De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.

Discussie: jpc.de

  1. #1

    Standaard jpc.de

    Tot en met 18 juli 24:00 uur gratis verzenden naar o.a. NL en BE.

    Prijzen van een aantal titels zijn gelijk aan die van amazon.de, dus kom je niet boven de 20 euro, of woon je in BE dan kun je toch weer minimaal 3 euro besparen.
    Kijk evt op www.bluray-disc.de voor prijsvergelijk(Vul de titel in in het zoekveld)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2

    Standaard

    bij Amazon.de is vanaf 20 euro de verzending naar België ook gratis, hoor.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    bij Amazon.de is vanaf 20 euro de verzending naar België ook gratis, hoor.
    Ik dacht van niet, maar je hebt gelijk.
    Dan moet amazon.fr ook maar gratis worden boven de 20 euro voor NL
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Tot en met 28 november 24:00 uur gratis verzenden naar o.a. NL en BE.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Tot en met 16 januari 24:00 uur gratis verzenden naar o.a. NL en BE.

    Sla je slag als je een titel wilt die bijvoorbeeld onder de 20 euro is bij amazon.de. Regelmatig zijn de titels bij jpc 1 euro goedkoper dan bij amazon, vooral met pre-orders.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #6

    Standaard

    Mmm, die aanbiedingen hoor ik steeds te laat.
    Goeie shop, nooit problemen mee gehad, al vind ik ze soms wat aan de dure kant, maar de meeste Duitse shops vind ik vaak weinig in prijs verschillen - veel minder prijsverschillen dan in andere landen...

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook al een keer of twee besteld bij jpc.de en werd altijd netjes afgehandeld.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #8

    Standaard

    Overigens, ik weet niet of ik hier een open deur mee intrap, maar www.jpc.de en www.wom.de lijken mij exact hetzelfde te zijn. Op de gebruikte kleuren op hun website is zowat alles hetzelfde: de interface, de recommendations, de prijzen... zelfs de gratis verzenden-actie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Lol, bij wom.de 8% korting met een ADAC nummer, dat ga ik eens in de gaten houden, prijzen lijken verder hetzelfde idd.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Ik heb een kortingscode van 5 euro voor mijn verjaardag gekregen, zonder minimale bestelwaarde.
    Echt een hele leuke attentie van jpc
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Tot en met 13 februari 24:00 uur gratis verzenden naar o.a. NL en BE.

    Sla je slag als je een titel wilt die bijvoorbeeld onder de 20 euro is bij amazon.de. Regelmatig zijn de titels bij jpc 1 euro goedkoper dan bij amazon, vooral met pre-orders.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Groot voordeel is dat je bij JPC wel met Paypal kan betalen, dus wil ze weleens gaan uitproberen.
    Maar zit toch nog met een paar vraagjes...

    Verzenden ze een beetje netjes? En dan met name de wat grotere boxen (denk aan Jurassic Park).
    Zijn ze daarin vergelijkbaar met Amazon? En is de levertijd ook vergelijkbaar?

    Las ook ergens hier op t forum dat ze elke maand wel gratis verzenden naar NL, klopt dat?
    Wanneer is de eerstvolgende keer te verwachten?

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Groot voordeel is dat je bij JPC wel met Paypal kan betalen, dus wil ze weleens gaan uitproberen.
    Maar zit toch nog met een paar vraagjes...

    Verzenden ze een beetje netjes? En dan met name de wat grotere boxen (denk aan Jurassic Park).
    Zijn ze daarin vergelijkbaar met Amazon? En is de levertijd ook vergelijkbaar?

    Las ook ergens hier op t forum dat ze elke maand wel gratis verzenden naar NL, klopt dat?
    Wanneer is de eerstvolgende keer te verwachten?
    Als het goed is, moet je het goed houden. Gewoon bij Amazon.de blijven. Die hebben de laatste hun inpak drastisch verbetered. Vooral op steelbook gebied krijgen ze van mij 10/10.

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Nu gratis verzenden tot 27 november, doe er je voordeel mee.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #15

    Standaard

    En vergeet je ADAC code niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja wel helemaal vergeten natuurlijk. Maar heb nog een dag, eens zien wat we
    daar nog kunnen scoren
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #17

    Standaard

    Het vervelende is dat bij amazon.de maandag Cyber Monday 3 daagse begint. Net voor 23:59 zondag bestellen, dan kun je misschien nog cancellen

    Zie: http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...g-cyber-monday
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je bent toch ook van alles op de hoogte hé Apprecieer dit enorm Pepijn maar
    dat had je wel door vermoed 'k zo

    We gaan hier dus terdege rekening mee houden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Terug een gratis verzenden aktie die loopt tot en met 15 januari.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Terug een gratis verzenden aktie die loopt tot en met 15 januari.
    Idere keer lonkt die M weer voor 17,99 maar wat er bij te bestellen om aan de 29,90 te komen om die 6 euro ADAC te verzilveren??
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen idee, Vanishing Point misschien ( Fluchtpunkt San Francisco ) bij jpc.de nu
    een eurootje goedkoper dan bij amazon.de

    [edit]
    Hummm zie dat je deze reeds hebt
    [/edit]
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #22

    Standaard

    Voor ht eerst iets besteld bij deze winkel.
    Ben zeer benieuwd.

    Maar de prijs verschilde zoveel met amazon dat ik het toch maar bij hen gekocht heb.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  23. #23

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen hoe jpc.de zijn artikelen verstuurd?

    Wil namelijk een aantal digi-packs (CD's) bestellen, en deze worden door Amazon altijd in veel te kleine enveloppen verstuurd. Bij een "grote" bestelling wordt hij ook opgesplitst.

  24. #24

    Standaard

    Tot zondag geen verzendkosten naar o.a. Nederland.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •