Pagina 56 van 78 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.376 tot 1.400 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1376

    Standaard

    Tja, recidivisten die Douglas en Vertonghen.
    Zullen ze het ooit (af)leren?

    Las net dat Pieters een contractverlenging krijgt bij PSV.
    Dat vind ik echt zo'n matige speler. Gebrek aan beter zullen we dan maar zeggen...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #1377

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Jan is ook een vervelend mannetje, en laat zich ook zo makkelijk provoceren. Hij werd zelf overigens ook in een halve Nelson gehouden door Marcelo, maar goed...

    En Bossen mag gewoon volgende week weer fluiten waarschijnlijk, wat een walgelijk mannetje is dat ook, gewoon keihard volhopuden dat hij geen penalty('s) ziet bij Luuk deJong terwijl de beelden dat toch duidelijk laten zien dat er geen twijfel was.
    Penalty. De eerste was er duidelijk 1.
    Die tweede ook als die geen hands had gemaakt.
    Bosse had moeten fluiten bij de 2e voor hands van Luuk de jong.

    Ach die rode kaart van az dan.... Een lachertje gewoon.
    The Garage

  3. #1378

    Standaard

    Toivonen vier duels geschorst

    EINDHOVEN - Ola Toivonen zit voorlopig op de tribune. PSV ging dinsdagmiddag akkoord met de vier duels schorsing die de aanklager betaald voetbal van de KNVB voorstelde. Daardoor mist Toivonen achtereenvolgens de duels tegen Excelsior en NEC (uit), FC Utrecht (thuis) en de belangrijke topper tegen FC Twente (uit).



    Ajax legde eerder een belastende verklaring af voor het incident dat arbiter Eric Braamhaar ontging. In het thuisduel tegen SC Heerenveen op 8 april kan de Zweed zijn rentree maken.

    Toivonen krijgt de schorsing voor zijn elleboogstoot in de topper van zondag tegen Ajax. Jan Vertonghen was het slachtoffer.

    Op zijn beurt werd Vertonghen in hetzelfde duel vrijgesproken van een slaande beweging richting PSV'er Marcelo. PSV legde géén belastende verklaring over het incident af. De assistent-scheidsrechter heeft verklaard het voorval te hebben gezien en beoordeeld.

    Bron : Telegraaf.nl

    Vind dit te begrijpen dat ze Toivonen schorsen, alleen onbegrijpelijk dat een vuistslag maken door Vertonghen in de edele delen wel mag.

    PSV maakt daar geen praat over, terwijl ze dat ook hadden moeten doen.

    Enige reacties van mensen bij onderstaand artikel uit de Telegraaf :

    ''Dit snapt toch geen mens! Althans het deel over Vertonghen niet. Op de TV is overduidelijk te zien dat hij gewoon een vuistslag uitdeelt en dan wordt hij niet vervolgd omdat "PSV geen belastende verklaring aflegd". Dit gaat echt helemaal nergens meer over! Wie bepaalt nu of er wat gebeurt of niet; de clubs of de KNVB? AZ komt onder druk en laat de wedstrijd stilleggen, al hebben Bossen en de trainers niets gehoord. Ajax legt een verklaring af over de elleboog van Toivonen en hij wordt geschorst. Vreemd allemaal!''

    ''een elleboogstoot is slaan en een vuistslag in de ballen niet? Wat een complete willekeur heerst er toch bij de knvb, hoe duidelijk wil je de klappen hebben. douglas krijgt rood voor half de klap, en ajaxied vertonghen mag doen en laten wat hij wil. Goed gedaan hoor knvb, super statement maak je zo.''

    Ik begrijp het zelf ook niet, maar kan me wel vinden in deze bewoordingen.

  4. #1379

    Standaard

    [QUOTE=DVD Watcher;1778162]
    De assistent-scheidsrechter heeft verklaard het voorval te hebben gezien en beoordeeld.
    QUOTE]

    Een duidelijk voorbeeld van iemand die geen verantwoordelijkheid voor een rode kaart durft te dragen. Hij heeft het gezien en beoordeeld maar vind het niet nodig om het door te geven aan de scheidsrechter. Misschien een goed idee voor de KNVB om die oortjes weg te doen bij die grensrechters en ze alleen over buitenspelsituaties te laten beslissen, dat kan een scheidsrechter nou eenmaal niet beoordelen.

  5. #1380

    Standaard

    Dat is dus de kromheid in het regelement. Iedereen kan zien dat hij hem in zijn noten stompt. maar als er geen verklaring van een speler komt gebeurt er niets. Zelfde verhaal als iemand geel krijgt voor iets, kan dat nooit in rood worden omgezet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #1381

    Standaard

    Een zeer slechte zaak. Het zet clubs aan om belastende verklaringen af te leggen, iets wat een bond nooit moet doen. Het is een vorm van weglopen voor de eigen verantwoordelijkheid (de bond moet natuurlijk zelf beslissingen nemen, onafhankelijk van de gedragingen van clubs) en het draagt bij tot het creëren van spanningen tussen de clubs onderling. Reken maar dat men bij PSV gepikeerd zal zijn over het gedrag van Ajax. De sfeer tussen beide ploegen - althans op het veld en de tribunes - is toch al erg opgefokt (en dat heeft ook nog een negatief effect op de amusementswaarde), en door dit alles zal de situatie nog verslechteren. De schorsing van Toivonen is overigens terecht, laat daar geen misverstand over bestaan.

  7. #1382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat is dus de kromheid in het regelement. Iedereen kan zien dat hij hem in zijn noten stompt. maar als er geen verklaring van een speler komt gebeurt er niets. Zelfde verhaal als iemand geel krijgt voor iets, kan dat nooit in rood worden omgezet.
    Het wordt nog mooier:

    Marcus Berg werd begin dit seizoen achteraf geschorst voor een elleboog tegen Derijck van ADO.
    De scheids had dit niet gezien en in zijn verklaring gaf Derijck aan dat er niets aan de hand was.
    Toch werd Berg geschorst.
    De Belgische verdediger speelde met ADO Den Haag tegen PSV (2-2 gelijkspel) en zou geraakt zijn door een elleboog van de aanvaller van de Eindhovenaren. Volgens Voetbal International heeft Derijck zijn tegenstander vrijgepleit.

    Derijck zou een verklaring hebben afgelegd, waarin Berg als onschuldig naar voren komt. PSV heeft ook beroep aangetekend tegen de straf voor Berg, die vier duels schorsing hoorde eisen door de KNVB.

    Het beroep dient donderdag bij de tuchtcommissie van de voetbalbond. Derijck zou hebben verklaard dat er in zijn ogen absoluut geen sprake was van opzet, waardoor een schorsing 'ongepast' zou zijn.
    Allemaal complete willekeur dus.

  8. #1383

    Standaard

    Optelsommetje wellicht..

    Niet goed te praten maar dat zal vast meespelen.

  9. #1384

    Standaard

    Is het ook niet zo dat bij Vertonghen het incident waargenomen is door de assistent die er niets strafbaars in zag en dat er (mede) daardoor niets mee gedaan mag worden.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #1385
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoe het ook zij, het zou allemaal de competitie beïnvloeden. Wie er ook kampioen wordt. Je kan het nu al de competitie van de armoe noemen. Douglas en Ola hebben dit aan hun eigen gedrag te danken, en Ajax wordt toch geen kampioen. Ik verwacht zelfs dat AZ daar dit weekend al een stokje voor steekt.

    Maar voor de competitie zelf, is dit een zegen. Waarschijnlijk spannend tot op de laatste speeldag.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #1386

    Standaard

    Die keeper stond met de penalty van Sulejmani al bijna op de penaltystip voor de bal genomen was.. lol Dacht dat ze op de lijn moesten blijven?

    Nja. Natuurlijk lachwekkend dat je pas in de finale van de nationale beker een waardige tegenstander tegen komt..

  12. #1387

    Standaard

    Idd jammer dat een halve finale eigenlijk een soort tussendoortje is.
    btw. Wat een vreselijke commentator die Koert Westerman.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1388

    Standaard

    'Het was echt beangstigend, de chaos brak los'
    3 maart 2011

    Adam Sarota heeft als eerste gereageerd op de voorvallen van woensdagavond in Enschede. De Australiër reed, samen met Ismo Vorstermans en Frank Demouge, naar de uitwedstrijd van hun club FC Utrecht om daar op de tribune plaats te nemen. Na afloop werden de drie slachtoffer van supporters van FC Twente en werden er rake klappen uitgedeeld. “We liepen met zijn vieren terug naar de auto om naar huis te rijden, toen we een soort van supportershome passeerden. Daar stonden twee groepen iets uit elkaar. Wij moesten er dus wel tussendoor lopen”, begint Sarota zijn verhaal op de website van Sport-Promotion.

    “Toen we zo'n beetje in het midden waren, werd er plotseling geroepen dat er Utrechters waren. Toen brak de chaos los. Er werd getrokken, geduwd en gescholden. We hebben het op een lopen gezet. Het was compleet onoverzichtelijk wat er gebeurde, maar we zagen wel dat er gevochten werd. We zijn naar de hoofdingang van het stadion gerend, waar bewaking stond. Daar merkten we dat we Ismo kwijt waren”, aldus Sarota, die net als de anderen niet geselecteerd was voor het bekerduel en daarom op eigen gelegenheid was afgereisd.

    Daar waar Sarota, Demouge en de broer van Tommy Oar (die ook mee was) weg konden komen, was Vorstermans minder gelukkig. Hij kreeg slagen tegen zijn hoofd en werd geschopt door Twente-fans. “Een kwartier later konden we alsnog bij onze auto komen en troffen we Ismo weer. We hadden geprobeerd hem te bellen, maar dat lukte niet. Zijn telefoon is tijdens de vechtpartij gestolen of hij is hem verloren. We zijn direct ingestapt en zijn weggereden. Met Ismo. Hij had een aardige bult op zijn hoofd en was aangeslagen. Dat waren we allemaal.”

    Donderdagmorgen brak lichte paniek uit bij Utrecht, toen Vostermans niet op de training van de club kwam opdagen. Telefonisch was hij ook niet bereikbaar en bij een bezoek aan zijn huis bleek hij niet aanwezig. “Misschien dat hij alsnog naar de dokter is gegaan. Buiten die bult en de emotie, zag hij er verder wel oké uit, toen we terugreden”, zegt Sarota. Volgens hem zagen de supporters van FC Twente hen niet direct aan voor spelers. Althans, dat vermoedt hij. “Er werd geroepen dat er Utrechters liepen, dus ga ik er vanuit dat zij aan fans van ons dachten.”

    “Maar beangstigend was het. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en hoop het ook nooit meer mee te maken. En wat denk je van de broer van Tommy Oar? Die was nog nooit in Nederland geweest. Dit was zijn eerste bezoek aan een Nederlandse voetbalwedstrijd. Die zal hij nooit meer vergeten. Maar dat geldt voor ons allemaal trouwens.” Vandaag of anders morgen zullen de spelers aangifte doen bij de politie.

    Via de officiële kanalen laat FC Utrecht zelf weten dat het een onderzoek instelt naar de gebeurtenissen. "De club kijkt of er aangifte wordt gedaan tegen de supporters van FC Twente. Wat vaststaat, is dat de club een officiële klacht indient bij de KNVB over de situatie rondom het stadion in Enschede. FC Utrecht is van mening dat de spelers die niet bij de selectie zitten, maar wel de wedstrijd bijwonen andere plaatsen in het stadion moeten krijgen en ook over parkeerplaatsen op het stadionterrein moeten kunnen beschikken, hetgeen nu niet het geval was.
    ...

  14. #1389

    Standaard

    De Boer botst met El Hamdaoui en zet hem uit selectie

    04/03/2011 13:03
    Mounir El Hamdaoui behoort niet langer tot de Ajax-selectie. De aanvaller botste donderdag voor de tweede keer met trainer Frank de Boer en is door de oefenmeester uit de selectie gezet.

    'Hij is moeilijker dan de anderen', vertelde De Boer tijdens het wekelijkse perspraatje. De sleutel ligt daarom ook echt bij Mounir zelf. Wat er gisteren in de rust van het bekerduel met RKC is voorgevallen, kan echt niet.'

    In het gememoreerde bekerduel met RKC (5-1 zege, een treffer van El Hamdaoui) werd El Hamdaoui naar de kant gehaald omdat De Boer niet tevreden was met het spel van de Marokkaan. Klaarblijkelijk stond de reactie van de aanvaller De Boer allerminst aan, waarop hij hem naar het reserve-elftal verbande.

    Tot nader order zal El Hamdaoui meetrainen met Jong Ajax. Duidelijk is dat de spits niet tot de selectie behoort voor het duel met AZ van zondag.

    Eerder kreeg De Boer het ook al aan de stok met El Hamdaoui. Destijds botsten de twee kemphanen omdat de trainer de aanvaller naast de basiself hield voor het Champions League-duel met AC Milan (2-0 winst).

    Volgende week donderdag treedt Ajax in de Europa League aan tegen Sparta Moskou. Vooralsnog is niets bekend over de duur van de verbanning van El Hamdaoui, maar afgaand op de woorden van De Boer is hij waarschijnlijk ook dan niet van de partij.

    -----------------

    Gaaaaaaaan we weer.

  15. #1390

    Standaard

    Ik had al zo'n vermoeden toen hij niet terugkwam in de rust, waar hij overigens terecht werd gewisseld.
    ElHam is een prima spits, maar past gewoon niet in het plaatje zoals De Boer wil voetballen.
    Het team speelt beter zonder hem, maar zonder hem heb je ook geen goalgetter. Lekker dilemma...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1391

    Standaard

    'Geen ontoelaatbaar gedrag vertoond'

    Uitgegeven:4 maart 2011 15:25Laatst gewijzigd:4 maart 2011 16:19
    AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui ontkent tegenover NUsport ten stelligste dat hij 'ontoelaatbaar' gedrag heeft vertoond tijdens de rust van het bekerduel met RKC Waalwijk (5-1), zoals Ajax-trainer Frank de Boer aangaf.

    © ProShots

    Bekijk video
    "Dat is echt onzin. Ik zal precies vertellen wat er gebeurd is. De trainer gaf mij tijdens de rust de schuld van de tegengoal.”
    “Volgens hem had ik de muur moeten vormen terwijl daar al iemand stond. Dat gaf ik aan. Maar de trainer zei dat ik die had moeten wegsturen."



    "Toen zei ik: 'is goed trainer, u heeft gelijk'. "Daar kon hij niet tegen. Hij zei dat ik dat op een rare manier zei. Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen. Toen zei hij: 'kom er maar uit.'"
    "Na het duel gaf de trainer voor de camera aan dat hij me had gewisseld omdat de middenvelders te diep stonden. Ik snapte er niets meer van. Was dat ook al mijn schuld?"

    Beloften


    Later kreeg de spits te horen dat hij zich bij de beloften moest melden. Hoe het verder moet, weet El Hamdaoui niet.

    "Ik meld me bij de beloften en voor de rest wil ik er niets over kwijt. Alleen dat ik vind dat ik totaal geen ontoelaatbaar gedrag heb vertoond."



  17. #1392

    Standaard

    klinkt als een klein kind

    'is goed trainer, u heeft gelijk'.
    waarom zou je dit dan ook in godsnaam moeten zeggen tegen je trainer nota bene
    Ik vroeg me af hoe ik het anders had moeten zeggen.
    oei, nog vorm van pubergedrag

  18. #1393

    Standaard

    Tsja.. ik geloof niet dat FdB hem zomaar uit het elftal zet, zeker niet na wat er al eerder gespeeld heeft tussen beide. Ik geloof best dat ElH gezegd heeft wat ie gezegd heeft, maar niet op de toon hoe hij het doet voorkomen.

    Ik kan me er iig niet druk om maken, zonder ElH speelt Ajax een stuk beter als met.

  19. #1394

    Standaard

    Afvoeren die gast en zo snel mogelijk.. nooit iets in gezien en dat zal ook nooit veranderen. Die jongen heeft totaal geen instelling en zal zo nergens slagen.

  20. #1395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Afvoeren die gast en zo snel mogelijk.. nooit iets in gezien en dat zal ook nooit veranderen. Die jongen heeft totaal geen instelling en zal zo nergens slagen.
    Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als je er "bij Ajax" bij had gezegd, dan wel. Maar bij AZ was ie fantastisch (was dat het kampioensseizoen?) en slaagde hij dus wel. Maar hij heeft dus blijkbaar niet de mentaliteit om te kunnen slagen bij de echte topclubs.
    Ik denk dat ie ergens in het buitenland bij een middenmotor terecht komt en dat we er dan verder weinig meer van horen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #1396

    Standaard

    Moet zeggen dat frank de boer bij ajax een frisse wind laat waaien met duidelijkheid en dat het positiespel aanmerkelijk beter is sinds zijn komst.

    Ook in de situatie met hamdaoui ben ik overtuigd dat frank goed gehandeld heeft zonder de ins en outs.

    Blij dat er weer een coach zit bij ajax die de goede oude naam van ajax niet ten schande maakt net als jol en ten cate die wel deden.

  22. #1397
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Denk het ook... De Boer doet bijna alles goed, wat hij zegt, wat hij doet, hoe hij steeds zegt wij van Ajax. Topper...

    Wel jammer dat die jongen zo moeilijk is, want zou hij in dienst van het elftal spelen is het natuurlijk een bruikbare speler. Maar het was natuurlijk al lang bekend dat hij lastig was, daar ging Jol altijd prat op. Moeilijke jongens in toom houden. Dat was een beetje zijn specialiteit.

    Jol is weg en dit is het logische gevolg. Moest Hammy op links dan zag je terug in zijn instelling.
    Wordt hij gewisseld dat barst de bom... Speelt hij in de spits is hij voor andere moeilijk te volgen. En dat laatste is eerlijk gezegt niet zijn schuld. En oh ja, hij heeft maar een been....

    Jammer..., maar niet meer dan dat. Heel snel dumpen. Wat dat betreft had ik ook nog moeten zien hoe Suarez zich aan zijn strikte taak zou houden als hij was gebleven. Wat dat betreft zou je dus kunnen stellen dat dat soort jongens andere in hun ontwikkeling in de weg staan. Juist de gene die met hem op het veld stonden.

    Morgen is iig de dag van de waarheid. En heb er eerlijk gezegt weinig vertrouwen in, maar het kan wel...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #1398

    Standaard

    Opgeruimd staat netjes.
    Eindelijk een trainer die gewoon handelt na wat er gebeurd.

    Niemand is groter dan ajax, zowel hamlap niet als fdb niet en zo is het.
    Trots zijn dat je in zo'n shirt mag spelen, zo niet oprotten.

    Vanaf moment 1 heb ik gezegd, is geen Ajax spits!

    2e hel zag je het toch, Siem op 9 en het draait direct een stuk beter.
    (al hadden ze het middenveld ook iets anders ingevuld de 2e helft)

    Ik ben er blij mee dat ie uit de selectie is, nu nog voorgoed weg dat over het paard getild mannetje!
    The Garage

  24. #1399

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht

    Morgen is iig de dag van de waarheid. En heb er eerlijk gezegt weinig vertrouwen in, maar het kan wel...
    Als de vleugels hun dag hebben kan het wat worden, zoniet vrees ik een doodsaaie 0-0
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    Niemand is groter dan ajax, zowel hamlap niet als fdb niet en zo is het.
    Dat waren hele mooie woorden van Frank de Boer idd

Pagina 56 van 78 EersteEerste ... 64652535455565758596066 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •