Pagina 61 van 78 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Wat is er met vd Wiel aan de hand? Dit is niet de eerste keer dat hij zo staat te stuntelen, maar erger is nog de totaal onverschillige reactie na de blunder.
    Hij heeft last van een chronische lethargie die beter bekend staat als Urbyitis. Deze ziekte werd voor het eerst geconstateerd in 2005 en sindsdien is er nog geen geneesmiddel of behandeling tegen gevonden.

  2. #1502
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik dacht meer aan proggresieve transferioitis inflamatoris. Wat eigenlijk hetzelfde zegt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1503
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tuurlijk ligt het niet alleen aan de keeper, maar het helpt allemaal niet. Had hij de sterren van de hemel gekeept, was dit een non issue. Had hij de wedstrijd er voor je uitgesleept was hij een held. En van een echte pizza wordt je nieteens dik!

    V.d.Wiel is het hele sezioen al slecht (zie vorige post) Maar hij is niet alleen. Enige topper is Jan, en Eriksen (in spee). Er blijft gewoon weinig over. Aan de andere kant spelen ze niet eens slecht, alleen niemand kan een doelpunt maken. Best grappig als je bedenkt dat je een half jaar geleden de topscoorder van 2010 en 2009 in huis had. Dan vraag je je toch af hoe dat nu zo kan. Hetzelfde geldt voor de derde keeper die ondanks dat hij normaliter nooit zou spelen nu zomaar in het doel staat.

    Ik bedoel dat is Murphys Law.

    En dan weer moet je respect hebben voor Frank. Met geen woord hoor je hem over het beleid en de logische gevolgen daarvan. Tuurlijk is hij boos, ondanks dat hij misschien iets teveel verwacht van de groep. Maar het is allemaal heel correct!

    En dan de prodigal son. Weer terug gekeerd. 7 man waren nodig om erachter te komen dat het allemaal om communicatie en gevoelswaarde ging. En weer die WC die een hoofdrol speeldde. Conclusie: Ga maar snel weer spelen zodat we of nog kunnen verpatsen, of wie weet nog wat aan hebben. Wel een beetje een poppenkast en iets te laat! Maar blijkbaar noodzakelijk kwaad.

    Precies het omgekeerde. Een speler die voor zijn club met warme voorzitter besluit, ondanks een lichte blessure, toch het belang van zijn eigen club voorop te stellen. Zegt wat over Theo, maar ook over de club.

    Waarschijnlijk een stukje eigen schuld dikke buld. Maar het blijft altijd verbazingwekkend, hoe gemotiveerd clubs altijd tegen Ajax aantreden. Maar vevolgens zoals gisteren tegen PSV, daar weinig van over is. Maar goed als je met een 1 op je stropdas loopt, zegt dat wel iets! Aan de andere kant heeft Ajax de grootste aanhang, en daardoor waarschijnlijk ook de meeste tegenstanders.

    Tja die Tim, niet al te pienter. Maar goed als een van je beste maatjes een bekende van 'Oh Gerso' is. Los daarvan het is het wel genieten bij Ado. Daar hebben ze zeker geen last van Murphys Law. In de verste verte niet
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 21-03-2011 om 22:15
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1504

    Standaard

    Enige topper is Jan zeg je. Ja, dat is in feite wel zo. En zo gedraagt ie zich ook in het veld. Spoort mensen vaak aan om wat meer inzet te tonen en scoort zelf belangrijke doelpunten. Maar aan de andere kant staat ie zelf ook vaak te schutteren achterin. Bij die 3e goal van Ado doet ie tot tweemaal toe helemaal niks. Hij staat er bij en kijkt er naar. Dan ben je in mijn ogen toch nog geen echte topper.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  5. #1505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    Aan de andere kant heeft Ajax de grootste aanhang, en daardoor waarschijnlijk ook de meeste tegenstanders.

    Ik denk dat het niets te maken heeft met hoe groot de aanhang is maar meer om de manier waarop ajax zich presenteerd en in de media komt.
    En hoe de media ajax behandeld.

  6. #1506
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Enige topper is Jan zeg je. Ja, dat is in feite wel zo. En zo gedraagt ie zich ook in het veld. Spoort mensen vaak aan om wat meer inzet te tonen en scoort zelf belangrijke doelpunten. Maar aan de andere kant staat ie zelf ook vaak te schutteren achterin. Bij die 3e goal van Ado doet ie tot tweemaal toe helemaal niks. Hij staat er bij en kijkt er naar. Dan ben je in mijn ogen toch nog geen echte topper.
    Tja dat is het probleem ook. En als zij ook nog eens fouten gaan maken. En de laatste tijd zag je ook al flink wat irritatie. Een echte topper ben je dan nog niet, maarja voor Ajax begrippen anno 2011.

    Ajax komt ook wel heel veel in de media. Maar van enig doortastend beleid kan je ze idd niet betrappen. Dat is denk ik ook het grote voordeel van zeg maar FC Twente. Eén of twee man bepalen, en niet een heel circus die wat te zegge wil hebben, zoals bij Ajax.

    Hopen dat men nu een keer wakker wordt daarzo...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #1507

    Standaard

    http://www.soccernews.nl/news/117647...uzennaam_Joden

    Ach Coronel, misschien ook eens het tonen/ophangen van vlaggen met davidsster in de Arena verbieden en de banden met AFCA.nl verbreken na het voor de 2e jaar op rij verwijzen naar het bombardement op Rotterdam in de tweede wereldoorlog. Dan zet die club van jou de eerste goede stap en kan het CIDI en de tweede kamer zich met belangrijkere zaken gaan bezighouden!

  8. #1508

    Standaard

    Het moet niet gekker worden!:

    http://www.soccernews.nl/news/117669...r_Van_den_Brom

    Van den Brom heeft helemaal niets verkeerd gedaan, heeft zelfs nog zijn excuses naar Ajax gemaakt voor het gedrag van Immers.

    Het is wel triest dat er nu spelers en trainers bestraft worden alleen omdat zo'n filmpje naar buiten komt terwijl er elk weekend elleboogstoten, horrortackles en schwalbes niet bestraft worden omdat een scheidsrechter het niet ziet of juist wel beoordeeld maar er geen overtreding in ziet.

  9. #1509

    Standaard

    Volgens mij deed vd Brom toch ook aardig mee in dat spelershome. Niet meer dan terecht dus.

  10. #1510
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij nam geen maatregels, dan zou je hem aan kunnen rekenen. Maar zijn we allemaal niet net mensen. Uiteraad hebben ze een voorbeeld functie, maar dat moet niet overtrokken worden. Aan de andere kant wordt hij (maar vooral Tim) ruimschoots betaald, en heeft hij verantwoordelijkheid als voorbeeld voor de jeugd. Zeker als toch wat oudere ervaren voetbalman. Maar goed als je in het stadion zit en 20.000 man roepen vanalles, kun je je afvragen hoeveel indruk zo'n voorbeeld functie nu maakt! Ik bedoel, mensen kunnen heel intelligent zijn, maar de massa's zijn over het algemeen dom. Helemaal de als het ook nog eens voetbal massa's zijn. Eén rolmodel veranderd zeker de instelling van die massa's niet. Maar goed niks doen is ook geen optie.

    Kijk Tim was zo dom om helemaal met de menigte op te gaan, maar die John zat een beetje in dubio waarschijnlijk. Plus dat hij wel heel snel en cordaad had moeten reageren om het één en ander te voorkomen.

    Overigens geeft het bericht niet meer aan dan dat men aanvullende vragen heeft gesteld aan v.d.Brom. Dat zegt verder ook niks. Hoogstens kan men om een voorbeeld te stellen ook de coach een reprimande geven. Maar om nu te stellen dat v.d. Brom zo intzettend fout was. Zeker in al die euforie. Dat gaat mij iets te ver. Dan moet je wel heel scherp en een forse partypooper zijn. Zoveel lef heeft hij ook weer niet.

    Verder ben ik het wel eens dat dit wel heel veel nadruk krijgt t.o.v. de gewonnen wedstrijd. Ondanks dat de uitlatingen volkomen belachelijk zijn. Maar ik snap ook wel weer dat men de ernst van de situatie zeker niet mag bagitalisseren.

    Wat dat betreft kun je je afvragen waarom de speler wel commentaar krijgt, en de honderden supporters die nog veel harder alles overstemmen niet. Maar goed iedere speler en coach weet nu dat alles wat je roept met een smartphone binnen enkele seconden opgenomen en op het wereldwijde web staat. Dus vanaf nu zullen ze allemaal beter weten.

    Conclusie: Ik vind het allemaal een beetje overtrokken, maar hetgene wat er gezegt wordt, maakt het allemaal wel een stuk harder en zwaarder. Het waren toch wel rake teksten. Daar zit hem net het verschil.
    Ik vind dat toch wat anders dan ellebogen en grove tackle's die uiteraard ook niet goed te praten zijn.
    Maar dit zijn excessen, die ondanks dat niet iedereen het erg vind, simpelweg ingedamd moeten worden. Net als oerwoud geluiden, vuurwerk geluiden en het verwensen van enge ziektes. Daar ligt toch wel een grens. Ondanks dat het misschien niet allemaal zo bedoeld is.

    Volgende keer graag "We gaan op 020 jacht". of gewoon "Oooooh, pizza".
    Dan ben je met dat laatste nog origineel ook.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 23-03-2011 om 12:12
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1511

    Standaard

    Den Haag + succes wordt altijd overstemd door iets met hun supporters.
    Wel jammer want als het daar goed gaat is het stadion altijd te klein, ze worden niet voor niets altijd the sleeping giants genoemd...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #1512

    Standaard

    Ik houd eerlijk gezegd mijn hart al vast als ADO Europa in gaat..

  13. #1513

    Standaard

    Ik vind dat die hele zaak beetje opgeblazen is. Het was notabene in het spelershome. Maar ja, dat krijg je met al die media tegenwoordig. Het is maar goed dat ze (bijna) niet filmen in de kleedkamers

    Ik praat het niet goed hoor, maar krijg een beetje een hekel aan al die media zo. Wat er ook gezegd wordt, in welke omgeving dan ook, het wordt breed uitgemeten op tv in diverse programma's.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1514

    Standaard

    Cruijff verklaart oorlog aan Ajax directie



    Rik van den Boog en de rest van de directie van Ajax hebben donderdagavond geen overeenstemming bereikt met Cruijff en consorten over de te varen koers van de club uit Amsterdam.
    Johan Cruijff stak na de vergadering direct uiterst kritisch van wal tegenover de NOS: 'Het is voor onze manier van denken ongelofelijk dat deze de directie die weinig verstand heeft van technische zaken, niks uit handen wil geven. Deze reactie van de directie is voor ons onvoorstelbaar. Wij zullen echter doorgaan. Dit is voor ons onacceptabel dat het plan van mij (Johan Cruijff), Marco van Basten, Frank Rijkaard en vele anderen niet wordt uitgevoerd. Er zitten drie mensen in de directie waarvan er twee de ballen verstand van de materie hebben.'

    'Of ik boos ben? Dit gaat boven mijn verstand moet ik eerlijk zeggen. Ajax is een drama. Er moet zoveel verbeterd worden. Als je dan met zijn allen Ajax voorop wil zetten, maar er zit een directie die achteruit wil lopen en alleen hun eigen stoelen wil verdedigen, dan heb je daar dus niks aan. Je bent toch een blinde als je niet ziet dat het niet goed gaat. We gaan echter door tot het einde. Zelfs als de directie vervangen zal moeten worden. Het is werkelijk ongelofelijk.'

    'Voor ons is het geen machtstrijd, als het al een machtstrijd is komt dat van hun kant' raast het icoon verder. 'De raad van commissarissen moet uit mensen bestaan die warm zijn en wat voor de club willen doen. De volgende fase is dat we vragen om een buitengewone algemene ledenvergadering. Dan komen alle vijfhonder leden bijeen.'

    'Daar zullen we de boel uitleggen en dan zal de ledenraad waarschijnlijk de raad van commissarissen veranderen. Het is een langer proces en zielig voor de mensen die een Ajax-hart hebben. Op deze manier gaan we dus weer een seizoen verliezen, anders konden we morgen beginnen. Als het niet linksom kan, gaan we rechtsom. Iedereen die van Ajax houdt wil dit', aldus Cruijff.

    --------

    Van mij mag ie. Weg ermee.

  15. #1515

    Standaard

    [QUOTE=Burkie;1782431]Cruijff verklaart oorlog aan Ajax directie[/QUOTE]

    Dit hadden ze toch allemaal kunnen zien aankomen. Een klankbordgroep kan alleen maar adviseren maar heeft absoluut de macht niet om dictatorieel allerlei dingen op te leggen aan het bestuur. Ik mag die Van der Boog totaal niet maar geef hem hier groot gelijk in. Je laat je toch niet misbruiken door iemand die totaal geen verantwoordelijkheid kan dragen en alles op zijn eigen eigenwijze manier wil doen.

    Als Cruijff zo graag wil dat het bij Ajax weer goed gaat (Kunnen trouwens nog steeds de dubbel winnen dus zo slecht doen ze het nou ook weer niet) dan moet hij maar eens een echte functie gaan bekleden bij die club!

  16. #1516

    Standaard

    Weet niet of hij hier al langs is gekomen, maar hij blijf lachen:
    http://www.youtube.com/watch?v=LnRPGoYSmWM

  17. #1517

  18. #1518
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #1519

    Standaard

    Toch een nette wedstrijd gister van Oranje. Kwalificatie is na winst aankomende week op die Hongaren alweer in kannen en kruiken.

  20. #1520

    Standaard

    Heeft iemand misschien een linkje naar een samenvatting van de wedstrijd van gister? Heb alleen het eerste half uurtje kunnen zien en lees overal (o.a. NOS en VI) wel erg lovende stukjes.

  21. #1521

  22. #1522

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Toch een nette wedstrijd gister van Oranje. Kwalificatie is na winst aankomende week op die Hongaren alweer in kannen en kruiken.
    Dat zou moeten lukken ...

    Anderzijds denk ik wel dat het een vervelende wedstrijd gaat worden. Die Hongaren zullen niet naar de Arena komen om lekker mee te voetballen, ik verwacht betonvoetbal van ze, en dan kan het lastig worden om openingen te vinden.

  23. #1523

    Standaard

    Een beetje het trappen op de enkels van voornamelijk Affelay zoals afgelopen vrijdag.. Tsja, dan vrees ik voor ze dat ze snel met 10 zullen staan.

    Die gasten hebben buiten Dsudzak (spelling?) geen enkele leuke voetballer. Vraag me serieus af hoe ze onder Koeman 2 jaar terug het in een poule met Denemarken en Portugal zo lang zo goed hebben gedaan.

  24. #1524

    Standaard

    Even terugkomend op het Ajax - Cruijff - Direktie verhaal. In het kort, waar gaat jullie voorkeur naar uit? Cruijff - de rest.

    Ik zeg, Cruijff. Maar dan wel indien hij een officiele functie met verantwoordelijkheid neemt.

  25. #1525
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even denken...........,

    Cruiijf= voetbal, Barcelona, ontdekker van Cruiijfiaanse gezegde, een legende, en de Ajaxied.

    VS

    Dhr.v.d.Boog= Maakt mij niet uit. Ik-(mannelijk geslachtsdeel)-alles-aanelkaar, hoe krom het ook is. (Maar kloppen doet het nooit)

    Dhr.v.d.Aat= Grootste gladjanus die er is, neem dat maar van mij aan... Is er ooit gekomen, en nooit meer weggegaan en heeft zijn target dus gehaald. De man die voor hem echt wat heeft bereikt moest plaats maken..

    Dhr.Slop= Geen mening!



    Cruijff dus uiteraard. Niet dat zijn weg 100% walhalla proof is. Maar hij weet wel de juiste mensen neer te zetten, en hoe dan ook de tijden van poppenkast en het hele circus bij Ajax moeten gewoon over zijn. Het hele beleid bij Ajax heeft jarenlang gefaald! Tijd voor een andere aanpak. Ben juist blij dat hij nu hopelijk een keer doorzet, zonder bij de eerste beste tegenstoot zich terug te trekken. Maar hij is nu getergt. Dus dit gaat wel gebeuren. Dit gaat geenéén direktie overleven.

    We moeten gewoon terug naar de basis. Eigenlijk een beetje zoals bij o.a. FC Twente. Maar een handvol mensen die bepalen en kunnen beslissen. Maar dan moet je nou net wel de juiste mensen weten te vinden. Nou.., dan lijkt mij maar één man echt geschikt...! En Bergkamp, Jonk, Frank. Nou als Johan daar vertrouwen in heeft, heb ik het ook. Plus dat als het een Cruiijf project wordt volgen er meer! Ik zie alleen maar voordelen voor het voetbal.

    Nu wordt er natuurlijk ook al gelekt over Co.., over Louis. Nou goed dat is ook echt het enigste redmiddel voor de huidige direktie. Maar zelfs dat gaat ze niet redden. Los van dat die twee het ergens ook nooit lang volhouden overigens. En hoezo, De Boer doet toch alles zo goed en kwaad als het kan. En doet het met dit materiaal toch aardig ook. Zijn enige nadeel is dat hij zowel van Gaal als Cruiijf adept is.

    Maar Cruiijf is iig boos..., het zullen weer een paar gezellige dagen worden...
    Naar schijnt is Coronel de eerste die de handdoek werpt. Overpeinsend in welk wespennest hij toch terecht gekomen was.

    Woensdag meer..
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-03-2011 om 00:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 61 van 78 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •