Pagina 52 van 78 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 1946 worden weergegeven.
  1. #1276

    Standaard

    @ Nera http://www.youtube.com/watch?v=M5Xqo2w1qwo

    Als je na 50 minuten met 10 tegen 11 verder moet wordt het geen 3-0 denk ik
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1277

    Standaard

    Lol, net gelezen op NU.nl:

    Basdosterdisering

    Uitgegeven: 4 februari 2011 08:22 Laatst gewijzigd: 4 februari 2011 08:23
    Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Bas Dost. Door Thijs Zonneveld.

    © ANP

    Tot vorige week was Bas Dost de reservespits van Heerenveen. Zomaar een voetballer. Die van dat voetbalplaatje dat je al minstens twintig keer dubbel had. Met een naam die het ene oor inging en het andere oor weer uit. Maar die tijd is voorbij. Sinds deze week draait de hele wereld om Bas Dost.

    Een kleine greep uit het nieuws: Bas Dost naar Ajax. Bas Dost naar Feyenoord. Bas Dost naar Groningen. Bas Dost niet naar Ajax. Bas Dost spant arbitragezaak aan. Bas Dost slaapt in Ajax-pyjama. Bas Dost verliest arbitragezaak. Bas Dost kost drie miljoen. Bas Dost kost zeven miljoen. Bas Dost is teleurgesteld. Bas Dost is een geldwolf. Bas Dost zit stuk . Bas Dost doet mee aan training. Bas Dost misschien toch naar Ajax in volgende transferperiode. Bas Dost niet naar Ajax in volgende transferperiode. Bas Dost krijgt sms van Danny Blind. Bas Dost praat met trainer. Bas Dost geeft geen commentaar.

    Bas Dost was overal. Bas Dost zat in iedere tv-uitzending, stond op de voorpagina’s van alle kranten, was het gesprek bij ieder koffieautomaat. Alles wat Bas Dost deed was van levensbelang. Bas Dost in een muf zaaltje in Zeist haalde alle journaals. Bas Dost lopend over een trainingsveld: breaking news.

    Bast Dosten

    Er was niets anders meer dan Bas Dost. Ik zag twee miljoen Bas Dosten op een Egyptisch plein. Ik zag Bas Dost als een orkaan over Queensland razen. Ik zag de Bas Dost van Buitenlandse Zaken uitleggen waarom hij niets gedaan had om een executie in Iran te voorkomen.

    Eigenlijk gebeurde er niets (de reservespits van Heerenveen bleef de reservespits van Heerenveen), maar juist daarom was het zo intens.
    Het is me een raadsel hoe ik ooit heb kunnen leven zonder al dat Bas Dost-nieuws. Hoe kon mijn wereld draaien zonder dat ik wist dat Bas Dost in een Ajax-pyjama slaapt? Hoe deed ik het licht uit om te gaan slapen terwijl ik niet wist van wie Bas Dost die dag een sms’je had gekregen?

    Bas Dost

    Bas Dost is een nationale verslaving geworden. We moeten alles (maar dan ook alles) weten over Bas Dost. Maakt het uit dat de wereld in de fik staat – wij hebben Bas Dost. Hype? Welnee. Bas Dost is de allerbeste spits van het heelal. Laat Luis Suarez maar lekker naar Liverpool gaan. En Fernando Torres naar Chelsea. Allemaal gepruts in de marge. Bas Dost, mensen, Bas Dost.

    Dit land basdostiseert. Wij zijn goed in hele kleine dingen heel erg belangrijk te maken. Welk liedje we spelen op het Eurovisiesongfestival bijvoorbeeld. Of wie de Voice of Holland wint. Het NOS-journaal trekt alleen veel kijkers als we zitten te wachten op Boer Zoekt Vrouw. Maar het belangrijkste van alles is natuurlijk Bas Dost.

    Bas Dost-zender

    Ik pleit voor een aparte Bas Dost-zender op tv. 24 Uur lang onafgebroken Bas Dost-nieuws. Al zijn bewegingen moeten worden geregistreerd, zodat we eindelijk te weten komen met welke hand Bas Dost zijn tanden poetst, hoeveel suikerklontjes Bas Dost in zijn koffie kiepert en of Bas Dost scheten laat als hij ’s avonds op de bank zit.

    Ik kan niet wachten om te weten waarmee Bas Dost iedere morgen ontbijt.

    Ik gok op een broodje gebakken lucht.
    © NU.nl/Thijs Zonneveld
    Ik kan hem wel waarderen

  3. #1278
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij is wel één beetje te laat, want inmiddels is hij gewoon weer Bas, en waarschijnlijk voor altijd en door iedereen bijna alweer vergeten...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #1279

    Standaard

    newcastle-arsenal 4-4 wat een krankzinnige wedstrijd was dat, stond 0-4 na 70 minuten. Jammer dat de scheids weer een negatieve hoofdrol had, maar verder wel een heerlijke wedstrijd.

    Gisteren Ajax weer matig met af en toe vlagen van goed voetbal, is nog een hoop te doen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Held van het weekend:


  6. #1281

    Standaard

    hehehe

    Messi alweer een hattrick, kan Barca nog wel een wedstrijd winnen met minder dan 3 goals? Misschien wel het beste clubelftal ooit.
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 06-02-2011 om 00:55
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1282

    Standaard

    Lol, het is niet netjes te quoten en dan wat te veranderen, maar toch:toppie:
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #1283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    zoals gezegd.. de titelstrijd gaat nog heel spannend worden.

  9. #1284

    Standaard

    PSV

    The Thin White Duke zal het me niet in dank afnemen, maar ik denk dat de sombermansen in Eindhoven gelijk gaan krijgen, en dat PSV aan het afglijden is, misschien wel definitief. Op de nieuwjaarsreceptie liet Rutten zich, in het bijzijn van de pers, ontvallen dat de financiële situatie van PSV nog veel slechter is dan reeds werd aangenomen. Hij gaf min of meer te verstaan, dat hij nooit zou hebben getekend als hij de ware situatie had gekend. Men probeerde er nogal lacherig over te doen, maar het lachje klonk als dat van een boer met kiespijn. Volgens mij zijn Rutten en zijn spelersgroep zwaar aangeslagen. PSV rommelt maar wat aan de laatste wedstrijden, er zit nauwelijks lijn in en bij veel spelers is ook de vechtlust zoek. Rutten komt altijd al moeilijk uit zijn woorden, maar gisteravond klonk hij wel erg verward. Ik geef deze ploeg weinig kans op de titel. Maar ja, je kunt moeilijk zeggen dat ze in Amsterdam en Enschede na de winterpauze uit de startblokken zijn geschoten ...

  10. #1285

    Standaard

    Niet echt nee
    Twente morst ook punten, wedstrijd gezien op EL, veel strijd maar nog meer fouten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1286

    Standaard

    Wat een geweldige wedstrijd weer gisteravond. Bijna net zo krankzinnig als Inter-Palermo, vorige week. Nog vijf puntjes op Milan en nog een wedstrijd minder gespeeld ook.

    Ajax ook ingelopen op beide concurrenten. Heerlijk weekend!

  12. #1287
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    PSV

    The Thin White Duke zal het me niet in dank afnemen, maar ik denk dat de sombermansen in Eindhoven gelijk gaan krijgen, en dat PSV aan het afglijden is, misschien wel definitief. Op de nieuwjaarsreceptie liet Rutten zich, in het bijzijn van de pers, ontvallen dat de financiële situatie van PSV nog veel slechter is dan reeds werd aangenomen. Hij gaf min of meer te verstaan, dat hij nooit zou hebben getekend als hij de ware situatie had gekend. Men probeerde er nogal lacherig over te doen, maar het lachje klonk als dat van een boer met kiespijn. Volgens mij zijn Rutten en zijn spelersgroep zwaar aangeslagen. PSV rommelt maar wat aan de laatste wedstrijden, er zit nauwelijks lijn in en bij veel spelers is ook de vechtlust zoek. Rutten komt altijd al moeilijk uit zijn woorden, maar gisteravond klonk hij wel erg verward. Ik geef deze ploeg weinig kans op de titel. Maar ja, je kunt moeilijk zeggen dat ze in Amsterdam en Enschede na de winterpauze uit de startblokken zijn geschoten ...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Niet echt nee
    Twente morst ook punten, wedstrijd gezien op EL, veel strijd maar nog meer fouten.
    Tja, aan de ene kant is het armmoedig. Aan de ander kant harstikke leuk en spannend. En kunnen teams als FC Utrecht, FC Groningen, Ado en vele anderen de druk opvoeren en zelf stappen omhoog maken. Ik bedoel de competitie zou nu al beslist zijn, where´s the fun in that...

    In Spanje is het bijna niet leuk meer met dat playstation.., euh correctie Xbox voetbal.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #1288

    Standaard

    Ik denk toch dat twente kampioen wordt, ze hebben gewoon het beste elftal en aangezien ajax het moeilijkste schema heeft en dan psv.
    Lijkt me de kans het grootste voor twente zeker gezien ze maar 5 uitwedstrijden hebben en 7 thuis.

    T zegt niet alles maar denk dat het wel de doorslag gaat geven.

  14. #1289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    In Spanje is het bijna niet leuk meer met dat playstation.., euh correctie Xbox voetbal.
    Ik wou dat ik zo kon spelen op de PS3, lukt me nooit, die PES of FIFA's zijn echt niks voor mij. Vroeger had ik sensible soccer op de PC, dat speelde echt zoals Barca nu speelt tik-tak-tik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1290
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vroeger, vroeguh..., ha ha.. Die illusie moet je hoog houden. (Die had ik ook nog idd)

    Tja ik speel al eeuwen (dinsdag avond vaste prik) iss/pes...
    En ik moet zeggen als je het een beetje door heb, kom je in de buurt van het niveau!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Ik wou dat ik zo kon spelen op de PS3, lukt me nooit, die PES of FIFA's zijn echt niks voor mij. Vroeger had ik sensible soccer op de PC, dat speelde echt zoals Barca nu speelt tik-tak-tik.

    Sensible soccer was geweldig in zn eenvoud en toch o zo moeilijk.
    Heb m zelf zwart gespeeld op de amiga

  17. #1292
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wolfsburg ontslaat trainer McClaren

    WOLFSBURG - Het trainersavontuur van Steve McClaren bij VfL Wolfsburg heeft iets meer dan een half jaar geduurd. De Duitse club zette de Brit maandag aan de kant wegens de zeer tegenvallende resultaten.



    Steve McClaren vraagt zich af hoe lang hij nog trainer van Wolfsburg is na uitschakeling in het Duitse bekertoernooi. Foto: EPA

    McClaren verwisselde afgelopen zomer FC Twente, dat hij voor het eerst in de geschiedenis kampioen had gemaakt, voor de Duitse voetbalclub. Wolfsburg liet maandag weten dat assistent-trainer Pierre Littbarski voorlopig de functie van McClaren overneemt.

    Bron telegraaf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #1293

  19. #1294

    Standaard

    lol
    moet wel eerlijk zeggen, de eerste keer op normale snelheid zag ik het ook niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #1295

    Standaard

    Wat een goal van Rooney!!

    http://www.youtube.com/watch?v=AhNfK...layer_embedded

    Deed sterk lijken op die van Van Basten tegen Den Bosch.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #1296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Wat een goal van Rooney!!

    http://www.youtube.com/watch?v=AhNfK...layer_embedded

    Deed sterk lijken op die van Van Basten tegen Den Bosch.
    Staat er al niet meer op.

  22. #1297

    Standaard

    Op Dumpert staat 'ie ook:
    http://www.dumpert.nl/mediabase/1357...al_rooney.html

    En inderdaad, het leek wel weer 1986...
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  23. #1298

    Standaard

    Daar word je toch echt doodziek van. Hier in België haalt Sony music allerlei clips van YouTube (ik weet niet hoe dat in Nederland zit). Lijkt een beetje op pesten. Een vriend van me, werkend aan een Engelse universiteit, werkt aan een boek, en krijgt geen toestemming om fotomateriaal te gebruiken waarop het logo van bepaalde filmmaatschappijen staat, niet eens tegen redelijke vergoeding. Ze verbieden het gewoon en dreigen met rechtszaken.

  24. #1299

    Standaard

    Hier is ie ook te zien
    http://www.youtube.com/watch?v=qJqvolJr09c

    en die van Van Basten
    http://www.youtube.com/watch?v=5uQuy5P0Unk

    positioneel staan ze min of meer gelijk, alsmede de aangever. En in dezelfde hoek
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1300

    Standaard

    Zeer aardige goal inderdaad!

Pagina 52 van 78 EersteEerste ... 24248495051525354555662 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •