in mijn film top 5 op de 3e plaats. Onder The Wild Bunch van Peckinpah (op BR) en Leone's Once Upon A Time In The West (nog niet op BR). Het wordt mijn 6e uitgave van Apocalypse now! En ik heb nog 2 boeken over de film.

  12. #112

    Standaard

    @Larzz:

    Ik kreeg 6 Okt bericht dat hij verzonden zou gaan worden en vandaag binnen gekregen.....dus zeg maar ruim een week.
    Veel pre-orders worden voor de officiele release datum verzonden. Zodra hun hem binnen hebben gaat hij weg meestal.
    De officiele releasedatum is nog steeds 19-10 dacht ik.

    Wow je hebt 6 uitgaves.....nee ik heb alleen de Redux versie uitgegeven door A-Film destijds en Apocolypse Now:The Complete Dossier.
    Ook heb ik er nog een VHS van gehad maar die telt niet meer mee want die ligt bij het grofvuil al jaren
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Hetzelfde? Weet je het zeker? Bij de US staat ALL achter en bij de CAD versie alleen A
    Bij de Canadese versie staat ook dat de blu-ray nog niet getest op regio, dus het kan in principe nog alle kanten op. De Canadese versie wordt echter net als de Amerikaanse versie uitgebracht door Lionsgate en de extra's en verpakking zijn hetzelfde, dus het moet wel heel raar zijn als de Canadese versie een andere regiocode heeft dan de Amerikaanse versie.

    Axelmusic is overigens een webwinkel en die kun je doorgaans niet vertrouwen wat de specificaties betreft. Wat regio's betreft kun je Axelmusic wel vertrouwen, want dat houden ze goed bij. Ze testen de discs immers zelf op regio.

  14. #114

    Standaard

    Hoe mooi deze uitgave ook is, ik probeer me toch nog even in te houden...dik 40,- voor een film, hoe goed ook, vind ik persoonlijk toch wel een beetje buiten alle proportie...maar ja, that's just me ofcourse
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Hetzelfde? Weet je het zeker? Bij de US staat ALL achter en bij de CAD versie alleen A


    Zolang Axelmusic nog niet 100% zeker is dat een bepaalde titel regiovrij is (lees zolang ze hem zelf nog niet in handen hebben gehad) geven ze aan dat deze regiogecodeerd is.
    Dit wordt bij de info van de BD gemeld:

    This title has not yet been tested and confirmed Region Free/locked.
    Click here if want to get notified if confirmed region free.

    Al is het vrijwel zeker, ik zou zeggen 99,99%, dat de CAN versie gewoon gelijk is aan de US versie en dus regiovrij.
    Ik verwacht dat dit binnen enkele dagen ook wel door Axelmusic wordt bevestigd

    PS Frank was me dus net iets voor
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  16. #116

    Standaard

    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik wacht gewoon even op de info die Axel zal tonen.

    Geen haast nog.
    Vanavond lekker Robin Hood 2010 kijken. En de kast is nog lang niet leeg.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Mooi hoor.
    Het lijkt er op dat de US versie eerder verzonden wordt dan de CAN versie, want die van mij(CAN versie, 2 disc) is nog niet verzonden.
    Ik heb ook de US-versie besteld, maar die is ook nog niet verzonden...
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KillerBill Bekijk bericht
    Ik heb ook de US-versie besteld, maar die is ook nog niet verzonden...
    Hmmm, dan zijn ze binnen de pre-orders al door de eerste batch heen. Populair BD'tje
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @The Godfather en @ Loggie

    Hebben jullie de US of CA versie besteld?
    De US versie. Eigenlijk om 2 redenen: ik wist niet zeker of de CA versie ook een mooie digipack zou zijn en ik heb een hekel aan dat Frans op de voor en achterkant
    Jij?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #120

    Standaard

    Canadese versie, was toch een leuk prijsverschil en ik vind Frans een mooie taal
    Overigens wel laten vallen als vak na 3 jaar toen het kon
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #121

    Standaard

    Op Axelmusic is nu ook de backcover te zien van de 3-disc Canadese versie. regio: ABC

  22. #122

    Standaard

    En geen Frans te zien. Alleen wat andere en verschoven logo's.

  23. #123

    Standaard

    Ik kan ook geen enkel verschil ontdekken tussen de twee uitgaves.
    Behalve dan de prijs uiteraard.
    Wel vreemd (zoals hier al eerder was opgemerkt) dat het prijsverschil zo groot is.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  24. #124

    Standaard

    Inderdaad, en nu ik het zo zie is de twijvel ook weg. Ik ga voor de CAD versie. Scheelt 11 euro en idd niet de irritante Franse teksten.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  25. #125

    Standaard

    Toch ook maar even besteld bij Axelmusic. De Canadese versie...
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •