De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Projector Epson EH-TW5000 Beeld vraag?.

    Hallo,
    Ik ben eindelijk voor het eerst in het bezet van mijn eerste Beamer/projector van Epson de eh-tw5000 op lcd basis waar ik erg gelukkig mee ben vanmidaag voor het eerst een film mee gekeken 2012 in Full HD alleen stond de uitgang nog in 720P maar moet zeggen het was nog heel scherp allemaal.
    Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik nog wat ombekent ben met beamer enzo ik heb er wel veel over gelezen vooral over dit model wat ik nu heb.
    Maar nu heb ik toch een vraag ik merkte op dat bij snel bewegende beelden soms wat artifacks (zeg je dat zo??)zag?mischien is dat ook wel het nadeel van een projechter of van een lcd projector of mischien ligt het ook wel aan een instelling???.
    Kan iemand mij hier iets over vertellen die er iets meer over weten???.
    William.
    Laatst aangepast door dvdfreakenzo : 12-08-2010 om 19:12

  2. #2

    Standaard

    Beste William,

    De TW5000 is al een tijdje vervangen door de TW5500. Qplaza is volgens mij niet eens officieel Epson dealer. Jammer dat je hem vooraf hebt moeten betalen. :-/. Ik hoop dat het nog goed komt voor je...

    Groet,

    Bjorn

  3. #3

    Standaard

    Ja ik heb hem eindelijk deze Beamer binnen gelukkig het heeft lang geduurt?.
    Maar hierboven heb ik de topic aangepast want ik had nog een vraag over de beamer???.
    William.
    Laatst aangepast door dvdfreakenzo : 12-08-2010 om 19:14 Reden: fout

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •